Mi a kérdésed? Mentél vele... új lánc, új gumik, túrakormány. Nem húz el semerre, nem sír a váltója 3-ba, 2 gyári kulcs. Mit mondjak még róla? 840E ft-ért elviheted. És ha így teszel akkor elmegyek és megnézek egy 990-es Osztrák típust Amúgy határozottan jó a motor, nem hozod vissza 2-3 nap múlva, hogy ez szar meg az szar.
affenéket
Na jó albánia kicsit necces (de oda is visszamentem, nem volt gond bár néha recegtem)
Montenegró szenzációs hely.Gyönyörű hegyek,nem drága,jó utak,normális emberek...
Macedónia olcsó,szép,nem olyan európai mint Montenegró,de messze nem olyan vadbalkán mint albánia.Ohridra tuti visszamegyünk még pár napos csillagturára.
Maramarosban volt meg olyan aszfalt hogy a reggeli10fokban gumit peremig lehetett donteni, szerencsere a hornet jofajta motor es nagyon nehez letenni a labtartot
Csillogott az aszfalt mintha uveg lenne benne, 2sav felfele, egymas utan 7-8 visszafordito
Mindennek megvan a maga hangulata,az biztos,hogy sehol olyan mélyeket nem borítottam mint a szigeten,egyszerűen annyira fog az aszfalt,hogy nincs határa a motornak,csak a leérő alkatrészek,isteni!
A balkánra nem kell előre tervezni,olcsóbb minden szempontból,és Montenegróban gyönyörű helyek vannak.
De normal utcazasra is keves az idom.
Vagy ezt kell feladni.
Jovore mas a terv vagy nincs terv.
Na jó albánia kicsit necces (de oda is visszamentem, nem volt gond bár néha recegtem)
Montenegró szenzációs hely.Gyönyörű hegyek,nem drága,jó utak,normális emberek...
Macedónia olcsó,szép,nem olyan európai mint Montenegró,de messze nem olyan vadbalkán mint albánia.Ohridra tuti visszamegyünk még pár napos csillagturára.
Csillogott az aszfalt mintha uveg lenne benne, 2sav felfele, egymas utan 7-8 visszafordito
Csak lehet elasnak.
Nem kell nagy godor.
A balkánra nem kell előre tervezni,olcsóbb minden szempontból,és Montenegróban gyönyörű helyek vannak.
De van aki lement pályán egy seggel,azt rühellném...