Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégén cordura vagy bőr?
Leírnád hogy miről van szó?
Köszi
kíváncsi lennék hogy a tanfolyamon is így csinálta-e és az oktatója vajon mit szólt hozzá
múltkor láttam valakit, x-edik sebességben behúzott kuplunggal kigurult a piros lámpáig szép nyugodtan, majd elkezdett álló helyzetben visszaváltogatni 1-ig...

őrület, a váltó szerkezete nem erre van kitalálva, hogy álló helyzetben végigáváltsunk 6-tól 1-ig. Szerintem teljesen normális, hogy kicsit rá kell engedni a kuplungot, hogy észhez térjen.
úgy látom egyre több gond van itt a váltókkal, hideg az olaj stb., szerencsére ezt a problémát kipipáltam
Neha azert megesik, hogy hirtelen kell lelassitani, es akkor eleg zavaro tud lenni.
Ismerem nagyjából az angol megoldást is. Elég sokat beszélgettem egy sráccal, aki ott csináltatta. 30.-án megyek elvileg Esztergomba a Prop-Tech-hez.
Fékezés közben kéne visszaváltogatni, nem egy helyben állva. Így nem csoda, ha nem akarja a sebességeket.
Adnal kis felvilagositast hogy ki, hol, mennyiert es milyen minosegben csinalta?
Szia!

Azért érdeklődöm, mert én is megcsináltattam. Egy dl 1000 tulaj intézte nekem, az övé szintén javítva lett. Viszont itthon nem Angliában. A lényeg, ha nem lakunk túl messze, és lenne egy kis időd, valamikor megnézhetném, hallgathatnám a gépedet? Tatabányai vagyok.
Sziasztok! A valtom az utóbbi időben mintha rakoncatlankodna: néha álló helyzetben (mondjuk piros lámpánál) visszavaltogatva mintha elmennének a sebességek, hiába taposom, csak lotyog a kar, aztán egy kicsit felengedem a kuplungot egy hajszálnyival es minden rendbe jön. Mintha mostanában hangosabb is lenne, mint volt, de ez nem biztos. Találkozott mar valaki ilyesmivel, vagy rendeltetésszerű a dolog es tulparazom?
Helló!
Igen az enyém.
Szia Tomika86!

Szeretném megkérdezni tőled, neked lett a kuplungkosár felújítva?
Úgy emlékszem írtál erről múltkor.
Hát igen, így egyben oké, kár hogy a tanulságot egészen másra hegyezte ki, mint ami a valódi tanulsága az esetnek.
Csak a hülye kommentelők ABS-eznek.
A cikkben ez áll"Ebből viszont nem lett volna automatikusan baleset, ha a GSX-R vezetője nem fékezett volna pánikszerűen - mind megállni, mind kikerülni lett volna helye, ám túlfékezte a motor elejét, és átesett a kormányon."

"Szerencsére sem a motorosban, sem a járművekben nem történt súlyos kár, így tekinthetjük ezt egy tanulságos videónak, ami megmutatja, miért hasznos az ABS és a progresszív fékezés."


Pont írja hogy tudni kéne fékezni.
A mutatvány szép. Viszont az ilyen agymosott cikkek igazán felbosszantanak. Persze, ABS kellett volna a motorra, véletlenül sem megfelelő vezetéstechnika a vezető részéről, hogy talán nem az aszfaltot kellett volna néznie maga előtt 5cm-el... 3X megállhatott volna, ha előre néz/gondolkodik, akár ABS-el, akár anélkül.
Na jólink
És még mondja valaki hogy szar a gixxer elsőfékje.

//auto.indavideo.hu/video/Rosszul_fekezett_a_kocsi_oldalaban_kotott_ki
Helló!
Amúgy ez a fogyasztást mennyire befolyásolja? Én 2000 körülre állítottam inkább. Nekem is ideges kicsit ki gázon.
Én ugyan csak a 650-es esetében olvastam utána (ugye engem zavart, hogy korábban 2500-2800 rpm alatt nem járt szépen, hajlamos volt rángatni a láncot is) és ott is a legtöbbeknél 3000rpm körül nyitott gyárilag, és 1500-1700rpm-re tekerve mindenki arról számolt be, hogy vagy mennyivel barátságosabb lett a gázreakció alacsony fordulaton, vagy nem vett észre szinte semmit. Rosszabb senkinek sem lett.
Magam is utána akartam állítani, de időközben "megjavult" a motor, most már 1800 alatt rakoncátlakodik csak, ami nekem már bőven megfelelő.
Nem egészen, gyárilag 2500 körül vált és normális használatnál úgy a jó csak az állítsa 1700 körülire aki szereti az idegesebb gázreakciót ami ugye utcára nem biztos, hogy kellemes.

Még nem próbáltam.
Én benne vagyok, de nem sok az egy napra?
Hétfőn már nem esik elvileg egy ausztria kör befigyelhetne.