Német rendszámos volt, úgyhogy nem, akkor még ezek meg sem voltak
Csak azt nem láttam hogy a 2.0 TSI 220 LE-s vagy a 2.0 CR TDI 180LE-s változata volt e
Na mindegy, nem vagyok versenyzó amúgy. Ez 2005-től lévő tapasztalatom gyorsulási és egyéb versenyben. Amúgy az M5 cudar ellenfél valóban. A nagy Z visegrádon megizzadt, de főleg én, mert csak 2 hónapja volt meg a gép és sötétba ment a verseny, oda-vissza ellőzéssel. A végén pacsi és pihenő
Természetesen az R8 és társainak MAX csak pár száz méterig lehet a kis SV ellenfél, aztán 140-nál állva hagynak, ha egyáltalán mernek annyival menni sokan olyan hamar feladják... Pedig, ha tudná, hogy sima ügy lennék nekik, lehet át is menne rajtam
Engem is 185 körül érnek csak utól, mert ott a vége az áttételnek és mind a 72 lovamnak!
De én menetdinamikában nézem a haladást. A kis 650-esemmel annyira nem bírt a szentendrei úton sem az M3-as BMW, sem Subaru Impereza, sem az Evo 7-es megfogni. Az Oktávia RS-t meg hagyjuk... Első kerekes szegény, neki kell a lendület, hogy levigye a tapadást.
De nagyobbak, vagy ezekből a turbósok már megfognak/lehagynak, ha 3 lámpát kell menni. De bőven dolgozniuk kell, hogy behozzák a rájuk mért első jó pár tíz méteres csapást
Hát ezaz. Nekem ebből a videóból a saját tapasztalatom igazolódik be és nem az, hogy a 220 lóerős 1600kg szarzsák legyorsul Azért, mindennek van határa, még az önalázásnak is!
Azért egy BMW 1000R-rel elég nyugodtan lehet lelaázni 700 lóig bármilyen autót, főleg gyorsulásban. De meg merem kockáztatni, hogy ismerős úton, még kanyargósabb részeken is. Egészen egyszerűen azért, mert a motor 0 és a végseebessége között, sokkalta dinamikusabb, mint a 4 kerekű bivaly autó. Természetesen vannak kivételek, mert mindíg van jobb, erősebb, gyorsabb és ezen lehet vitázni. Én szeretem az autókat, de azért na...
Pecsen egyszer a redbaron elott valamelyik lampanal beallt mellem egy 730d es nezelodott at a gyerek nagyon meg brummogtette a szarjat... 6000nel elvaltogattam csori bmw meg szet akart esni de azert a 200-230as tempokkal jo volt. Hirden meg varadon 200aztan varadnal az emelkedo vegen mondom menjel kanyarokban ugyis bealaz plane hogy baratnom utotte a hatamat addig is
Na ja.
De az az igazság hogy a mostani szupersport autók olyan iszonyat erősre gyártódnak és az elterjedt vezetési segédletek miatt a hülye is vezetheti őket nem csoda hogy feladják a leckét még egy 200 lovas motornak is.
Naná ha az M5 is 500 ló és több a tapadása.
Kanyarban régen is megették a motorokat de legalább a nagy teljesítmény/kis súly miatt egyenesben rávert a motor.
És azért egy régi carrera turboval ment az élethalálharc ma csak a gázt kell tudni nyomni a többit az elektronika megoldja.
Egy nagy előnye van a motornak.A sűrű forgalom.
Cseszheted a bivalydrága ótót ha egy 50-es lealáz a hungárián ki tud 10 métert lépésben a jobb vagy bal sávban megtenni gyorsabban verseny alatt.
Hát GSXR-rel rommá alázol bárkit kilómétereken át. Aztán lehet, hogy később utólér, de addig...
Viszont vincog és nem kényelmes. Sőt, még plexije is van!
Ez most komoly? Jó, nem mint ha emiatt nem szeretném az SV-ét, de azért ez elég érdekes nekem.
Anno, mikor megvolt a z1000-res annak nem vot llenfele 200-220-ig. Pedig akadt kihívó (Lambo Murciellago, Ferrari f430 spider, Carrerra 911 turbo). Sőt, még a Hayabusát verte lámpától lámpáig.
Na mindegy. Leszarom. SV hang job élményt ad, mint a gyorsulgatás idiótákkal
SV1000-el a Ferrari hátulját nézheted csak (én az M5-ösét is csak addig láttam míg el nem ment a látómezőmből) Az az M5 álló helyzetből jobban gyorsul mint az SV-m. Akkor egy Ferrari...?
Hát, igen. Lehet benne valami. Tudja a fene. Írtam nekik, hogy küldjön még képet és egy listát, hogy mik sérültek.
Lehet nem kéne így lelkesednem. Nagyon szeretem a kis 650-esemet. Imádni való kis gép. Olcsó fenntartani, mászkálni vele. Csak az erőből hamar kifogy. 140-160-ig egy személlyel jó, de onnantól... De minek is foglalkozok ezzel, ha nem szeretek száguldani?
Azért jó az, ha egy Ferrarit meg tud az ember fingatni!
Kis matek
Telópár 100e
Felső híd N-es ha találsz (szent grál nem sok van) saccra 40e.
Első kerék tárcsákkal KB 60e
Féknyergek nem láttam de ha kell az még 40.
Hűtő 40-50
Szelepfedél franc se tudja de minimum 20.
Műszerfal és tartói meg a kisplexi legyen mondjuk 100e.
Kormány,befogó ha nincs meg a gázkar akkor azis legyen 20e.
Két cső a kuplung-fékhez is bennevan 15e-be.
Fényezés alaphangon 70e.
Ez ha a még közbejövő dolgokra is teszünk félre ott a 6 kiló.
Tehát inkább a vételi 300 a reálisabb ár.
Nem véletlen hogy a szemmel láthatóan motorműhely,bolt,vagy nepper sem feccölt rá hanem szabadul a maradványtól.
Jajj neem. Szerintem félreértettelek. Mert úgy értettem amit írtál, hogy a vételár+600e. De ez már millió környéki. Abból, valóban veszek egy jó N-es ezrest. De én ugye erre írtam, hogy 600e-be nem kelrülne megcsinálni.
De most, hogy szerintem értjük egymást, így azt írom, hogy összességében, igen. 5-600e-be összesen kerülne a küldetés. Plussz a rááldozott szabadidő/energia.
Csak azt nem láttam hogy a 2.0 TSI 220 LE-s vagy a 2.0 CR TDI 180LE-s változata volt e