Persze hogy az SV1000 erősebb, tudom próbáltam, igaz én nem voltam hanyatt esve tőle, lehet azért mert akkor még az FZS1000 volt alattam.
Én csak annyit mondtam hogy nem lomha, 2000-10500-ig használható, imádja a fordulatot.
De nyomatékból sincs hiány, CBF600, CBF600Hornet lomha hozzá képest ha nem gyorsulni hanem nyomatékból kell kilőni.
Nem tudom hogy az injektoros milyen, nekem karbis van, én 120kg barátnőm 60kg.
Nem veszem azt észre amiket te írsz róla.
Lendületes, nyomatékos, visszaváltás nélkül előzök 80-100-120ról 6.ban és tol és tol a masina, 140 felett a széllel kell megküzdened.
Pedig gyári áttételes 15:45, gyári légszűrő, kipufogó, semmi tuning nincs benne.
Volt már pár gépem és próbáltam is az életben elég sok más motort is de, üde színfolt a 650 motorkarakterre, vehemenciája.
Egy 650-es SV ma erőfitogtatásba volt mögöttem és majd jól elgyorsul mellettem gondolta mikor lehet előzni. A Vivarommal voltam, elkezdtem nyomni neki én is, de azt a szenvedést ahogy 140-nél elment mellettem... mintha egy Simoval lett volna, pedig nem kis fordulaton ment. Az 1000-es ahhoz képest egy tornádó. És most ezzel nem lenézem a 650-eseket, csak megállapítottam, h gyengék. Mondom ezt úgy, hogy volt 650-esem is, igaz kb 2 hónapig
a variót kikérem magamnak
(a MANA-val kevered)
és erősebb a shiver mint az sv650 (szerintem erőben ott lehet az ezres közelében,de egy jó pilótával kanyarba tuti megfogja azt is)
...bár én ritkán használom az összes lovat (elvileg 95)
a időjárás meg monnyon le
Gyári állapotában a K3-as S-nek 146km/h a végsebessége 10500rpm-nél.
Ha engem kérdezel, én így ítélem a gép képességeit:
-78km/h-ig (10 000 rpm) brutálisat húz egyesben, győzd megülni
-40-110km/h-ig nagyon szépet tol még kettesben is, bár itt az utast már érezni, hogy vesz el az erőből
-70km/h-tól 140km/h-ig (10000rpm) még viszonylag korrektül megy utas nélkül, viszont itt utassal már egyáltalán nem mondanám virgoncnak, bár így is szépen gyorsul még mondjuk autókhoz képest
-4.-ben még ki lehet gyorsítani 170-ig, de efölötti sebességek már inkább csak sebességet tartani, vagy kis mértékben gyorsítani jók csak, dinamika nem igazán van.
Amin ebből a szubjektív része számomra, hogy utassal (150-200kg összterhelés, attól függően kivel megyek) 3-asban sokszor nem úgy megy már, ahogy szeretném. Egyedül vezetve amúgy iszonyat fun-gép számomra, sosem fogy ki az erőből.
Nekem egy Budapesti műhelyben csinálták. Mint írtam egy Suzuki DL-1000 tulaj megcsináltatta az övét, mivel bevált neki, jött az enyém.
Odaadtam neki, 2-hét múlva hozta. 55-ezer. Próbáltuk egymás motorját, de van különbség. Ezért szeretnék egy sv-t is megnézni.
Ha érdekel, megadom az elérhetőségét, és megbeszélitek.
Este kiszámolhatom. Legalábbis, amennyire engedi a vario meg az Excel, meg amiket találok róla adatokat. A fix váltóval azért sokkal könnyebb számolni.
jó, akkor most számold ki hogy a robesznél mennyi a kereket forgató nyomaték álló helyzetből. simán el tudom képzelni hogy sokkal rövidebb az áttétel és nagyobb nyomaték jön ki, hiába gyengébb a motor. nem mondom hogy nem lehet lenyomni mert simán le lehet, pl. egy 750-es boci a múltkor úgy elhúzott hogy mire a lámpára néztem hogy indulni kéne már el is tűnt, de ahhoz úgy kell közlekedni ahogy egy átlag jóérzésű ember nem teszi
Hát nézd, szeretem én a gyakorlati oldalát is. Ugyanakkor így a kis táblázatommal néhány órányi szabadidőm árán képet és pontos, objektív összehasonlítást kaptam 8-féle, számomra érdekes motor motorikus adottságairól/képességeiről. SV650, SV1000, GSXR600, GSXR1000, Street Triple R, NC700, FZ1, MT09. Megnyugtathatlak, sokkal szívesebben ültem volna rá ezekre egytől egyig, és húzattam volna szénné őket nyélgázon 0-tól amíg el nem fáradnak 200 felett... Meg kis gurulás városban, pályán, mindenfelé Ugyanakkor erre kb. 0 esélyem lett volna kivitelezni. Tesztvezetés nagy macera, és nem hinném, hogy jó néven vennék, ha szénné nyelezném a tesztmotort, és utána elköszönnék, hogy hát köszi srácok, mostmár megvan a görbe az élményről, kész vagyunk.
Számomra teljesen megérte, képet kaptam róla, melyik motor hol tudna többet/kevesebbet az SV650-emnél.
Kicsit el is csábított főleg az SV1000 és kicsit az MT09 is, bár az is kiderült, hogy az én használatom mellett nem adnának annyival többet, mint amennyivel többet kéne tankolni beléjük illetve amennyivel többe kerülne megvenni őket...
Mert elszámolgatod magad egy 10-es szorzóval. 80-100 Nm helyett 800-at meg 1000-et írtál. A "nyomatékgörbén" meg az X tengelyen rpm helyett km/h adsz meg.
Én csak annyit mondtam hogy nem lomha, 2000-10500-ig használható, imádja a fordulatot.
De nyomatékból sincs hiány, CBF600, CBF600Hornet lomha hozzá képest ha nem gyorsulni hanem nyomatékból kell kilőni.