Jaja, a felső villahidat szokták kicserélni ha nem tévedek (na meg az összes gáz és fékvezetéket a hossz miatt). Élőben még nem láttam ilyet. Bár őszintén szólva eszbe nem jutna kicserélni, nem is nagyon tetszik, na meg hát a "feeling" . Nekem is csak kezdetben volt kényelmetlen, meg lehet szokni.
V2, vagy sor4? Örök kérdés. Kinek ez jön be, kinek az. Ha van lehetőséged, próbáld ki mind a kettőt. Én az Sv-ről csak jót tudok mondani. Szerintem ár-érték aránya verhetetlen és felettébb megbízható. (mellesleg mindig van hozzá alkatrész) Tudsz vele túrázni 1,2 személlyel, pályázni (ebben az esetben a gyári gumikat felejtsd el, sőt, ha lehet mindenképp) és őrűltködni is lehet vele. Csak azt tudom tanácsolni: PRÓBÁLD KI és megszereted!
Szeva! Nekem ez az első nagymotorom (2006. SV650 S), sőt én ezzel kezdtem a motorozást és nem bántam meg h ez lett belőle bár nincs sok viszonyítási alapom más motorokhoz. Használom városban is meg túrázni is. 2 személlyel is egész kényelmes és kezelhető. Városon kívül kb 120-130 kmh-s utazósebességnél még a szél is elviselhető a gyári plexivel. Az eleje sztem is puha , meg talán az első fék is lehetne harapósabb picit. Én csak ajánlani tudom, de ahogy mondtam nincs viszonyítási alapom.
Sziasztok
Én Egy 600-as SV és egy 600-as Bandita között vacilálok.
Szeretném, hogy egy kis útbaigazítást adnátok az SV-ről, miért jó, és mi az ami nem igazán jó benne!
Jót rosszat egyaránt légyszi!
Előre is köszi
ÜDv:Horváth Tibor
Nekem ez az első komolyabb mocim, tehát a vélemény egy kicsit talán "szubjektív".
Esetek többségében városban használom, ide több mint megfelelő. Alulról is húz, 3000 fölött már jól használható. Baromi keskeny, tehát a kocsisorok között is jól el lehet férni. Annó sokat olvastam tesztekben a durva teherváltásokról, nos, ami igaz az igaz, néha meg tudja rántani az ember nyakát. A gyári D220-as Dunlop gumikkal én nem nagyon vagyok kibékülve, illetve a első teló is lehetne kicsit keményebb.
Hosszabb utakra tökéletes, az ülés kényelmes, viszont az S változat csutkakormánya megbosszulja
önmagát.
Számomra "első" nagymotornak tökéletes választás volt, baromi jól kezelhető. Én úgy érzem, nekem hosszabb távra megfelel, bár nem igazán akarok a pályák ördöge lenni. (legalábbis még )
én azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek miért van az, hogy 1 99-es 650-es SV-nek a törzskönyvébe tipusként AV van feltűntetve SV helyett?
a motor jobb oldalán lévő kis bilétán is AV-nek van írva a tipusa...
szerintetek ez normális vagy vmi para van?
ki mennyire elégedett az sv-vel? mer eléggé tetszi ka motor is meg az ára is, csak azé pár részlet erősen nemteccős, és félek miylen lenne együttélni vele soksok évig amíg a részletet fizetem..
Hali kedves Harpi!
Engem lehet érdekelne a moci!Hol lehetne megtekinteni vagy valami telefonszámot ha tudnál adni amin tudnánk értekezni az jó lenne!
Válaszod előre is köszönöm!
Üdv.
önmagát."
az N változat kormányát szokták felrakni (valahogy)
nem?
+650
Én Egy 600-as SV és egy 600-as Bandita között vacilálok.
Szeretném, hogy egy kis útbaigazítást adnátok az SV-ről, miért jó, és mi az ami nem igazán jó benne!
Jót rosszat egyaránt légyszi!
Előre is köszi
ÜDv:Horváth Tibor
Kicsi rendszámtartót tud valaki + fehér indexeket?
Van egy 2007.04. havi SV 650 eladó.5300 km,Martin titándob,K&N sportlégszűrő,Givi túraplexi.Irányár:1420000 ft.
Nekem ez az első komolyabb mocim, tehát a vélemény egy kicsit talán "szubjektív".
Esetek többségében városban használom, ide több mint megfelelő. Alulról is húz, 3000 fölött már jól használható. Baromi keskeny, tehát a kocsisorok között is jól el lehet férni. Annó sokat olvastam tesztekben a durva teherváltásokról, nos, ami igaz az igaz, néha meg tudja rántani az ember nyakát. A gyári D220-as Dunlop gumikkal én nem nagyon vagyok kibékülve, illetve a első teló is lehetne kicsit keményebb.
Hosszabb utakra tökéletes, az ülés kényelmes, viszont az S változat csutkakormánya megbosszulja
önmagát.
Számomra "első" nagymotornak tökéletes választás volt, baromi jól kezelhető. Én úgy érzem, nekem hosszabb távra megfelel, bár nem igazán akarok a pályák ördöge lenni. (legalábbis még )
én azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek miért van az, hogy 1 99-es 650-es SV-nek a törzskönyvébe tipusként AV van feltűntetve SV helyett?
a motor jobb oldalán lévő kis bilétán is AV-nek van írva a tipusa...
szerintetek ez normális vagy vmi para van?
előre is köszi a választ,
üdv
Engem lehet érdekelne a moci!Hol lehetne megtekinteni vagy valami telefonszámot ha tudnál adni amin tudnánk értekezni az jó lenne!
Válaszod előre is köszönöm!
Üdv.
Ceva Budmyke!Gyól vagy?Minden rendben?