Nem tudom miért gondoljátok hogy egy soros 4-est annyira pörgetni kell (most pálya, meg szupersportmotorokat hagyjuk ki) Az enyém egy 1000-es Yamaha és kb annyira sportos mint az SV, de már 3 ezertől rendesen húz, 6 ezer fölött még nem pörgettem, de akik nagyon hajtják is kijönnek 6-8 ezres fordulattal (Nyomaték 110Nm)
Ez egy baromság Aki ezt mondta az hülye Ha rendesen be van tartva az olajcsere és normális minőségi olajat kap a gép továbbá ha mindig gondolsan be van melegítve mielőtt meghajtod akkor azért elég sokat vír egy blokk! Az ezresnél én úgy olvastam j 80-100 ezret simán kibír de a 650-is simán elmegy 70-80 at véleményem szerint..... Főleg azért mert ezeket nem kell szétforgatni és nem is pörögnek annyit mint sor4-es társaik. Egyébként egy 4 hengeres sportmoci is simán elmegy 60 ezret ha betartják a szabályokat amiket leírtam az előbb!
A közeljövőben tervezek venni használtpiacon egy SV650-et. Viszont van egy dolog ami érdekelne.
Hallottam olyat, hogy egy motornál x kilométer annyi mint egy autónál x*10. Tehát ha egy motorban mondjuk van 28.000 km, akkor a "használtsága" egyenértékű egy 280.000 km-t futott autóval, ami azért elég durván hangzik szerintem (megjegyzem, nem vagyok nagy motoros guru) Ez tényleg így van ennél a típusnál is, vagy csak a 10-15 ezret pörgő szupersportoknál?
Ez egyébként azért érdekes, mert nézegettem a hasznaltauto.hu motor rovatát és ott az 1-1,4 millió közötti ársávban lévő SV650-esek jó része túl van már a 20.000 kilométeren.
Az ezresre lehet. Nekem viszont 650 volt, csak ennek az árát ismertem. Az igaz, hogy most megnövekedett a külföldi kereslet (tavaly az europai teszten győztesnek hozták ki a Bódist) de szerintem a full gas-nál lehet elfekvőben még pár darab (mivel csak ők forgalmazzák)
Állitolag elég nehéz mostanában Bódis kiput venni, mert a motor kiállitáson agyon vágta a nagymenő
nyugati gyártókat mind hang mind teljesítmény terén. Elég nagy megrendelést kapott nyugatról és állitólag oda gyártják a cuccot. Én szerettem volna venni mindjárt az új gépre,de azt mondták hogy most nem tudnak szerezni,várni kell.Egyébként az acél kivitel kerül azt hiszem valami 120 papirba, a titán meg 160-ba
Valószínű mert én hétfőn felhívtam az összes suzuki kereskedőt, amargóék,már csak rendelni tudtak volna k6-ot és nem garantálta színt sem! Még a Dobronyáéknál van egy kék akciós Esztergomban! Ha még megvan!
Elseje ingyenes hungaroring szezonnyitó Dunlop Trophy?
Addig is gratula!
Te Esztergomi vagy?
Mehetnénk egyet!
Ha jövőhéten elhozom lépünk majd egy bejáratósat?
A közeljövőben tervezek venni használtpiacon egy SV650-et. Viszont van egy dolog ami érdekelne.
Hallottam olyat, hogy egy motornál x kilométer annyi mint egy autónál x*10. Tehát ha egy motorban mondjuk van 28.000 km, akkor a "használtsága" egyenértékű egy 280.000 km-t futott autóval, ami azért elég durván hangzik szerintem (megjegyzem, nem vagyok nagy motoros guru) Ez tényleg így van ennél a típusnál is, vagy csak a 10-15 ezret pörgő szupersportoknál?
Ez egyébként azért érdekes, mert nézegettem a hasznaltauto.hu motor rovatát és ott az 1-1,4 millió közötti ársávban lévő SV650-esek jó része túl van már a 20.000 kilométeren.
Köszi előre is
Ma foglalóztam le,egy ugyanolyat mint Budmyke.Boldogság az egekben.
Állitólag jövő hét végén átvehetem.
nyugati gyártókat mind hang mind teljesítmény terén. Elég nagy megrendelést kapott nyugatról és állitólag oda gyártják a cuccot. Én szerettem volna venni mindjárt az új gépre,de azt mondták hogy most nem tudnak szerezni,várni kell.Egyébként az acél kivitel kerül azt hiszem valami 120 papirba, a titán meg 160-ba