Elvileg volt benne egy kokusan fesszab................egy deka gondom nem volt................persze laller beijesztett hogy visszahívták...........jellemző rá.
Na kicserélték egy FH12AB-re gyárilag az shindengen.
Picit utánanéztem és az amcsik istenítik me hogy milyen jó...............na nekem ezután minden baja lett,volt hogy egy hónapig minfden hawaii dizsi de 2 nap állás után nyekk,feltölt és minden jó majd elmk tankolni és nyekk.
Elszalad márkaszervíz..............naná hogy életem legdrágább yuasa akkujára cseélik a bannert mer tuti akkuhiba.............eltelik egy hónap és megint nyekk.
Na jó húdeideg vissza a bannert az megy megint hónapokig jó de néha nyekk.Nembaj szezon vége.Majd új akku megint minden faca de utána nagyon nyekk,méricskélés persze mindig ezerrel és jó a töltés,csinál az ember kínjában már zárlatvizsgálatot,meg minden indításnál multival méricskél faszom,az utsó már jól le lett égve az a kib... generátor.
Na akkor méregből ujrateker,és mentből lecserél fesszab.
De még akkor sem az igazi mert az a szerencsétlen tekercselő kihagyott valami szigetelőlemezkéket,vagyis tudja fene miután visszavittem hogy melegen leesik a töltőfesz meg zárlatot mutat a multi valahogy beleugrott egy csomó fehér műanyagizé a tekert generátorba.
Na azóta 13,8-14,1 de felraktam egy kínai mérőszart,mindig sasolom.
Legalább tudom mikor nyuvad meg és lélekben készülök az árokbanfelgyujtásra.
Mi szerencsére a másik csapattal mentünk, tudod ha én szervezem a túrát akkor nincs kötöttség, mindenki arra megy amerre akar, de én általában a hegyes utakig minél hamarabb akarok leérni így pálya-főút játszik, általában a társaság fele velem jön a másik amelyik soha nem pályázik azok meg nem. Na velük szokott általában ilyen történni, mi már félrészegen mászkálunk a szállás körül mire jön a teló, hogy csak éjfél felé érnek oda és intézzük, hogy legyen kaja.
Egy hűtőborda és egy ventillátor. + egy vízálló ház. Én a gyárira is tettem, mert valószínű az tesz be a gyárinak. kobraCoda is lekoppintotta. :) Így a műanyag azért meleg, ami hőt elnyom róla a venti. :)
Ha ezt meg tudtam csinálni, akkor egy feszszabályzó nem kihívás...
Oszt a hülye angol betette,japo fesszabot.............a marhája............és utána kitalálta hogy leolvad...........ezért visszahív hogy betesz egy másikat................az is japo..................de az erre leégeti a generátort.
Na jó azé jó lenne egy gyári cuccost betenni............mániás gyári hívő vagyok.
Amúgy ez a Mecseki féle elég sok embernek van,bevált,még nekem is,bár én leszigeteltem mert a háza nem vízálló így csak faridom,váz,stb védett helyre jó feltenni a hátsó kerék elé a teleszkóp mögé nem életbiztosítás,de csak ott volt hely.
Ha találok egy eredeti gyári japá Shindengen SH20aa-t majd lecserélem.
Már ben van találatban ebay-en pár csak emésztem az árát.
Egy kínai kopincsot olcsó újban 300 méteren elfüstöltem ebben az évben.
Nem kéne ujra.
Az amit egy villamos mérnök csinál sztem nem rossz.
Pl a Solvart-os cucc.
Én is építgettem sok elektronikát, de most azért nem fogok panelt maratni, meg építgetni, dobozolni stb...
Többe van a hús mint a leves...
Én abban bízok amit én csinálok, nem amit más gányol össze. Nem egy elektronikát építettem. ;) (töltők, csöves erősítő, labortápegység, MZ-re szinte minden elektronika - lámpa, feszabályzó - , stb... )
Elvileg volt benne egy kokusan fesszab................egy deka gondom nem volt................persze laller beijesztett hogy visszahívták...........jellemző rá.
Na kicserélték egy FH12AB-re gyárilag az shindengen.
Picit utánanéztem és az amcsik istenítik me hogy milyen jó...............na nekem ezután minden baja lett,volt hogy egy hónapig minfden hawaii dizsi de 2 nap állás után nyekk,feltölt és minden jó majd elmk tankolni és nyekk.
Elszalad márkaszervíz..............naná hogy életem legdrágább yuasa akkujára cseélik a bannert mer tuti akkuhiba.............eltelik egy hónap és megint nyekk.
Na jó húdeideg vissza a bannert az megy megint hónapokig jó de néha nyekk.Nembaj szezon vége.Majd új akku megint minden faca de utána nagyon nyekk,méricskélés persze mindig ezerrel és jó a töltés,csinál az ember kínjában már zárlatvizsgálatot,meg minden indításnál multival méricskél faszom,az utsó már jól le lett égve az a kib... generátor.
Na akkor méregből ujrateker,és mentből lecserél fesszab.
De még akkor sem az igazi mert az a szerencsétlen tekercselő kihagyott valami szigetelőlemezkéket,vagyis tudja fene miután visszavittem hogy melegen leesik a töltőfesz meg zárlatot mutat a multi valahogy beleugrott egy csomó fehér műanyagizé a tekert generátorba.
Na azóta 13,8-14,1 de felraktam egy kínai mérőszart,mindig sasolom.
Legalább tudom mikor nyuvad meg és lélekben készülök az árokbanfelgyujtásra.
http://youtu.be/_HnKKC1tJuA
Ha ezt meg tudtam csinálni, akkor egy feszszabályzó nem kihívás...
Melyik gyárit? Ami a generátort égeti le, vagy ami kiolvad?
Oszt a hülye angol betette,japo fesszabot.............a marhája............és utána kitalálta hogy leolvad...........ezért visszahív hogy betesz egy másikat................az is japo..................de az erre leégeti a generátort.
Na jó azé jó lenne egy gyári cuccost betenni............mániás gyári hívő vagyok.
Voltam párszor nála, nagy koponya.
Kezdi tervezgetni a FET-es fesszabját is. Vagyis már tesztelte, le is füstölt...
Amúgy ez a Mecseki féle elég sok embernek van,bevált,még nekem is,bár én leszigeteltem mert a háza nem vízálló így csak faridom,váz,stb védett helyre jó feltenni a hátsó kerék elé a teleszkóp mögé nem életbiztosítás,de csak ott volt hely.
Ha találok egy eredeti gyári japá Shindengen SH20aa-t majd lecserélem.
Már ben van találatban ebay-en pár csak emésztem az árát.
Egy kínai kopincsot olcsó újban 300 méteren elfüstöltem ebben az évben.
Nem kéne ujra.
Pl a Solvart-os cucc.
Én is építgettem sok elektronikát, de most azért nem fogok panelt maratni, meg építgetni, dobozolni stb...
Többe van a hús mint a leves...
És akkor kezdtem.Örültem hogy egyben odaérek.
Miért nem mondtátok, áá nem BMW, az occsó, nektek MV Agusta F4 C C-tek van. :D