Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van benne egy kis akksi. ;) Tavasszal kiderül. Max beállítom az órát/dátumot, és a fesz. és hőmérséklet kompenzációt.
miért, Te most mit toltál karácsonykor a 2 méternyi bejgli előtt? olyan sor volt a halasnál kari előtt mintha csak ilyenkor lehetne halat kapni
Szép pirosak a számok, narancs színben kellett volna keresned
Sokszor csak 1 napom van motorozni az is kikapcsolódás
Kagylót is nagyon erőltették egyszer, azt mondják olyan mint a csirkemell, de inkább kihagytam. Jobb megmaradni a magyar ízeknél
Jah, csak azt is ide kéne intéztetni.
Nem próbáltad ennél a srácnál? Egész komolynak látszik.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem nagy etvasz.Hála az égnek.
Nem vagyok nagy szerelő.
Csak olyan mekkelek.Ahogy a tasi monnya.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez se rossz megoldás, hamar fent van.
Én most majd a kormányra feldobom a szivargyújtót és abba bele tudom dugni a feszmérőt ha kell.
Akkor tuti frankón szólhat!
Balaton kerülésnél minden jobb.

Na végre valaki..................
Egy Balaton kerüléstől biztos nagyobb na at tuti nem eszek, de halat se nagyon
Én meg ilyet löktem fel.
Háza van és csak be kell kötni.
igen, azzal. nem egyszerű mert az az elem nem túl egyenes köszi amúgy, sok meló volt vele anno
Télen nem felejt? Elem meddig bírja?
Faszájntos volt a kukoricaföldek közt kajtatni.
Nem nagy,de tintahalat ne egyél.
Kétoldalú ragasztóval van felnyomva? Egész stílusosan néz ki.
Ha egyszer lesz rá lehetőségem szívesen veletek tartanék egy ilyen igazi nagy túrára. Biztos jó lehet.
Ausztria pont az az ország amin érdemes végigmenni, ott lettünk volna mi is időben ha nem jön közbe ez a kis malőr
Folyamatosan vadászom az ebay-t gyári generátorért,de vagy bontva 50-60 rugó vagy picit olcsóbb de a szigetelése képeken igen fura,barnább egyik részen világosabb a másikon.
Lutrira nem merem megenni.
Vagy van 30-ért UGy-Ricks ami RC51 szerint kurvajó vagy egy másik ismeretlen amcsi bagázsé.
Egyenlőre várakozom és sasolom ha befut egy jóképű olcsó gyári lecsapok rá mint gyöntyúk a takonyra.
Eltaláltad.
GU50 a végcső. A többi 6Sz3P és 6N1P (ciril betűkkel)
ez a fokozatkijelző volt, de ugyanígy nézett ki a másik is
Én ilyet dobozoltam be, mert a régi SV-n nincs óra, ami jól jött. A hőmérő csal, mert nyomja fel a meleget a motor...
http://www.ebay.com/itm/0-28-G...
Fesszabnak elég nagyra sikerült... Orosz kapcs rajz alapján csináltad?

Viccet félre téve, profi meló.
És tapasztaltak....a francnak van kedve végigszopni egy országot 10-12 óra alatt a mellékutakon kanyarok nélkül ahol két falu között még 2km sincs és mire a valóban kanyargós jó hegyi utakra ér az ember addigra annyira fáradt, hogy a háta közepére sem kívánja a motorozást. Ehelyett 4 óra alatt a pályán ott vagyunk frissen, üdén a hegyekben és vidáman motorozunk és utána mindenhova időben érkezve nézzük a naplementét serrel/borral a kézben jóllakva.

Óó bazz, akkor cumiztál vele nem kicsit.
Nemrégen átéltem a helyzetedet(nem a saját motorommal), de 1 napon belül. Mondjuk nekem MAJDNEM volt minden hozzá. Másik fesszab, generátor, flywheel vezetékek stb...és az a kva akksi nem vette fel a töltést rendesen...