A tegnapi menetnél odafigyeltem erre a szeles dologra. Az az érdekes, gyorsabb városi tempónál (60-70km/h) nálam az S-en a gyári plexivel a fejem teljesen "szabad levegőben" van, ugyanis teljesen kilógok a plexi takarásából, az csak a mellkasomat védi. Viszont marha érdekes, ha lejjebb húzom a fejem (gondolom, ugyanez lenne bubis nagyobb plexivel fejlehúzás nélkül is), és beleér a plexi által elterelt szélbe, az úgy tényleg elég rossz, jóval hangosabb lesz a szélzaj a sisakon, és jobban rángatja a fejem is.
Érdekes, hogy nagyobb (durván 130km/h és felfelé) tempónál pedig épp ez lesz a jó, hogy kicsit be tudok húzódni a plexi szele mögé, mert ott már nem olyan barátságos a menetszél a sisakkal.
Srácok az újabb SV-ken az indító konzolon ott van a vészvillogó kapcsoló is. Ez együtt van a gázkarral? mi a pontos neve ennek a cuccnak? Gondolom a többi része ugyan olyan mint a régi SV-ké csak a vészvill van rajta pluszban.
Üdv! Kérdésem lenne: lehet annak bármi realitása, hogy aksicsere óta csökkent a fogyasztásom? Csak mert már számításba vettem minden létező körülményt és más nem igen jöhet számításba, teljesen stabil volt a benzinfogyásom a cserét megelőző kb. fél-egy évben..
A kanyarok úgy mennek ahogy tolom őket.
Ezen semmiféle gumi nem változtatna.
Viszont a fagyizó előtt a mostani 180-as helyett elég gázul mutatna a 170-es béjemvégumi.
link
link
Érdekes, hogy nagyobb (durván 130km/h és felfelé) tempónál pedig épp ez lesz a jó, hogy kicsit be tudok húzódni a plexi szele mögé, mert ott már nem olyan barátságos a menetszél a sisakkal.
Veszleallito,onindito es a veszvilligo van rajta.
De szerintem csak az újabbakon.
A Hallstatti rész megvolt tavaly. Olaszország és Szlovénia érdekelne, hogy mit érdemes meglesni.
Ezen semmiféle gumi nem változtatna.
Viszont a fagyizó előtt a mostani 180-as helyett elég gázul mutatna a 170-es béjemvégumi.
Nincs veletlenul r6r r1radialis fekpumpad?