Próbáltad már? A teljesen naked-en igazából nem rángat jobban a szél mint egy S-en....az S-nél épp az a gond, hogy ha nem tereli rendesen akkor éppen, hogy jobban cibál a szél mint az N-en. Én jobban szerettem a tök csupaszt mint ezt. Mondjuk engem a szél sosem zavart sőt.......
Nem kell teljesen beférni, elég ha a felsőtested berakod szélárnyékba úgy kb a sisak aljáig. Tehát még messze nem a tankon fekszel, csak egy kicsit kell lejjebb húzódni, mint ahogy normál esetben motoroznál az S-en. Mondom úgy, hogy én sem vagyok éppen picike. Esőben, hidegben sokszor jött már jól.
Én nem tudom, Te mit élvezel a motorozásban, de nálam az izomból kormányba kapaszkodás és küzdelem a széllel egy nakeden egyáltalán nem tartozik az élvezetes részek közé. De nyilván ez egyéni preferencia kérdése, mint írtam is, ki hogy szereti. Nekem sokkal inkább a döntögetés, és a szabad kilátás, ami az élményfaktor javát adja egy autóhoz képest, egyáltalán nem vágyom a +szélre, ami egy nakeden van.
Na ja de hogy mutatna a mekdonci elott?
Es ezt a 140-es űrsebesseget hetekig birnam kikapcsolodaskent.
A gravitacio meg csak a helyemen tart ebben a tombolo szelforgatagban.
Csak tunnam ha ennyire macera a motor menem az ótó a a nyero?
Papírkutya ide vagy oda, én jobban szeretem, ha pl. egy esőben az idom "ázik el" és nem én, vagy hidegben van mi mögé bebújni.
Így is 130-140 felett már kapaszkodós a félidomos is, nekem nagyon nem jönne be a naked a szélviharral.
Persze, ez nyilván ízlés kérdése.
A motorra és a tulajra.
Nem km-t veszünk hanem állapotot.
Ha nem vagy biztos magadban keríts egy cimborát aki ért az árulkodó jelekhez,ha nincs dumálj meg egy szakszervízben időpontot és némi pénz meg macera fejében vidd el felméretni.
Amúgy az ezres kuplungkosara zörög,az s-es bazira kényelmetlen az N-es meg nem idomos tehát letép a szél.
Üdv, Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék motort vásárolni, Sv 1000 N, vagy Sv 1000 S lenne a választás.
Tudnátok segiteni pár tapasztalattal hogy mire figyeljek oda a vásárlásnál ill., hogy mi az a kilométer korlát amivel még érdemes megvenni a gépet?
800-850 ezer a határ.
Köszi előre is.
Usv. Jani
Ha már ennyire a hőfok témánál vagyunk az én régi SV-m ilyet csinált, de mai napig nem tudom miért:
Autópályán fix 120-as tempónál gyönyörű időben a hőfok kijelző le és fel járt... 3-4 másodpercenként egy fokkal nőtt majd csökkent:
így: 86-87-88-89-90 majd szépen vissza 85-ig 90-89-88-87-86. és ezt végtelenségig folyamatosan.
Most vagy a hőfokszabályzó rakoncátlankodik. Vagy a termosztát ki-be nyit... ami logikus is lenne. De annyira szabályosan változott mintha valami gépi program csak szórakozott volna a kiírt értékekről... Senki nem tapasztalt még ilyet...
Épp most írtam, a K3-as (képek alapján neked az van) gyárilag is 88 fok körül nyit. Akkor lenne gond a termosztáttal, he nem melegedne fel ennyire a víz.
Dugóban nem sokat tud tenni a termosztát, akkor a ventilátor hőkapcsolójának kell működnie, ami 100 fok körül bekapcsolja a ventilátort.
A túlhűlés is lehet azért is kerül el, mivel a +12 fokos víz azért melegebben tartja az olajat is a blokkon keresztül.
én tutira megyek Sanyihoz termosztátcserére, mert az enyém 90 fok körül van, dugóban még annál is több, és túlhűlést én nem láttam még 4C hidegben sem.
viszont beállítottam a kuplungot, és a lecsökkent alapjáratot vissza 1400-ra. Egyből vezethetőbb lett :-)
Én a tükör alá fogattam egy alulemezt.
Megfelelő alakúra hajlított 1-es laposvas,alulemez szerintem max a munkahenger bilincs felső csavarjára.
Valahogy így.
Én is inkább innen szoktam közelíteni.
Ipolyságot akkor szoktam megjelölni, ha többen jönnek a Duna másik oldaláról, bár Dobogókőn hipp-hopp át lehet érni Esztergomba.
Tuti veszitene meg a Katrina is.
Én nem tudom, Te mit élvezel a motorozásban, de nálam az izomból kormányba kapaszkodás és küzdelem a széllel egy nakeden egyáltalán nem tartozik az élvezetes részek közé. De nyilván ez egyéni preferencia kérdése, mint írtam is, ki hogy szereti. Nekem sokkal inkább a döntögetés, és a szabad kilátás, ami az élményfaktor javát adja egy autóhoz képest, egyáltalán nem vágyom a +szélre, ami egy nakeden van.
Es ezt a 140-es űrsebesseget hetekig birnam kikapcsolodaskent.
A gravitacio meg csak a helyemen tart ebben a tombolo szelforgatagban.
Csak tunnam ha ennyire macera a motor menem az ótó a a nyero?
Így is 130-140 felett már kapaszkodós a félidomos is, nekem nagyon nem jönne be a naked a szélviharral.
Persze, ez nyilván ízlés kérdése.
ja, egyetértek, az "N vagy S" az alaposan megfontolandó, mert utána meg kezdődik a kormánycsere probléma :-)
Nem km-t veszünk hanem állapotot.
Ha nem vagy biztos magadban keríts egy cimborát aki ért az árulkodó jelekhez,ha nincs dumálj meg egy szakszervízben időpontot és némi pénz meg macera fejében vidd el felméretni.
Amúgy az ezres kuplungkosara zörög,az s-es bazira kényelmetlen az N-es meg nem idomos tehát letép a szél.
A közeljövőben szeretnék motort vásárolni, Sv 1000 N, vagy Sv 1000 S lenne a választás.
Tudnátok segiteni pár tapasztalattal hogy mire figyeljek oda a vásárlásnál ill., hogy mi az a kilométer korlát amivel még érdemes megvenni a gépet?
800-850 ezer a határ.
Köszi előre is.
Usv. Jani
Autópályán fix 120-as tempónál gyönyörű időben a hőfok kijelző le és fel járt... 3-4 másodpercenként egy fokkal nőtt majd csökkent:
így: 86-87-88-89-90 majd szépen vissza 85-ig 90-89-88-87-86. és ezt végtelenségig folyamatosan.
Most vagy a hőfokszabályzó rakoncátlankodik. Vagy a termosztát ki-be nyit... ami logikus is lenne. De annyira szabályosan változott mintha valami gépi program csak szórakozott volna a kiírt értékekről... Senki nem tapasztalt még ilyet...
Dugóban nem sokat tud tenni a termosztát, akkor a ventilátor hőkapcsolójának kell működnie, ami 100 fok körül bekapcsolja a ventilátort.
A túlhűlés is lehet azért is kerül el, mivel a +12 fokos víz azért melegebben tartja az olajat is a blokkon keresztül.
viszont beállítottam a kuplungot, és a lecsökkent alapjáratot vissza 1400-ra. Egyből vezethetőbb lett :-)
Megfelelő alakúra hajlított 1-es laposvas,alulemez szerintem max a munkahenger bilincs felső csavarjára.
Valahogy így.
650S-t túrakormányosítok. Féktartályt ki hogy rakta fel a kormányra? Akár képekkel is illusztrálhatnátok. Köszi!
Ipolyságot akkor szoktam megjelölni, ha többen jönnek a Duna másik oldaláról, bár Dobogókőn hipp-hopp át lehet érni Esztergomba.