Ha háklis vagy az ilyesmire, akkor inkább az 5100-at se. Nálam volt, olajos topikban a tapasztalatok. A 7100 sokkal jobban bevált az SV-be. link
Ja, és ami nekem sokat dobott a váltási élményen, és motorhangokon hűvösebb időben, az az olajhűtő egy részének kitakarása. link
amig Fr nem tudta jóáron hozni a motult addig én is repsolt használtam
semmi gond nem volt vele
de castrolt soha sehova(állitólag megvette pár éve a BP,azóta szar)
Szóval a Rapsolt is jónak tartod mert akkor azt veszem, a Motulról még ilyet nem hallottam hogy ragasztotta a kuplungot.
De hát mindenkinek más és más a tapasztalata.
Viszont a Castrolról egyöntetűen mindenhol lebeszéltek.
Repsol MOTO SINTETICO 4T 10w-40 Full szintetikus és a Motul 5100 fél szintetikus között töprengek, ti melyiket és miért ajánlanátok?
Árban egyforma mind a kettő.
Szerintem nem hogy 150 km alatt nem okoz kárt, de az olajciklus végéig sem hinném. Az hogy zajosabb, keményebb a váltó még nem jelenti azt hogy nem végzi rendesen a dolgát. Én a GS-be csak azt használtam és igen sokat mentem vele komolyabb kopás nélkül. Lehet hogy az SV-n másak az illesztések, lehet hogy nem pont a legjobban szereti ezt az olajat, de hogy kárt tenne benne azt kizártnak tartom.
Azért annyit remélek hogy baja nem lesz a gépnek tőle, tegnap előtt túrán letekertem vele 150 kilométert hazaértem, leraktam, egy méterrel többet nem megyek vele.
Tagnap előtt megtörtént az olajcsere.
Elégedetlen vagyok az olajjal: Castrol 10W-40 Act Evo.
Amióta benne van a váltó darabos lett, alig lehet találni vele az üreset, a sebességekbe nagy kattanással ugrik bele.
A motor zajosabb, jobban hallani a csörgő hangját is a blokknak.
Menet közben már idegesítő alacsony fordulatnál amikor a szélzaj nem nyomja el a motorhangot.
Egy szóval, nem sokáig lesz benne a gépben mert nagyon nem szereti az SV.
Pedig elbaszták. A kézikönyv váltási javaslatánál még én is jóval feljebb váltok... Ott 60km/h-nál már szerintük 6.-ba kéne váltanom, én viszont ritkán vagyok ilyenkor 3.-nál nagyobb sebességben.
Ja, és ami nekem sokat dobott a váltási élményen, és motorhangokon hűvösebb időben, az az olajhűtő egy részének kitakarása. link