Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsan lemértem, a tárcsa széllessége 4.5mm ahol a fékpofák érintkeznek a tárcsával ott 4mm széles.
0.5mm a kopása, ez reális lehet?

Aszodra viszem.
Meg nem volt gond.
Hatsot is meggyepalt a a marha?
Szerintem még Ő sem tudja...
Tök jól.....még megvan itthon a törött főtengő...
Ez most nem ébreszt bennem jó gondolatokat. Előző héten ugye gumizás volt...utána gurulás ahol észrevéve, hogy az első tárcsa üt....ma ugyanott voltam átgumizni a hátsót (nagynevű helyi gumis, a motorozzon anno sokan dícsérték) amikor is mellette állva láttam és kérdeztem, hogy műanyag peremvédőt és befogóvédőket nem használnak?...válasz: minek? .....utána ahogy rátette a gumit a pajszert a tárcsának feszítette.....itt már nem kérdeztem csak néztem... .....talán rájöttem, hogy miért üt az első tárcsa amit múlt héten csináltak.
...sőt még mentem is vele és nem hallottam semmi extrát,egy-két óra múlva meg eltört a főtengely
(ha jól emlékszem)
Tokieben mennyi volt?
Ha nem nagy a válla akkor kb. 50000 lehet benne.
Soha se értettem hogy mi köze van egy gép állapotának a tulajdonos korához (mondjuk úgy 20 éves kortól felfelé). Motoroztam én már örök 20 éves 60 közeli emberekkel is igen jókat.


egyébként én a Divimen hátsó tárcsát olyan olyan 112-113k kilométer körül cseréltem, az elsők még úgy ahogy elmennek így 135 táján is, azok még gyáriak.
Ha jjol emlékszem 4,5 mm a minimum.
Addig nem aggodnek csak ha pulzal fekezeskor.
Teljesen rendbe van a fékrendszere, egy 50 éves emberé volt.
Bár én kétlem hogy ennyi lenne csak a gépben.
Azért is volt furcsa nekem is amikor megvettem hogy 30500 kilométert mutatott az órája.
Viszont a féktárcsáknak már van válla elől is és hátul is.
Nagy a valószínűsége hogy közel sem ennyit ment valójában a motor.
Vagy a tulajdonosa megrögzötten a fékeket használta motorfék helyett.
Vezetési stílus függő... de 30k-nál még nem igen kéne vállasra kopnia. (Feltételezve hogy a fékrendszerrel minden rendben van/volt).
Szerintem nem.Nekem nem volt,FR 100000 nel cserelte.
30 nal max ha beleall a rangogorcs a tulaj kezebe.
Első féktárcsáknak hozzávetőlegesen mennyit kellene kibírniuk?
30000 kilométernél már lehetne bennük váll?
Ha azt mondtak akkor jo.
A K5 már sokkal csendesebb, nekem még az első 1999 széria van.
Ahányat megnéztem videókon ezen évjáratokból mind hasonló hangot produkál.
Mondom engem is kicsikét zavart, ezért is hittem hogy talán valami nem stimmelt vele, aztán megnyugtattak hogy rendbe van.
Mint modtam nekem k5 volt.Regiekhez nem volt szerencsem.
Ha szerelo mondta hinnek neki.
Engem meg riasztott haver egy sörözésre...lehet nézni kell kicsit nagyobb motorosruhát...
Nekem hasonló hangja van, idegesített ezért megnézettem ma szerelővel, azt mondta teljesen normális a hangja, ezek ilyenek kicsikét zörgősebb.
Nem hall semmi rendellenességet amikor magasabb fordulaton húzom neki megy üresben.
Na ja,tok jo stresszmentes gurulas.
Kezdodik a szezon.
Már majdnem fel kellett váltanod 6.-ba
Ja es a hokedli megy 170 et.Remiszto.
Ezt mmondom.frasztudja.Nekem nem vot ilyen hang.
Ezt élőben kéne hallani.....nem tudom emlékszik-e még itt valaki, hogy amikor én ilyen hangot hallottam a régi 650-ből mi történt vele? Igaz akkor még az SV-club volt és vagy 3 év múlva regeltem ide, de azért van még itt olyan aki akkor oda is írt.... .....mondjuk azért mondom, hogy élőben kéne hallani mert így aztán bármi lehet és az ami az én gépemmel volt elég ritka....