Köszönöm. Már beszéltem autószerelő ismerőssel, náluk van esztergályos a műhelyben, holnap megnézi a tárcsát.
Én nem cseréltem csapágyat amióta nálam van (2 éve), de korábban lehetett rajta a nyomok szerint.
Ki kéne órázni elöbb, hogy az agy felfogatási pontjai ütnek tényleg, vagy tárcsa.
Nekem inkább ingadozó fékerönél az a tapasztalatom, hogy a tárcsában van valahollokálisan egy "gödör". Ezt egy mikorméterrel szépen ki lehet mérni. Azonos rádiuszán a tárcsának (mondjuk a külsö rádiusztól 12 mm-re´) megméred vastagságát század pontossággal kb 20-25°-én, azaz 15-20 Ponton. Ha 0,01-0,02 mm -nél nagyobb valahol az eltérés akkor az a hiba oka, ez adja a pulzáló fékeröt. Ha az eredeti tárcsád is ment tönkre, akkor lehet esetleg okolni a a kerékagy axiális ütését, ha az is üt egy tizedet mondjuk.
Amikor átfordítottam a tárcsát, néztem, de tisztának tűnt. Kompresszorral kifújtam a lyukakból is a ragasztódarabokat.
A kerék küllőin és a nyergen arra utaló sérülések vannak, hogy egyszer találkoztak . Talán akkor húzódhatott el vmi?
Mibe kerülhet egy bontott felni?
Mlért tünt el a 2 literes coca cola?
Valamiért csak 1,75-öst lehet kapni,ahol van már csak a maradék van.
Idióta egy bagázs vagy csak burkolt áremelés?
Ha pörgetem a kereket, egy helyen nem súrlódik annyira, mint máshol. A 2 pados mérés között, amikor betétet cseréltem fordítottam a tárcsán 2/5 fordulatot, de most is ugyanannál a küllőnél könnyül el a forgás. Az előbb ráakasztottam a pedálra a régi tárcsát súlynak, hogy kicsit befogjon, úgy tekertem, ilyenkor is azon a helyen érzem. Attól fosok, ez a kerékben lesz
Nem igazán érzem, de lehet, hogy csak útgöröngyöknek gondolom azt, ami nem az
Utána kell érdeklődnöm, hogy hol érdemes felénk vizsgáztatni. Ezen kívül csak az NKH-t tudom, oda hátszél nélkül nem vinném
Ma küldtek haza másodszorra a műszakiról
Tavasszal hátsó féktárcsát cseréltem, nem kínait vettem, inkább NG márkájút. Akkor sajnáltam a még jó vastag betétet kidobni, inkább megcsiszoltam, megmértem, és számolgattam, hogy ez párszáz km után fasza lesz. 1. elővizsgán 46% ingadozást mutatott . OK, ez volt a spúrság ára - gondoltam, és rendeltem bele EBC HH-t. Az érvényesség utolsó napján jött meg, aznap letoltam még vele 180km-t szinte csak hátsóval fékezve, néha még motorfék helyett is. A tárcsa felülete most sokkal jobban néz ki, mint a használt betéttel. Erre ma reggel 50% ütést mértek a padon
Valahol ki kéne méretni órával, aztán vagy még egy tárcsát kell vennem 30-ért, vagy egy kereket még drágábban
Hazafelé szépen teletankoltam, lehet, hogy mostanában csak netmotorozás lesz
Persze, úgy kell beállítani, hogy egy kicsit, tényleg kicsit mozogjon szabadon és utána kell fent beállítani. Abban kis golyók vannak amik ugyan kopnak, de ha beállítod akkor jó lesz.
Sziasztok, kérdés... Kis svnél a kuplungkinyomo szerkezetben az elfordulo résznek lehet oldaliranyu kotyogása? Rajottem h azert lehetetlen jol beallitani, mert ahogy huzom a kart, ez elöször oldalra mozdul kb 3 tizedet és csak utana kezd elfordulni... Ha csere, akkor draga egy ilyen? Köszi...
Én nem cseréltem csapágyat amióta nálam van (2 éve), de korábban lehetett rajta a nyomok szerint.
Ma már nem.
Persze a coopban 400-é még van.
Lesz is nekik.
Nekem inkább ingadozó fékerönél az a tapasztalatom, hogy a tárcsában van valahollokálisan egy "gödör". Ezt egy mikorméterrel szépen ki lehet mérni. Azonos rádiuszán a tárcsának (mondjuk a külsö rádiusztól 12 mm-re´) megméred vastagságát század pontossággal kb 20-25°-én, azaz 15-20 Ponton. Ha 0,01-0,02 mm -nél nagyobb valahol az eltérés akkor az a hiba oka, ez adja a pulzáló fékeröt. Ha az eredeti tárcsád is ment tönkre, akkor lehet esetleg okolni a a kerékagy axiális ütését, ha az is üt egy tizedet mondjuk.
Kerékcsapágy csere nem Volt mostanság amúgy?
Monnyuk igy jobban befer a pakkba.
A kerék küllőin és a nyergen arra utaló sérülések vannak, hogy egyszer találkoztak . Talán akkor húzódhatott el vmi?
Mibe kerülhet egy bontott felni?
Mlért tünt el a 2 literes coca cola?
Valamiért csak 1,75-öst lehet kapni,ahol van már csak a maradék van.
Idióta egy bagázs vagy csak burkolt áremelés?
Utána kell érdeklődnöm, hogy hol érdemes felénk vizsgáztatni. Ezen kívül csak az NKH-t tudom, oda hátszél nélkül nem vinném
Tavasszal hátsó féktárcsát cseréltem, nem kínait vettem, inkább NG márkájút. Akkor sajnáltam a még jó vastag betétet kidobni, inkább megcsiszoltam, megmértem, és számolgattam, hogy ez párszáz km után fasza lesz. 1. elővizsgán 46% ingadozást mutatott . OK, ez volt a spúrság ára - gondoltam, és rendeltem bele EBC HH-t. Az érvényesség utolsó napján jött meg, aznap letoltam még vele 180km-t szinte csak hátsóval fékezve, néha még motorfék helyett is. A tárcsa felülete most sokkal jobban néz ki, mint a használt betéttel. Erre ma reggel 50% ütést mértek a padon
Valahol ki kéne méretni órával, aztán vagy még egy tárcsát kell vennem 30-ért, vagy egy kereket még drágábban
Hazafelé szépen teletankoltam, lehet, hogy mostanában csak netmotorozás lesz