Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak pénteken fogok hinni az előrejelzésnek.
Mikor pótoljuk ha ez nem jön össze?
Az elvileg gyári oktatóvideóban éppen azt ecseteli a forma, milyen fontos, hogy jól be legyen állítva, és hogy a lehető legkisebb gázra már nyisson.
link
Igaz, hogy TL1000, de szvsz az Sv sem más ebből a szempontból.
Sok 650-esen volt gyárilag elfelejtve beállítva és fent nyitott (3000-4000rpm között), és határozott javulásról számoltak be, akiknél ez állt fenn és megcsinálták.
Nagyon esőre áll.Hétfő a biztos pont ahol nem lesz.
Pedig van vagy 5 perc......
Szerintem nem nyultak meg hozza, szinkront csinaltam es a csavar meg a festekkel le volt ragasztva. Igazabol lusta vagyok a tpst megnezni
A TPS-t ellenőrizd, ha túl kis fordulatra van állítva a "váltás" akkor idegesebb lehet a gép, pályán vagy aki gyorsulgatni akar azok szokták így állítani.
A fék és kuplungcsöveket cserélnem kellett, de mást nem bántottam.
Pontosan illenek rá a szavak amiket írtál róla
Hatmeg ha latnad mikor felhuzom honaljig.

Tudod van mikor tul sok az informacio.
Kiraz a hideg.
Lassan is gyorsan is, tetszik, jobban mint az sv. Az sv szerintem sokkal érzékenyebb. Lehet az enyémmel van valami baj mert már más is mondta hogy elég érzékeny a gáz. De a 990 nagyon tetszett. Olyan kezes mint a 900as tdm és pont annyival erősebb amennyivel kell.

Tehát, gázreakció szerintem jó. Lehet vele könnyedén osonni szinte alapjáraton.
Van egy regi kinyult mackonadragom.
Azisijen.
Mostani kormanyom eleg rusnya a bandin, de a kenyelme nagyon bejon....
Gazreakcio milyen,lassan is mentel vele?
Ha kenyelem akkor winnebago tour,snake peek.
Amugy a kenyelemhez le kell cserelni a motort. Mentem 990sm-el. Tokeletes fek futomu, kenyer m, szamomra tokeletes testtartas. Iden még nem, de ha cserelek akkor arra.
Az etz kormannyal nekem is az lenne a bajom hogy csunya :D
Ha jobb.
Bár szerintem nem szép.
Nem az enyém,neked kell tudni mi a jó.
Nekem a gyári van fent, ezért is cserélem mert tényleg kényelmetlen.
Szűk fogás a gyárival volt.
Sosem mentem azzal.
S-esböl kavartam át így elsőre lucas superbike volt fenn.
Nem volt gond.
Jöttem haza 1200.at is.Egyhét 4500 km minden nap nyeregben.
Pedig a könyök előtti izom most is fáj a sok cipelésől.
Nekem az kikészíti a jobb vállamat, valahogy nem kényelmes hogy előre kell dőlnöm és szűk a fogása is.
Ezért döntöttem más kormány mellett.
streetfiger motornak még elmegy ha a lólengés jobban megy rajta.

én jobban szeretem az előredőlős pozíciót.