Ez most nem ébreszt bennem jó gondolatokat. Előző héten ugye gumizás volt...utána gurulás ahol észrevéve, hogy az első tárcsa üt....ma ugyanott voltam átgumizni a hátsót (nagynevű helyi gumis, a motorozzon anno sokan dícsérték) amikor is mellette állva láttam és kérdeztem, hogy műanyag peremvédőt és befogóvédőket nem használnak?...válasz: minek? .....utána ahogy rátette a gumit a pajszert a tárcsának feszítette.....itt már nem kérdeztem csak néztem... .....talán rájöttem, hogy miért üt az első tárcsa amit múlt héten csináltak.
Soha se értettem hogy mi köze van egy gép állapotának a tulajdonos korához (mondjuk úgy 20 éves kortól felfelé). Motoroztam én már örök 20 éves 60 közeli emberekkel is igen jókat.
egyébként én a Divimen hátsó tárcsát olyan olyan 112-113k kilométer körül cseréltem, az elsők még úgy ahogy elmennek így 135 táján is, azok még gyáriak.
Azért is volt furcsa nekem is amikor megvettem hogy 30500 kilométert mutatott az órája.
Viszont a féktárcsáknak már van válla elől is és hátul is.
Nagy a valószínűsége hogy közel sem ennyit ment valójában a motor.
Vagy a tulajdonosa megrögzötten a fékeket használta motorfék helyett.
A K5 már sokkal csendesebb, nekem még az első 1999 széria van.
Ahányat megnéztem videókon ezen évjáratokból mind hasonló hangot produkál.
Mondom engem is kicsikét zavart, ezért is hittem hogy talán valami nem stimmelt vele, aztán megnyugtattak hogy rendbe van.
Nekem hasonló hangja van, idegesített ezért megnézettem ma szerelővel, azt mondta teljesen normális a hangja, ezek ilyenek kicsikét zörgősebb.
Nem hall semmi rendellenességet amikor magasabb fordulaton húzom neki megy üresben.
Ezt élőben kéne hallani.....nem tudom emlékszik-e még itt valaki, hogy amikor én ilyen hangot hallottam a régi 650-ből mi történt vele? Igaz akkor még az SV-club volt és vagy 3 év múlva regeltem ide, de azért van még itt olyan aki akkor oda is írt.... .....mondjuk azért mondom, hogy élőben kéne hallani mert így aztán bármi lehet és az ami az én gépemmel volt elég ritka....
0.5mm a kopása, ez reális lehet?