én a hondán megkeveredtem a tyúkbelekkel legelöször és a tankszellőzőt megtörtem aztán ha kiforgattam 2-3-4et befulladt ahogy kell én meg szartam össze a bokámat hogy mi lett
Hááát azért talán nem ekkora a két kút benzine között a különbség. Ez karbira utaló dolog, hirtelen dugulás vagy ilyesmi. Persze lehet más is ahogy írtam, meg kell nézni.
Jó napot mindenkinek és nagyon sok boldog karácsonyt.
ujoncként érdeklődnék.
3 hete vettem egy sv 650 2000évjáratu.ezidáig nem volt vele gond de egyszer furcsán viselkedett nem akart gyorsulni.ahogy húztam a gázt elkezdett gyorsulni utánna egyből megtorpant és dadogott.abba maratt majd tegnap mentem vele és mostmár allandoan csinálja.ki nek mi a véleménye?köszönöm előre is segetseget.
pont azért mondom, mivel az 1000-nél a kislánckeréknél van a sebesség jeladó ugyanannyit fog mutatni mint amit a váltófokozat kiad az adott fordulatszámmal. ha hátul egy akkora lánckerék van mint a kerék akkor is csak a valóságban nem fog annyit menni. viszont ki fog forogni minden sebességben meg erősnek fog tűnni.szerintem.
5-be meg 260-nál tiltott, ami szintén valós (óra szerint) az enyém 4-be 240-nél. De 250 felett feltünően virgonc a gép. Lehet, hogy csak a kép és tök nagy a lejtő (visszafele már nem rak 6-ot) mondjuk ahoz képest is jól gyorsul.
Talán azért mégsem mert a 3. 190 fölött kicsivel tilt és a gyári ilyen. Viszont elég érdekes fölötte mert még ott is jól gyorsul, ott már valami trükköt sejtek. Ha még sincs trükk akkor viszont egy nagyon erős gép.
Keresek szép mély hangú dobot Sv 650 (2002)