Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A váltogatás önmagában nem elég, jól kell váltogatni, a megfelelő sebességekbe.
A 600-as géposztályra gondoltam.

Az 1000-es blokk herélés ide vagy oda, megoldja izomból.
a hornettel sokkal dinamikusabban lehetett motorozni mint a mellettem haladó kis sv, én tudtam használni a motort 2000-13000 között rángatás nélkül, az sv-n váltogatott a srác de mégis maradt le
Inkább a kíváncsiság.
Engem ne keverj bele... Szerintem ami fontos, hogy közúti sebességeken legyen benne magától is dinamika, ne kelljen vele erőlködni, onnantól kezdve pedig kb. mindegy. Én mondtam, hogy leginkább 0-130 között várok erőt, ahol a kisSV-nek akad elég, utána persze, elfogy csúnyán, de azt meg pont leszarom.
Ahol kell, ott bőséges tolóerőt szolgáltat.
ilyen "kiherélt " pld a fazer is!

kurva jó motor az 1000-res fazer! azért csak azt dicsérem mert az volt nekem

jócskán áthangolt a blokk( nem "kiherélt")
nagyon jó fék , jó futómű megy mint állat ha kell.. finom technika és imádja az ásványi és félszint olajakat is


mentél gsr-rel ?Mert nagy vassal nem igen.
máskülönben ne fikázz meg amúgy se
Te egy állat vagy...
Ezen már én is elgondolkodtam, h lehet sógorok...
Nezz tukorbe.Kesz horror,ha kibirja a szived a sokkolot az utan jovo adrenalin eleg hetekig.
Látom te jobban ráértél mint én.
lassan el fórummotoroztok addig hogy nem élet az élet egy feketesárga gixerezer nélkül
Ugyanez az SV is. Nem győzők vigyázni vele, hogy ne száguldozzak állandóan.
Szerintem nagyon kis pöpec szerkezet az ezres SV. Nyomatékos is, megy is, egyben is van. Csak nyers erő abban sincs annyi 150 felett, mint egy ezres versenymotoron.
Ezeket ismerjük. Ezek a kiherélt versenyblokkos/váltós mocik szerintem a legrosszabbak utcai közlekedésre. Rendelkeznek a versenymotor hátrányaival, viszont az előnyeikkel csak részben. Abszolút az erőtlenséget érzed rajta a mindennapok során. Nekem nem jönnek be. Az SV szerencsére nagyon nem ilyen.
Hát nekem már csak ez maradt Bezzeg, ha olyan szines izgis életem lenne mint neked........ ez az utolsó matizos kaland is; borzongva olvastam; ez ám az adrenalin bomba
Azt meghagyom neked ha besul a nepperkedes.
Meg a hogyan dumaljunk lukat random delikvens hasaba orat.
akkor mostmár vezetés technikai tréninget is tarthatsz
szegény kis sv- s váltáskor majd letépte a gázkart
1:40 től érdekes.. pedig az x11 komotosan indul

http://youtu.be/LVpvNW73LK0
A szembesavba kellett kerulni me pont egy matizt eloztem volna,morogtam is hogy fasze van a jobbosban.
Oszt satu,nagy csikos tabla keresztben,matek hogy miaf.....szt kene tenni.
Lett egy balkanyar,rodeo.
ma már fagyiztam az Andrettiben
Majd kesobb,most inkabb visszafogynek a ruhamba,a corduram szivas.