Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért kell V mérő a motorra. ;) (húú képem nincs, de kobraCode látta élőben. ;)
Pláne mikor megkérdezte a szállásadó hogy BMW robbant le?
Az RTF-et nem csatolta, mindegy az egyszerűbb.
Ha kellene, habár találtam jó kapcsolási rajzot is. Lehet azt megépíteném probaképpen, mert ahogy nézegettem az összes egy kutya.
A második az jobb, mert ott a zenner (12V) és még azt megemeled a két dióda nyitófeszével (0,6V) a tranzisztor bázisát, így kb. 13.2V-ot tölt. Diódák számának szabályozásával 0,6V-al lehet tologatni a töltést.
Glockner-Dolomitok túra volt 2010-ben, lerohadtunk a szállás előtt vagy 30km-rel Ausztriában és ott ültünk kb. 6 órát, egy régi SV töltése szétfőzte az akksit meg megsütött asszem minden elektromos dolgot. ha időben kapcsolunk akkor elmegyünk a szállásra, lecuccolunk megvacsizunk aztán visszamegyünk és megvárjuk azt a nyavalyás trélert. de legalább a társaság jó volt.
Nem tom én a rövidebb úton mentem autópályán.
Kár pedig szívesen meghallgattam volna a sztorit
Jó móka lehetett
Nem.

De tény hogy Laller ment az élvezetes úton és 6-7 órát állt egy útkereszteződésben míg ki nem találták mi lesz a Kopasz gépével.

De a Kopasz egy 5 csillagos szállóban végezte nagyképernyős síktével.
Nem akarjátok elmesélni?
Szabitól vennél? Ismerem, ügyes megoldásai vannak. MZ-re is gyártott nekem pár dolgot anno.
ja, az én akksim is kinyomta a savat...
Az kinél volt? Tényleg nem vicces, ha a seggedre nyomja. :D
Nekem a régi GS-en azt csinálta, hogy hidegen töltött sokat, ha bemelegedett akkor visszaállt kisebb feszre. De az 15V körül nyomatta. Vettem rá egy kormánymelegítőt, és volt rajta egy fesz visszajelző. Mikor már nem fázott a kezem, vagy már nem töltött sokat, akkor kikapcsoltam. Kb 5-10 perc annak elég volt. Később egy 100W-os izzóval oldottam meg. :) Akkor már nem kellett figyelni. Nézd meg melegen is, de a korrekt megoldás a csere lenne. De ha cserélném akkor én innen rendelnék: http://mullerelectronics.hu/fe... ( A suzukiknak elég rossz a feszabályzója, nekem a GS500-on, havernak a GSX750-en behalt, és a mostani SV-men sem a gyári van már) DE ha vennél, akkor jó lenne a rajzot visszarajzolni, ez a cucc kb a feléből is kihozható. ;)
azaz
Ez az a legendas eset volt?
a régi SV-ből láttunk olyat ami úgy megtöltötte az akksit hogy szerencsétlen orrán száján fújta a savat, nem volt vicces
Az én is láttam ahogy a Manual 15volt ig írja, de az tuti sok. Mentem 6000 kmert és az akksi kuka, hiába vittem vissza korábban, azt mondták az még jó. egyik ismerősömnek van egy dl650-je, szerintem jó lehet a fesszabja, kipróbálom azzal.
13.5-15V-ig jó a töltés, vagyis a régi manulaja szerint. Nekem a régin világítás nélkül 13.5V, és világítással is. Akkor nem nagyon változhat, mert ez a feladta, hogy állandó feszt tartson. De lehet nincs is az 14.5V csak a műszered csal. De én 14.4V fölé nem engedném, mert 14.4V felett megindul a vízbontás...
Azt írtam is korábban hogy az enyém 5 vezetékes, de láttam már 6 vezetékeset is. Valószínűleg fiatalabb motorokon már olyan van, évjárat függő.
nekem ettől olcsóbb és leharcoltabb kell, amit nem sajnálok ha csúszik egyet-egyet. tehát kevés idom és valami bukókeret féleség. ja és kisebb is elég oda, kakucson a 600ccm már nagynak számít
A karburátoroson más a feszültségszabályozó is, a 2002-esemen cserélnem is kellett.
No akkor a Haynes papa nem mondott hülyeséget.
13,8V Nálam is a töltés, 1 hónapra vásárlás után akkut dobtam a kukába azóta ami benne van tökéletesen teszi dolgát a kis töltés mellett.
Megtaláltam az én motoromhoz leírt gyári dolgokat: