Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te cserélted?
Na le leccs cserélve a folyadék újra le lett légtelenítve erre ugyanúgy szar...... Hihetelen van 8000km a szar motorban baszki beállítod egy garázsba úgy h semmi baja nincs előszeded 1 hét után és szar a kuplungja... A Japán minőség mi? Hihetetlen
És az sv 650et újravizsgáztatni mennyibe is fáj? Csak azért érdekel ennyire ez a dolog mert még1 évig Ak-s jogsim lesz Én meg 1 évet moci nélkül nem bírok ki... De én olyanról is hallottam hogy eredetvizsgán kell pár deákot virítani és elintézik, az meg nem 1 nagy összeg...sztem.
köszönöm
6000km olajcsere, 12000km levegoszuro csere, 18000km gyertyacsere - vagy ket evente, szelephezagellenorzes.
6000 km
Ja tudja valaki a 650-es szervízperiódusait?
Lesz két SV a háznál juhuhu
Remélem minél előbb
Bár még egy sor4 600 Japó is befigyelhet nehéz a döntés
De nembaj Mikusz Idén betúrázzuk M.o-t
Jó árnak tűnik!
Ki, mit mond srácok ez jó vétel szerintetek? Vagy ismeri valaki esetleg a tulaját?
Jövő héten megnézem (ha még megvan)

http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Hivatalosan 25kW-ra lehet PAPÍRON kérni! De csak papíron!
Helló!

650-es sv-nél mennyibe kerül a szervíz,és mit kell cserélni?

Kösz
Nem tudom, hogy minek akarsz ezzel játszani. Ugyanis ez közokirathamisítás. Évente mennyit nyernél vele a teljesítményadó miatt? Megmondom: kb. 8000 forintot. Szerintem nem éri meg.
Ha újonnan veszed, akkor a kereskedő levizsgáztatja neked 25 kw-ra (ha akarod), nincs abban semmi "folytás", ugyanolyan erős, mint bármelyik másik SV. Ha használtan vennéd, akkor újra kell vizsgáztatnod, az aztán meg pláne nem éri meg...
Ismerős szitu. Én azóta utálok esőben menni.
Kocsi megáll az úton a sávomban, előttem haladó elkezdi kerülni, szemben is feltűmik valaki, előttem út közepén megáll, teljes az útzár. Az a baj, hogy pont egy vízzel teli nyomvályúban volt az elsőm, úgyhogy fékre el is ment, ahogy kell. Mentem vagy 30-40-el, úgyhogy csak egy kis talajtorna volt, semmi több. Max. 6,6 pont.
Köszönöm szépen a segítséget! Olaj van a tartályban Csak úgy néz ki levegős
Szerintem levegős lett a kuplungod. Próbáld meg légteleníteni az alsó munkahengernél lévő légtelenítő csavarral, és nézd meg van e a tartályba folyadék,mert jellemzően elszokott folyni az alsó munkahenger tömítésénél.
Sziasztok!
Én is most tervezek Sv 650s-t venni. És az érdekelne, hogy lehet hallani arról hogy sv 650-ből lehet kérni szalonba hogy tegyenek bele "gyári" fojtást. Ami által 25kw lesz a teljesítménye. Erről tudtok valamit? Hogy hol csinálják ezt meg? Illetve ha már a forgalmiban van 72Le akkor azt vissza lehet-e minősítettni ezáltal a fojtás által 25kw-ra? Előre is köszi a válaszokat!
Segítsetek nemtudom mi van a géppel.....
2 hete lett utoljára kihozva a garázsból erre tegnap kihozom és melegítés után betolom egybe erre nagy recsegés ránt egyet a motor és leáll... Újraindítom és ugyanúgy ezt csinálja..... (két hete még semmi baja nem volt úgy vette az egyest mint a vaj!) Mi lehet vele?
Mi történt?
Bassza meg, én lettem a hatodik. A fasznak kell ilyen szar időben motorozni?
Tök jó, hogy ennyi új SV-s van itt! Vigyázzatok magatokra, még el sem kezdődött a szezon, de csak az SV-s ismetősök közül már öten mutattak be kisebb-nagyobb talajgyakorlatot. Ilyenkor még tompák a reflexek és a gumi sem ragad. Na jól van, nem osztom. Csak óvatosan...
Köszi! A Tied is!
Sziasztok. Budmyk: Szép a vasad. Nekem is ilyen van, csak "s" változatban, annyi külömbséggel, hogy az enyémben va már 4000 km. Gratula minden új SV-s nek.
Mondjuk ez egy jó meglátás. Mielőtt megvettem az SV-t én is azt hittem, hogy ezt majd nem kell pörgetni. DE! Tapasztalatom szerint 5 ezer alatt nemigen történik semmi, sőt kanyarban kimondottan instabil és össze-vissza rángatózik: ő sem érzi jól magát. Ha kicsit sportosabbra veszed a dolgot, akkor 8-9 ezer között az igazi, itt érezni az erejét. Ugyanez egy újabb sportmotoron 3-4 ezerrel feljebb történik.