Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sarga-zold falkabel.alu.
Zoli hát te is felébredtél? Ha már itt vagy mondd meg nékem miből lehetne csinálni tárcsafékzárhoz memoritert? Vagyis inkább hol lehetne hozzá anyagot kapni. SHOX-nál van 1600 Ft ért de egy kicsit túlzásnak tartom.
Mostani gumisok is ezt használják? vagy műhelye válogatja?
Gombahhhhhhhhh.
Ez: link
Használj Spurit a benzinhez, az is jó!
Nem tudom mi az a gomba, eddig max a kajában találkoztam vele
Üdv!
Valaki nem tudja véletlenül,hogy SV650 üzemanyag csövének a belső átmérője,pontosan hány mm?
Jelezd a válasz gombbal, hogy mire reagálsz, de gondolom az adalék a téma, a benzinhez valò a kétüteműhöz kell.
Látom ebből van olajhoz és benzinhez való is. Ahogy számoltam a benzinhez való eléggé megdobja a literenkénti árat ha minden tankoláshoz öntünk az ajánlás szerint :(
Hülye kérdés volt, bocs, megtaláltam egyből!
Én is ki fogom próbálni. Amúgy mit csinál?
Köszi
Igen, ide is feltettem párszor a képét, Liqui-Moly 4T adalék. Talán 5 éve használom.
Használtok valami adalékot az olajba vagy a benzinbe, ami tisztítja az említett részeket esetleg? Ezek a folyadékok amik vannak több változatban, működhetnek? Szeleptisztító, injektor tisztító, meg van olyan is ami olajba megy azthiszem.
Én mondjuk a gombát jobban kedvelem, azt használtam míg gumiztam és nem volt vele baj. Amibe már az nem volt jó az a gumi kuka lett úgyis.
Ezt a tanácsot megfogadom, sejtettem hogy a folt tartósabb és biztonságosabb mint a kukac
Mi sem probaltuk a patront de szerintem 2bar fole nem nagyon fogja nyomni.
Masik az en velemenyem hogy ha nem azisten hata mogott vagy egy turan, vagy ha turan is de lassudefekt vagy otthon akkor ne kukacozz hanem gumis mindenkepp es belulre tegyen egy foltot
Erre a celra lenne nagyon jo egy veszteseg meres, es maris kiderulne hogy hordos vagy ugy szar az egesz ahogy van, esetleg faja minden csak megis eszi az olajat
Kipróbálni én sem szeretném, még a kukacokat sem, jobb defekt nélkül élni
Annyit igen, hogy el tudsz gurulni vele lassan egy pumpáig. Bár én még nem próbáltam mert rendre otthon kukacoltam és ott van kompresszor.
Háát már én se nagyon. A koksz is lehet ok, de akkor talán inkább az, hogy eltünedezett, no ezt csak akkor tudom meg ha megbontom, de ahhoz amíg megy nem fűlik a fogam. A használat alatt kissé hordósra kophat a henger amitől ha sok a koksz és leragad a gyűrű akkor ugye ha az alsó vagy felső részen van tömít míg középtájékon nem annyira, persze ez alig mérhető általában (ha mégis akkor már mindegy ) ezért ha a koksz eltűnik és újra mozgolódni kezdenek a gyűrűk akkor képesek megint tömítgetni. Kisautóknál ez jellemző és jobban mérhető szokott lenni na meg sűrűbben szedi szét az ember.
Oké, ez a patron mennyit ér? Vagyis mennyire tudja felpumpálni a kereket ha tök lapos?
Mi nem vartunk, 3defektet vegig kukacoztuk, belrtoltunk 3,5 bart mert az angel st nem birta a csomagokat es mentun, azota is ugy van talan, ha nem kopott el azota teljesen
Köszi, pumpálás előtt kell várni a ragasztó száradására?