Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Jól néz ki! Sajnos nekem mostanában csak használtra telik!
Nekem ilyen lesz fönt hamarosan majd, keress róla videót a youtube-on igaz nem adja vissza rendesen a hangját de lesz viszonyítási alapod.

link
Valaki meg azt javasolja, hogy ha mélyebb hangot szeretnék akkor hosszú vaskos dobot vegyek. Teljes nálam a képzavar!
Szerintem minnél rövidebb a dob annál mélyebb a hangja. Nekem különösen jobban tetszenek a rövidebb dobok ezen a motoron, de ez csak az én véleményem. Kivagyok én?
Sziasztok!

Szeretnék a gépre valamilyen sportosabb hangzású dobot. Tudnátok valamit ajánlani pl. hogy hexa, ovál tri-ovál, milyen hossz az ideális. Nem szeretnék ordító dobot, inkább mély öblös dübörgőt. Ha valakinek van ötlete, azt megköszönöm.

Tamás
UWA 142
2015 05 11.-én találtam ezt a motor rendszámot a Budafoki úton, a Hengermalom úti kereszteződés közelében. Várom a gazdája jelentkezését.: 70/270-3850
Én épp ezt szeretem benne.... Ha nagyon megéhezek, tuti helyreállítja az energiaszintem, és még állati finom is.
A pilótakeksz engedélyezve van repülés előtt babonából, (legalábbis erre fogom) de azzal is vigyázni kell 900 kcal a csomag
Nem szeretem a kakaóscsigát. Viszont tábla csoki, süti, pilótakeksz, na az rendszeresen előkerül.
Érdekes, a fejrángatással sosem volt problémám a félidomos SV-n.

Ami viszont zavaró volt, hogy a karomat rángatta rendesen 160 felett, igaz, ahhoz a nem éppen felsőkategóriás motoros kabát is szerepet játszhatott. Azt nem tudom, egy naked mennyire rángatta volna, de ha így borzolta a szél, szerintem ott is belekapott volna legalább ennyire.
Ez bullhit.Nincs benne a szekrenycipeles.
A sör csak 200.
Ez természetesen így igaz. Nem szó szerint értettem a kormányba kapaszkodást, inkább képletesen. Ugyan nem vagyok egy térdkoptatós arc, de azért a krumpliszsáktól is igen messze vagyok.
bebe én már nem
mondjuk most tudtam meg hogy 500 kcal egy nyomorult kakaóscsiga
Olyan babazsuros tempokrol beszelsz problemanak hogycsak amulok.
Sandor asszem a bekaval nyomta 250 folott es nem kellett kapaszkodni.
Az en pilinckam 220 fole nem megy.
Én azért inkább a Katrinára szavaznék, 280km/h azért nem pite.
Am én is mázsa felett vagyok.
Tobbsegben en is ezt vettem eszre hogy a csupasz gepeken nem rangatja a fejemet a szel, a szelzaj zavaro de sokkal zavarobb amikor ide oda lokdosi a fejemet pl fz6s.
Kb. 100-as tempóig igen, GS500-al és egy naked hondával is mentem. Naked SV-vel mondjuk nem.
No, meg a régi robogóm szélvédelme is kb. egy nakedbike szintjén volt (szélvédelem kb. a hasam közepéig, vagy addig sem, lásd a profilképem), azzal is mentem két szezon alatt jópárszor esőben, hidegben, 70-ig bírta a kis szekér, szóval van mihez hasonlítanom.
Nem mondom, hogy élhetetlen egy naked, nagyon nem az, de nekem nem jött be. Ellenben a félidomos konstrukció igencsak.
Az N-es pont a kormány miatt került kicsit elörébb, de most ezzel a"szél" témával elgondolkodtattatok........... mennyire macerás egy kormány csere? :D
Szettepem mint a Hulk.
...azé ha Szotyi vezeti van ott szél rendesen
Ja es meg valami.
Csak kezdoknel van izombol kapaszkodas a kormanyba,tudom mert ugyanezt csinaltam.
Majd ahogy telik az ido es a nyergben toltott aktiv mozgas nem a krumplizzsakkent utazas rajossz hogy helyezd a testsulyod a tehermentes karok erdekeben.
Jobban iranyitod igy a gepet,osztonos lesz majd.
Meg nem csinalom jol,sokszor eleg merv vagyok meg mindig de haladok.Az irany megvan.Meg 20-25 ev.
Amúgy h.végén mentem Szotyi Bandijával és nem mondanám, hogy sokkal nagyobb ott a szél, sőt fel se tűnt a dolog.
dehogynem, csak egy megfelelő méretű ernyő kell a fejed fölé, mondjuk amivel a tankokat dobálják lefelé
Amugy a nakeden a tokeletes szabadsag a legjobb,kivalt a streeten.
Semmi nincs az orrod elott.
De tenyleg,toklapos,rovid eleje,nagyon asz.