Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyelni kell a napi km szamlalot és tudni fogod mennyit tudsz menni. Nekem 4,8-5,6 között eszik kb. 100-130as utazoval.
Ennyire kajás az az angol csoda? Én a kis SV-be 320-nál tankoltam 14,2-14,4-et.
Előbb mutasd meg a triplivel
Túl sok a fék-gáz combó.
Próbálj meg nem fékezni.
Ha úgy egy az egybe átmegy az lenne az igazi csak ténylegesen meg kellene nézni, időt szánni rá (na ez nekem most nincs)
Na az a megszokott nekem inkább!
Viszont akkor asszem AC-vel együtt.
Van rá ennyi zsozsó akkor lehet játszani.
Nem volt hol.
Amikor meg volt volt még benzin.
Mentem én el SV-vel 180 Km-t is egy tankkal.
Nem nagy kunszt.
Tartom magam ahhoz ,hogy a dl650-ből át lehetne építeni a senzort, utána pedig csak egy kijelző kellene
Gyere velem és tuti nem kell aggódnod, mert még 230-nál többet nem mentem egy tankkal ha világít akkor az első adódó alkalommal megállok tankolni
Én ettől csak ideges leszek nem nyugodt.

Pláne mikor szólok hogy 250 km után ti hoztok benzint nekem én nem tolom.
A válasz.
"nyugi majd megállunk ne aggódj"
Oszt 304-nél mikor megállunk a 17 literes tankba 16,6-ot toltam.
Megnyugtató lenne ha látnám folyamatosan mennyire fogy
Villog a szegénység jelző ha eljön az ideje
A blokkod melle csatoljon egy 955speedet 02nel fiatalabbat, igy csak elpostazzak angliabol
En lof..t ha eljon az ideje majd kipolirozom.
Az ővé szerintem valami gyári cumó , mert van a tetején felirat (am rendeltem másik fajtát)
Személyszerint én el tudnám viselni
köszi, nem lesz ez rossz (remélem)
Ugyanolyan kinai fektartalya van........vigyazzon mert a nap lesuti a szinet.
Még jó hogy az SV-ben sincs, legalábbis nekem nincs
Igen, egy félelmem volt csak, hogy a doboz nem bírja és lefújja a menetszél. De megvolt a próba, bír 195-öt is kb félig megpakolva
Azért az úgy elég jó a kis SV-től is szerintem
Azt elfelejtettem mondani hogy 130-nál kezdtük a mókát, nem állóhelyből. Szóval nem számított hogy első vagy hátsó kerekes e