Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet van valami érdekeltsége az akksi gyártásban is nekem a 7 év alatt végig 13,8V volt a töltésem és végig birta az akku pedig ki tudja mikor került bele, tehát minimum 7 éves volt de inkább több. ha megnézel egy akkumulátor adatlapot ott azt ajánlják, hogy statikus üzemben max. 13,8V ciklikus üzemben 14,5V maximum.
egyelőre nem nagyon hiányzik, ha mégis fog lehet beruházok valami olcsó leharcolt pályamotorra a kakucsringen ottalvással
lényeg az hogy guruljon
Teljesen ugyanezek az értékek a 650-es újabb SV-knél.
14.00-15.50V 5000-es fordulaton, ha ez megvan reflektor mellett akkor jó a töltés.
Csatoltam az 1000S szerviz könyvét.
Reflektornál 5000-es fordulaton 14.0-15,5V-ot enged meg a gyártó!
Ha jól emlékszek a 650-esnél mások az adatok, de körülbelül ilyen értékek vannak ott is.
Dehogy.......joneki a gurulo hokedli.
Visszasirod ezt meg......
"S"volt valamikor az enyém is, nem kellett ezért cserélni a fessz.-t
cseréld ki a fesszabályzót, első körben csak valami ismerőstől. Szinte biztos hogy az a baja.
Akkor viszont lehet hogy tényleg nagyobb töltés kell neki, mert azért az csak 2x 55W.
mindkét tompított világít

úgy emlékszem mind a kettő ég rajta, bár most megnézni nem tudom mert nincs benne aksi.
Az S-es verziónál, vagyis a kétlámpásnál is csak akkor ég a két lámpa mikor feltolod a reflektort. Nem? Ergo teljesen mindegy hány lámpád van, a töltésednek akkor is megfelelően kell működnie. Inkább a fesszab lesz ott a ludas. Mérd ki hogy jó e. Esetleg ha tudsz cserébe kérni valakitől kérd el és próbáld ki.
Ez az SV1000 szerviz könyvében van:
valaki tudja mi a neve ennek az idomnak ami a két oldalidomot köti össze alul ? egy sráccal csináltattam oldalidomot, de ez nem jár hozzá sajna... rendelnék egyet e-bayről

http://youtu.be/NPkaJpXj_GY
Több a tapasztalata mint neked.
Hajlamos vagyok hinni neki.
Az akkor ugy van :D laposelemet mennyivel toltené ?
En csak azt mondom amit nekem mr Haynes irt.
hol lehet ilyen matricát szerezni? ismersz valakit aki vállal ilyet?
14,4V olom-savasnal a vizbontasi hatarfeszultseg
akkor szerintetek nem lehet az a probléma hogy ez két lámpás volt, és már csak egy? átalakítás előtt nem mértem, mert törötten vettem a gépet és Nesre alakítottam.
Lehet akkor ez egy megoldás lenne számodra:
link de nézd meg most milyen van fent mert én már láttam 6 vezetékeset is, csak nem emlékszem milyen évjárat volt.
köszi a választ, tavaszig rendbe kell tennem, mert egy új akksit már kinyírt.
A 3 sarga be megy nem ki,az a generator harom vezeteke,ki a krtto jon egy pozitiv es egy negativ.
Elvileg 15v ig jo de nem kene ennyinek lennie.igaz sv t elektromos adat szinten nem ismerem.
Nekem a sajat gepkonyv 13,5-15v ig irja hogy jo.Most 13,8-14,1 kozott van es feszmero allandoan be van kotve.
Úgy tudom hogy a fesszab évjárat függő is. Nekem N-s van 2000-es évj. és 5 szál jön ki a szabályzóból (3 sárga, 1 fekte/fehér és 1 piros)
De nem hiszem hogy a szabályzási feszültség évjárat illetve típus függő lenne.
De remélem jön majd Zoli ő pontosabban megtudja neked mondani benne van a témában nagyon