Az elvileg gyári oktatóvideóban éppen azt ecseteli a forma, milyen fontos, hogy jól be legyen állítva, és hogy a lehető legkisebb gázra már nyisson. link
Igaz, hogy TL1000, de szvsz az Sv sem más ebből a szempontból.
Sok 650-esen volt gyárilag elfelejtve beállítva és fent nyitott (3000-4000rpm között), és határozott javulásról számoltak be, akiknél ez állt fenn és megcsinálták.
A TPS-t ellenőrizd, ha túl kis fordulatra van állítva a "váltás" akkor idegesebb lehet a gép, pályán vagy aki gyorsulgatni akar azok szokták így állítani.
Lassan is gyorsan is, tetszik, jobban mint az sv. Az sv szerintem sokkal érzékenyebb. Lehet az enyémmel van valami baj mert már más is mondta hogy elég érzékeny a gáz. De a 990 nagyon tetszett. Olyan kezes mint a 900as tdm és pont annyival erősebb amennyivel kell.
Tehát, gázreakció szerintem jó. Lehet vele könnyedén osonni szinte alapjáraton.
Amugy a kenyelemhez le kell cserelni a motort. Mentem 990sm-el. Tokeletes fek futomu, kenyer m, szamomra tokeletes testtartas. Iden még nem, de ha cserelek akkor arra.
Szűk fogás a gyárival volt.
Sosem mentem azzal.
S-esböl kavartam át így elsőre lucas superbike volt fenn.
Nem volt gond.
Jöttem haza 1200.at is.Egyhét 4500 km minden nap nyeregben.
Pedig a könyök előtti izom most is fáj a sok cipelésől.
Mikor pótoljuk ha ez nem jön össze?