Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem.
De azt nem tudom mi adja ki.
+ még előtte is volt egy hambi
Legjobb! Moci-fagyi-hambi....
A kalóriák úgysem számítanak szombaton.
Nekem meg lement 6-ra a fogyim.
Most el kéne menni még legalább egy részét lemozogni de a francnak sincs kedve
A baj ott volt hogy fagyi-hamburger-fagyi volt a felállás.
Hagyd a faszba a táblázatokat.....látod mi lesz az eredménye.
Amiért mégsem gyorsulunk kamionnal...mert hát megtehetnénk az utcán hisz még az én öreg gépem is ugyan csak 420 ló, de közben 1800nm körüli és hát üresen alapjáraton elindul 8.-ban a 16-ból gázra meg szinte az indulás után azonnal alsó 5.-ben indulva 40-50-nel megy a szerelvény......igaz 87-nél letilt, de addig ha üres igen fürgén tud gyorsulni. .....viszont nem sok ilyen gyorsulás kéne, hogy minimum a kuplungot, de a hajtás többi részét is cserélni kellene. ....amúgy ha fürgén kell szgk-k közé besorolni üresen akkor néha indulok alsó 4.-ben és többnyire sikerül besorolni... .....amúgy 70-nél üresen gázra elforog a kerék ha csak egy kicsit is csúszik az út (poros, vizes, stb.)
A motorba viszont 4.2 lityót tankoltam 98 km.-re pedig volt tempós rész is
A mai hamburger -fagyi diéta eredménye:
Én magában a zörgésre, csörgős hangra gondolok ami felerősödik amikor ráhúzza a gázt.
szerintem teljesen normális, vízpumpának van ilyen vonyító hangja
...sztem
Srácok, ez a hang teljesen normális a 650-nél, főleg amikor gázt ad neki és jobban ciripel a blokk?

http://youtu.be/JT003dpvCfg
Ja, és nem Nm, hanem simán csak N, mivel onnantól, hogy beleszámoltam a kerékméretet, már nem nyomaték, hanem erő.
Mikor érsz a Héregre?
Igen, de a pad egyből visszaszámolja főtengely-nyomatékra.

Igazad volt amúgy, de nem úgy, ahogy gondolod. A keréken még kevés is, amit számoltam, kicsit rosszul skáláztam be a kerékméret hatását (írtam is, hogy nem 100% stimmel a skála, de az arányok tuti) szóval éppen 4X-ese a valós érték, mint amiket írtam, igen, kb. 3400Nm egy ezres GSXR-en a csúcs. Ha 300KG-al számolod a masinát vezetővel, ez kb. ki is adja a bő 1,15g gyorsulás, ami kb. stimmel, ha azt veszem, hogy 0-100-on jó pilótával "megelőzi a szabadesést", azaz a 2,84s-es 0-100 értéket.
Nem volt még sok időm utánaszámolni, és mint írtam, nem vagyok fizika guru sem, de eddig ez tűnik a helyes értéknek.
Ne nagyon messzire me most elugrok a mol-al zaras utan.
Holnap eso lessz.
Ma meg talan elkerülom.
A tv-ben itt felénk mára is mondtak zivatarokat.
Ha lesz rá esély akkor délután kimerészkedek a környékre.
Mi legyen mert holnapra esőt mondanak
Az GSX 1400-en padon 120Nm volt hátsó keréken...szerinted akkor a függőleges tengely értékei jó?

Szerintem fordítva ülsz a motoron...

Az összehasonlításnál mi fix paraméter, a motor (száraz, vagy feltöltött) tömege, vagy rakomány? A 260 kg-ra feltankolt 1400-esem úgy ott felejti egy 70 Loval egyhengeres pl 690 KTM a 130-150 kg-os tömegével, hogy közben én is és a másik pilóta is kg azonos testsúlyúak vagyunk...
Ha valamire való összehasonlítást akarsz, akkor beleveszed a menetkész tömegre eső nyomatékot teljesítményt, különben csak Ìr manók szivárványait rajzolgatod...

Mulatságoas vagy....?
Ja.Hatha nem esik vasarnap delelott.
Éspedig? Porzik a láncom...
Rovidebbre terveztem.
Én mennék valamerre. Lehet hogy egy darabig csak ez a hétvégém lesz szabad.
Zoli, Horvát előtt neked is kéne egy főpróba. Öcséd se jönne le szívesen platóssal a tengerpartig.
Egy likeot nyomjatok légy szíves, nem SV, de... https://www.facebook.com/OpelH...