Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bezzeg a S/ajnos/V/ettem/ széria....
gsx 750-1200 inazuma
De ez egy motoros forum, ilyen tipusok nem szamitanak a motorok koze
1150rt 1150r
170/60-al szerelik a GS 1200-at is pl...
SV650-en a 160/60 ezren meg 180/55 a gyári méret.
Bár a 650-re rá lehetne tenni ezresre hülyén mutatna.Oda a 200-ast kell a trendek szerint.
Milyen motorra valo gyarilag?
Ez mitől hülye méret? Ja, hogy még nem láttál ilyet
Kupec tuti talál.
Kitartó.
Hallstadt,Gröbming zipline ha belefér,Mangart ha nincs benne.
170/60...ennel hulyebb meret is van?
Sziasztok!
Június első hétvégéjére terveztem egy túraútvonalat.
link
Szlovénián kívül tavaly megvolt ugyanez. Esetleg van valami amit érdemes megnézni, és útba esik vagy kicsi változtatással útba ejthető?
Köszönöm!
Ma összeraktam a motort a hátsófék mizéria után. A féktárcsát kiórázták, az jo, úgyhogy vettem egy bontott felnit 10+postáért + új csapágyakat bele. Érzésre most egyenletesen fog, remélem, majd a fékpad is úgy fogja érezni
Urak!
2 pár gumi eladó
Pirelli Angel ST max 1000km futás 2012-es 40eFt
Pirelli Angel GT 100km futás 2013-as 50eFt

méretük: 120/70-170/60-17
Ma vegre megjött a cuccom amit 1 hónapja rendeltem Bp ről, végre kezdődhet a tank felújítás, 1 hét és tudom tesztelni a motul5100 at, nem csak 120 km lesz benne. Na meg el tudok menni a Martin dobomért.
Szerintem ugyanaz, mint a kocsiknál a hazakísérő fény, csak itt fordítva kötik be
Megvettem a Motul 5100-at, holnap olajcsere.
Bevittem a flakont az olajshopba pont volt egy vendég akinek ilyen volt a KTM mocijában.
Azt mondta ő is így járt mint én, cserélte is le benne a Castrolt másra, azóta jó a váltó nála.
Az milyen? Ha kanyarodok akkor fény később jön utánam?
és lámpakésleltető elektronikát se
Azért vannak fenntartásaim a módszerrel az SV-nél.
Szerintem tökéletes lesz rá a Gladius rendszere. A pénz nem számít, ha a technika finom működéséről van szó.
Régen a török kamionosok alágyujtottak a gázolajtanknak,Csináld te is az olajhűtőnek.
Egy gázlámpa simán megvan 2 rugóból.
Majd ha beírja az adatlapjára, akkor látni fogom én is... És akkor eggyel kevesebb hsz-t kell visszakeressek legközelebb.

F.Levi:
Igen, melegen nekem is egész szépen váltott az 5100-al.
5100 van az enyémben igaz ezres, de pontos a váltó, elég csak meglökni. Jobban tetszik a váltója a suzukinak az 5100al mint a hondának a repsollal
Ő előrébb tart olajmelegedésben mert nincs is olajhűtője.Nem kell vennie vizes cuccot.
Lehet van benne valami, nekem karbon volt fent és nagyon szerettem, picit a bilincsnél úgy látszott mintha eldeformálódott volna a hőtöl, de nagyon szerettem mert pillanatok alatt visszahült és nem égetett úgy mint egy fém kipufogó.