múltkor láttam valakit, x-edik sebességben behúzott kuplunggal kigurult a piros lámpáig szép nyugodtan, majd elkezdett álló helyzetben visszaváltogatni 1-ig...
őrület, a váltó szerkezete nem erre van kitalálva, hogy álló helyzetben végigáváltsunk 6-tól 1-ig. Szerintem teljesen normális, hogy kicsit rá kell engedni a kuplungot, hogy észhez térjen.
Azért érdeklődöm, mert én is megcsináltattam. Egy dl 1000 tulaj intézte nekem, az övé szintén javítva lett. Viszont itthon nem Angliában. A lényeg, ha nem lakunk túl messze, és lenne egy kis időd, valamikor megnézhetném, hallgathatnám a gépedet? Tatabányai vagyok.
Sziasztok! A valtom az utóbbi időben mintha rakoncatlankodna: néha álló helyzetben (mondjuk piros lámpánál) visszavaltogatva mintha elmennének a sebességek, hiába taposom, csak lotyog a kar, aztán egy kicsit felengedem a kuplungot egy hajszálnyival es minden rendbe jön. Mintha mostanában hangosabb is lenne, mint volt, de ez nem biztos. Találkozott mar valaki ilyesmivel, vagy rendeltetésszerű a dolog es tulparazom?
Csak a hülye kommentelők ABS-eznek.
A cikkben ez áll"Ebből viszont nem lett volna automatikusan baleset, ha a GSX-R vezetője nem fékezett volna pánikszerűen - mind megállni, mind kikerülni lett volna helye, ám túlfékezte a motor elejét, és átesett a kormányon."
"Szerencsére sem a motorosban, sem a járművekben nem történt súlyos kár, így tekinthetjük ezt egy tanulságos videónak, ami megmutatja, miért hasznos az ABS és a progresszív fékezés."
A mutatvány szép. Viszont az ilyen agymosott cikkek igazán felbosszantanak. Persze, ABS kellett volna a motorra, véletlenül sem megfelelő vezetéstechnika a vezető részéről, hogy talán nem az aszfaltot kellett volna néznie maga előtt 5cm-el... 3X megállhatott volna, ha előre néz/gondolkodik, akár ABS-el, akár anélkül.
Én ugyan csak a 650-es esetében olvastam utána (ugye engem zavart, hogy korábban 2500-2800 rpm alatt nem járt szépen, hajlamos volt rángatni a láncot is) és ott is a legtöbbeknél 3000rpm körül nyitott gyárilag, és 1500-1700rpm-re tekerve mindenki arról számolt be, hogy vagy mennyivel barátságosabb lett a gázreakció alacsony fordulaton, vagy nem vett észre szinte semmit. Rosszabb senkinek sem lett.
Magam is utána akartam állítani, de időközben "megjavult" a motor, most már 1800 alatt rakoncátlakodik csak, ami nekem már bőven megfelelő.
Nem egészen, gyárilag 2500 körül vált és normális használatnál úgy a jó csak az állítsa 1700 körülire aki szereti az idegesebb gázreakciót ami ugye utcára nem biztos, hogy kellemes.
Köszi
őrület, a váltó szerkezete nem erre van kitalálva, hogy álló helyzetben végigáváltsunk 6-tól 1-ig. Szerintem teljesen normális, hogy kicsit rá kell engedni a kuplungot, hogy észhez térjen.
Azért érdeklődöm, mert én is megcsináltattam. Egy dl 1000 tulaj intézte nekem, az övé szintén javítva lett. Viszont itthon nem Angliában. A lényeg, ha nem lakunk túl messze, és lenne egy kis időd, valamikor megnézhetném, hallgathatnám a gépedet? Tatabányai vagyok.
Igen az enyém.
Szeretném megkérdezni tőled, neked lett a kuplungkosár felújítva?
Úgy emlékszem írtál erről múltkor.
A cikkben ez áll"Ebből viszont nem lett volna automatikusan baleset, ha a GSX-R vezetője nem fékezett volna pánikszerűen - mind megállni, mind kikerülni lett volna helye, ám túlfékezte a motor elejét, és átesett a kormányon."
"Szerencsére sem a motorosban, sem a járművekben nem történt súlyos kár, így tekinthetjük ezt egy tanulságos videónak, ami megmutatja, miért hasznos az ABS és a progresszív fékezés."
Pont írja hogy tudni kéne fékezni.
//auto.indavideo.hu/video/Rosszul_fekezett_a_kocsi_oldalaban_kotott_ki
Amúgy ez a fogyasztást mennyire befolyásolja? Én 2000 körülre állítottam inkább. Nekem is ideges kicsit ki gázon.
Magam is utána akartam állítani, de időközben "megjavult" a motor, most már 1800 alatt rakoncátlakodik csak, ami nekem már bőven megfelelő.
Még nem próbáltam.