Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikori, mennyi?
nem hiszem hogy egy japó jobban porladna mint egy ugyanolyan korú bármi. volt már pár a családban, fater nemrég adta el a 96-os Hondát, amivel a 15 év alatt semmi gond nem volt, műszakira is max lemosta
sanyinak...
van egy eladó 75 lovas passatom ha gondolod 450ezer fölött van benne a km. -20ban is szépen indult
Na ja,simán a cordura szövet bevonva ezzel az istenveréséve.
Télen egy pulóvar,bélés és nullfokban is megyek egy 100-ast a kabátban.
Nyáron felejtős.
Monsjuk ha elkezd kihülni azt a zipzárnál kezdi és kéne egy fűthető markolat.
pont ezt mondták a superzone-ban is, hogy minden akciós kabátjuk gumi vízzáró réteges és nyáron beledöglesz még meg is lepődtem hogy milyen őszintén lebeszélt a vásárlásról
Őont azt felejti el az emberi elég tipikus módon hogy bár mechanikailag a régi japok bombabiztosak de ennyi idős korukra elporladnak annyira hogy a gatyád rámegy.
na a 75 lovas pont jó... soha nem romlik el... és egy teljes adagoló felujítás 50 pénz
A bélést kizipzározva orkános a bele,melegben izzadtam benne kivett béléssel is mint palotapincsi a koreai étteremben.
pedig a 20 éves stabilabb tecnika mint a mai..sajnos.. nincs gondom a hdi vel semmi...

de a busszal nem is lesz
tdi-ből még megveheted a villanyadagolósat mert ugye a 90-110 (alh, ahu, agr, 1z, afn) lovas mind villanyos. Mechanikus a 75 lovas aaz pl.
én is dizelt hajtok, jók is az újak, de egy ~20 évesbe nem mernék beleugrani. a legolcsóbban fenntartható szerintem amit írtam, én biztos errefelé fogok keresgélni ha szükség lesz rá ezért is ajánlottam.
vw max tdi vagy sdi ami nem elektromos adagolós vagy magasnyomású
öreg szivó golf passat , csak most vegyél ne nyáron
Ja, olyat ahogy kinézek a fejemből...
Sanyi ha öreget veszel , butát vegyél
de te tudod ezt
Tudja Ő ezt és szerintem nem is erre gondolt hanem arra, hogy egy öreg diesellel sokkal jobban meg lehet szívni mint egy benzinessel és ebben igaza is van....,de a szükség az kényszer
a t4 -et 6 éve nyúzom... most cseréltem izzitógyertyákat meg résolajcsöveket..
egyébként csak gömbfejek akksi 7 éves volt , és fékek voltak cserélve ..Jaj kilyukadt a küszöb,istenem 20éves 290000km valós
Nekem két dizel is van

307 1.6 hdi most jöttem meg Erdélyből : Budapest-Csíkszereda oda vissza 1 tank gázolajjal...1400km
T4 2.4d ez is 90 -95 literrel teljesíti a távot ,mondanom sem kell nem üresen ...
Szerinted kell benzines? nem
Benzin már kizárva, gáz esetleg, de inkább diesel.....eddig az általad említett okokból benzinesek voltak az utóbbi 15 évben, de már nem kell hiába jobb viszont sokat megyek és ....és...
ilyen öreg olajkályhára a gatyája rámehet az embernek, ráadásul már a gázolaj is jóval drágább a benzinnél és jó eséllyel az is marad. egy 96-97 körüli békalámpás injektoros Civic viszont a világból kimegy, keveset eszik és sosem romlik el. olcsón meg is kapni ezeket az autókat ráadásul az alkatrész is filléres hozzá.
Majd csak megkapod valamikor azóta már nem minden aktuális de nembaj
Még mindig nem mükszik.
Az jó mert a t-s mélek nem nagyon működtek mostanság, de ránézek.
Angol és Rover statisztikák szerint egyik legrosszabb márka

Amúgy írtam mailt
96 körüli diesel Roverekről van vélemény?