Ez is benne lehet a pakliban, mindenesetre ezt a szezont letolom velük azt tavasszal kap új féktárcsákat meg fékbetéteket.
Elől:3.9 a min 4mm helyett.
Hátul: 4.0 a min 4.5mm helyett.
A fékbetét anyaga sem mindegy, ismerős 650-re tett fel valami autósboltban újra ferodolozott (ott helyben ragasztotta rá a boltos a valami goldfrennek mondott ferodolt) betétet és az megette a tárcsát párezer alatt. .......viszont nagyon olcsó volt.
Igen, erre mondom én is hogy a tulaja lehet sokkal többet húzta és nyomta a fékeket mint amennyit kellett volna.
Pedig ennél a típusnál tényleg el lehet felejteni a fékek használatát, szinte minden motorfékből meg lehet oldani.
Ez csak arra jel szerintem hogy hogy volt használva, pl. autónál mire nálam fékbetétet cserélnek addig van olyan kollégám aki már túl van a tárcsa cserén is, mert nyomja a féket ha kell ha nem
Igen, kimentem újra nem csak úgy futtában lemérni, a tárcsa vastagsága 4.2mm és a fékbetéteknél 3.9mm a vastagságuk.
0.3mm a kopás az eredeti mérethez képest.
Te jó ég! Ezenkívül van még dolog, amit el lehet rontani gumizáskor?
Én tuti ott kértem volna a művelet befejezését, amikor gumivédő nélkül nekilátott (volna)... A robeszomon KO-ra nyírták a felnim fényezését, sajnos nem tudtam ott lenni, mikor szerelték.
Itt 4 mili minimumot ir.Meg jo de idovel kell egy masik par.
Azert nezd at a nyergeket hatha szorzlulnak,a csuszocsapokat is gss szivott vele. Azolasz ordogon.
Elől:3.9 a min 4mm helyett.
Hátul: 4.0 a min 4.5mm helyett.