Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha háklis vagy az ilyesmire, akkor inkább az 5100-at se. Nálam volt, olajos topikban a tapasztalatok. A 7100 sokkal jobban bevált az SV-be. link
Ja, és ami nekem sokat dobott a váltási élményen, és motorhangokon hűvösebb időben, az az olajhűtő egy részének kitakarása. link
amig Fr nem tudta jóáron hozni a motult addig én is repsolt használtam
semmi gond nem volt vele
de castrolt soha sehova(állitólag megvette pár éve a BP,azóta szar)
Beleöntöttem,akkorát ugrott egyesbe rakáskor hogy megijedtem.
Pici kuplung állítás,500 km és nem volt gond,lehet egyedi eset vagyok.

A mostani gépnél sose volt ilyen.Bár az nem kék sv 650.
Szóval a Rapsolt is jónak tartod mert akkor azt veszem, a Motulról még ilyet nem hallottam hogy ragasztotta a kuplungot.
De hát mindenkinek más és más a tapasztalata.
Viszont a Castrolról egyöntetűen mindenhol lebeszéltek.
Nekem repsol volt,motul eleinte picit ragasztotta a kuplungot.
A mostani nem.
Nekem a hondaban volt mind a ketto, repsolt tobbet nem teszek semmilyen motoromba.
Repsol MOTO SINTETICO 4T 10w-40 Full szintetikus és a Motul 5100 fél szintetikus között töprengek, ti melyiket és miért ajánlanátok?
Árban egyforma mind a kettő.
Az GS,ez meg SV.
Szerintem nem hogy 150 km alatt nem okoz kárt, de az olajciklus végéig sem hinném. Az hogy zajosabb, keményebb a váltó még nem jelenti azt hogy nem végzi rendesen a dolgát. Én a GS-be csak azt használtam és igen sokat mentem vele komolyabb kopás nélkül. Lehet hogy az SV-n másak az illesztések, lehet hogy nem pont a legjobban szereti ezt az olajat, de hogy kárt tenne benne azt kizártnak tartom.
Kár 150 Km alatt nemigen.
És kárt nem okozhat, mint amit írtam is mennyit mentem el vele?
Sheltől a repsolon át a valvoline ig mind jó bele a 10w40 félszint olaj.
Spec pont a castrolal mindenkinek baja volt.
Kapható itt nálunk a Shell Advance Ultra 4T 10W-40, erről az olajról mi a véleményetek?
Itt régebben az volt a mondás, hogy SV-re karbont ne, mert a rezgéstől idővel megrepedhet a bilincsnél
Azért annyit remélek hogy baja nem lesz a gépnek tőle, tegnap előtt túrán letekertem vele 150 kilométert hazaértem, leraktam, egy méterrel többet nem megyek vele.
Frankó akkor ebbe jól belenyúltam.
Na mindegy akkor már rendelem is le a Motul 5100-at, mert ez valami borzasztó!
Sikerült megtalálni az egyetlen olajat amit senki nem ajánl az SV-be
Tagnap előtt megtörtént az olajcsere.
Elégedetlen vagyok az olajjal: Castrol 10W-40 Act Evo.
Amióta benne van a váltó darabos lett, alig lehet találni vele az üreset, a sebességekbe nagy kattanással ugrik bele.
A motor zajosabb, jobban hallani a csörgő hangját is a blokknak.
Menet közben már idegesítő alacsony fordulatnál amikor a szélzaj nem nyomja el a motorhangot.
Egy szóval, nem sokáig lesz benne a gépben mert nagyon nem szereti az SV.
100ezret nem akarok adni egy dobért;-)
Pedig elbaszták. A kézikönyv váltási javaslatánál még én is jóval feljebb váltok... Ott 60km/h-nál már szerintük 6.-ba kéne váltanom, én viszont ritkán vagyok ilyenkor 3.-nál nagyobb sebességben.
Legűberbrutálabb! Imádom a hangját.
Hogyha hosszú távra megyek, akkor meg füldugó.

Ezért kell az olajhűtőtakaró, nem azért mert elbaszták a Japók a tervezést...
Majd Martin rákérdez :D Deákon meghallják a motorom hangját és már lógatják is a csöcsöket.
Dehogy fosnám... Imádom a Yoshimura+V2 hangját. Csak 10-15 perc után csöngene a fülem és fájna a fejem tőle.

Amúgy mondtam már, hogy nem vagyok egy száguldozós motoros, engem nem az a része fog meg.
Ha en a Dani lennek tuti rakerdeznek a csocsokre is