Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezzel csak az volt a bajom hogy mindig vissza kellett dugni a lábam a váltókarhoz váltani, de ez a gondom is megoldódott
Az elso meleg aszfalton torteno gurulason,ahogy ismerem....
Enyimmel?

Amúgy SV úgy vót kényelmes hogy lógattam................anno laller szólt hogy nem kéne................igaza vót.
Vazz,elindultam,elkezdem billegtetni a motort egyszercsak csavarodik a bal labam a labtarto ala a nyil egyenes uton,hat qrvara megijedtem bevallom.
ezaz, elimináltam ezt a problémát
Generatordeklin billegett de a labtarton egy karc nem volt.
Na majd amikor lallernak er le a labtartoja a rotyogon
pedig ahogy Te ledöntötted már párszor úgy kevesen teszik
Ez a lábtartós-spicces dolog valamiféle legendás "esettel" kapcsolatos, amiből a csoporthoz későn csatlakozók már kimaradtak? Ha igen, akkor meg kée ismételni, mert szerintem mi is kíváncsiak lennénk rá
Pedig igaz.
Bár amilyen a koptató nem nagy dolog.
Olyan hülyén van megoldva hogy a lábtartó előtt leér a könyököd ha úgy adódik.
Pedig már készültem a lábtartókopás képes mutatására.
De nem.
namenjémá...
Neeeem neki akkor er le a labtartoja amikor a feje is
az úgy elég misztikus hogy állsz a lábtartón és a csizma leér a lábtartó meg nem
Ahh, sejtettem. Akkor ez várat tavaszig. Vagy kifűtőm a fáskamrát
Mint mondtam spiccen ért le.
HQ kolléga?
ezért kell spiccen állni a lábtartón is és nem lógatni a 46 csukát
Spiccel vazze.
Sose lógatom a pacskert azóta hogy beakadt és majdnem leszakadt az a szerencsétlen lábfejem.
Szerintem nincs olyan videom amin latszik, de mindjart belinkelem haveromet
hátsó emelő és felkötöd valahova a villanyaknál.
Ha-ha! Bemutatnád ezt nekem egy kamera felvételen? Csakhogy egyre gondolunk e?!
Nem sarokkal kell allni azon a labtarton
Én felakasztottam két spaniferre és láncos emelőt használtam.
De ezt hogy? Felbakolom a motort az olajteknőnél?