Múltkor rendeltem a darázsgarázstól azt a defekt javító cuccot, de nincs benne magyar. Hogy kell alkalmazni? Sajna nincs benne magyar a deutchom meg ennyire nem tökéletes.
A fúró szerű szárral kifúrni a lyukat, bekenni ragasztóval a lyukat vagy a kukacot, befűzni abba a másik szerszámba és beletolni a lyukba? Ragasztónak mennyi a száradása? Illetve utána mehet a patron felpumpálni a kereket?
Ismereteim folytán:
Ha nincs kartergáz (amúgy mindíg van), akkor nem a gyűrűk mentek szarrá. Nem ott eresztődik át az olaj az égéstérbe, hanem máshol. LEhet, hogy hengerfej tömítéses vagy szelepszárszimeringes a járgány és a szelepek felől megy olaj a hengerekbe/hengerbe.
Vagy el van tömődve a kartercsöved, ami nagy melsőnyomást eredményezhet a motorban, ami egy csomó mindenre kihat...
Sanyi, tavasszal mindenkéépen szeretnélek igénybe venni. Diagnosztikára és a már multkor említett halk sípolás kiderítése kapcsán.
Delehet hogy korábban, ha ilyen jó idők lesznek :)
Eszem ágában sincs...tudod, hogy én nem praktizálok. Régen volt pár ökölszabály, lehet mára elkoptak, átíródtak...
Másrészröl teljesen egyetértek veled, csak a tapsztalatlanok rontanak ajtóstól a házba...Egy jó diaknosztikával sok pénzt és munkát meg lehet sporólni.
(Nem lehet, hogy neked is az égéstérben lerakodott koksz miatt nagyobb a kompresszió?)
Először kérdés mitől tapadt le?......többnyire rossz vagy túlhasznált olaj kokszosodása miatt (ha csak nem tövig kopott, de ugye az nem letapadás).....és azt lehet csökkenteni is.....az én gépem pl. jelenleg jobb kompresszióval bír mint amikor megvettem és nem volt bontva.
Sziasztok! Van egy 2006-os sv 650s-em, nyár végén vettem. Voltak apró kis problémák, amiket már megcsináltattam, de sajnos a füstöléssel és az olaj zabával nem jutottunk egyről a kettőre. Most repsol van benne, tavasszal megpróbálok egy olaj váltást....hátha...ha lenne tanácsotok, hogy milyenre váltsak azt megköszönném! Elég csúnya amikor húzom a gázt és jön a füst gondolkoztunk a gyűrűzésen is, de ha egyszerűbben megoldható lenne, annak örülnék. Előre is köszi
Nem. Azt, aki egy frissensült kürtöskalácsot sem adna egy 1000-esért mert az drága neki. Hiába van a kürtöskalács 10ft-ba. Akkor is keresne egy olcsóbbat és sokkal jobb állapotút. Mert mindig van jobb és olcsóbb (ami igaz is) csak lehet nem egy tér-idő kontínyiumban
A fúró szerű szárral kifúrni a lyukat, bekenni ragasztóval a lyukat vagy a kukacot, befűzni abba a másik szerszámba és beletolni a lyukba? Ragasztónak mennyi a száradása? Illetve utána mehet a patron felpumpálni a kereket?
Ha nincs kartergáz (amúgy mindíg van), akkor nem a gyűrűk mentek szarrá. Nem ott eresztődik át az olaj az égéstérbe, hanem máshol. LEhet, hogy hengerfej tömítéses vagy szelepszárszimeringes a járgány és a szelepek felől megy olaj a hengerekbe/hengerbe.
Vagy el van tömődve a kartercsöved, ami nagy melsőnyomást eredményezhet a motorban, ami egy csomó mindenre kihat...
Delehet hogy korábban, ha ilyen jó idők lesznek :)
Másrészröl teljesen egyetértek veled, csak a tapsztalatlanok rontanak ajtóstól a házba...Egy jó diaknosztikával sok pénzt és munkát meg lehet sporólni.
(Nem lehet, hogy neked is az égéstérben lerakodott koksz miatt nagyobb a kompresszió?)