Köszi Zoli! Akkor ha jól értem, a 70-ws gumma csúcsosságából adódik, hogy uganakkora szélességhez, a nagyobb ív miatt valamivel nagyobb lesz a tapadási felület is?
A hátsóval annyira nem volt gondom (kivétel, hogy nagyon "virslinek" tartom a szélességét ), azt mindíg stabilnak éreztem, de az első... Mit eredményez a 120/70? Miben nyílvánul meg a különbség a 120/60-hoz képest?
Az elsőt nyugodtan cseréld 120/70-re a hátsót én maradnék a gyári mértnél de ha kipróbálod a 180-at ám legyen.
De előtte valami használtat olcson hogy ha mégis visszatennéd ne egy újat bukj.
Köszi Zoli!
Az elmondásod/tapasztalaid alapján nekem bőven elégnek kell lennie az általad javasoltnak akár még úgy is, hogy nem cserélem le a főfékhengert az R1-esére.
De ha annyival nem dobja meg a költségeket az R1 fékhenger, akkor lehet rápimpelek egyet, de itt a tél, hogy eldöntsem, beszerezzem és felrakjam :)
Gumi tekintetében milyen tapasztalatod van? És most nem típusra gondolok, hanem méretekre. A gyári 120/60 és 160/60 nekem nagyon nem jött be... Pályán elmegy, de amúgy a kanyarokban folyton nagyon bizonytalan érzésem van...
Mivel minden fázist végigjártam..........hmmmm.
Egy fém fékcső,elpucovált (rendesen) fékalkatrészek,dugó,porvédők,felső henger stb és egy jobb szinter betét az alap.Már ettől lesz javulás,ha nem elég lehet egy gsxr,Bking,yamaha R1 radiális pumpát felrakni de ehhez a fittingek állását is meg kell változtatni tehát a simához felrakott fém cső mehet a levesvbe.No ettől is lesz javulás de nem akkora hogy hűűű meg háááá.
Utána cserélheted adapterrel a nyergeket (lehet faragni flexel acélból,vagy venni amerikából) Tokico (gixxer,ezresesvé,bandit nyereg) nissin (cbr 600 4 dugós) kinek mi jut kézhez olcsón.
No eddig elköltöttél KB minimum 50-ezret és még mindig nem lesz a húúúúúú de a plexiről kell a szemem levakarni,és átesek a kormányon mert beláll az aszfaltba érzés.
Az első tanács hogy ne fékezz. De komolyan.
A másik hogy cserélj motort.Ez is komoly.
Én egy optimumot javasolnék.
Alul pucera,új fékfolyadék márkás betét Brembo,EBC,Nissin,Vesrah stb.
Fém cső,és maximum egy bontott radiális felső pumpa.Nekem az R1 brembo felső jobban bejött.Egy picit könbnyebb légteleníteni.A gixxeré elbaxott cucc kettőt is próbáltam mind folyt a légtelenítőnél és rohadt nehéz volt normálisan légteleníteni.
Jogos kérdés!
Nem vagyok egy utcai versenyző és pályára sem járok (max 2x-3x egy évbe) úgyhogy szerintem nekem elég egy kis pimpelés. Még ilyen használat mellett is elég kívánni valót hagya maga után az eslő és a hátsó fék egy Dobogókő-Esztergom szakaszon vagy Szentendre-Visegrád szakaszon.
Srácok, elérkezett a pillanat, hogy a k3-as kis N-es SV-en az első féket "meg-modifikáljam" kicsit :). Viszont már nem emlékszem, hogy TSanyi"bácsi"val anno beszéltem e erről, mikor nála jártam... Így elsősorban neki és amúgy mindenkinek a szeme közibe szegezném a kérdést: valakinek van tapasztalata ezen a téren? (a fém fékcső és kopósabb fékbetét, ha valódi megoldás, akkor ok, ha nem, akkor nagyon szeretném, ha valaki tippet adna, hogy milyen főfékhengerre érdemes cserélni a gyárit?)
Sima ügy lesz.
A montenegrói határ-Shkoder út 2012-ben még fel volt bontva,murvás gödrös,nekem közel 3 óra alatt sikerült megtennem a kb 45km-t,biztosan tudni kellene,hogy megcsinálták e?
Javaslom,hogy reggel időben induljatok Albániába,a határon meg úgy álljatok a sorba,hogy a határőr észrevegyen,akkor előreint talán,nekünk bejött.A nagyvárosok körül bődület forgalom lesz,de rá kell érezni a ritmusukra,lehet haladni,félrehúzódnak,figyelnek is,de jármű,állat,gyalogos bárhol felbukkanhat még a saját sávodon szembe is,az autópályán simán megáll a forgalom,hogy a keresztező kordésokat elengedjék.
Ma egy kicsit megszívtam emiatt,de vissza kötöttem a kuplungot,láss csodát pöcc-röff.