Állítólag ha odaesel este akkor is lehet jegyet kapni,jóárasítva,de ahhoz szerencse is kell,ha nem jön össze akkor továbbcsorogsz Amalfi partjait megtekinteni....
Benzin kb 1,5 euro,Sidari,Paleokastritsa,Korfu város(Sissi kastély),Glifada,meg végig a part mentén főleg a sziget északi fele a csinosabb.Én össze-vissza még a füldesutakra is bementem,át az olajfaligeteken,nagyon hangulatos tud lenni.
Nyema.
Odaút sima osztrák másodrendű magyarország-willach-sillian.Ott alvás majd olasz részen Giau hágótól modenáig meg valami zergebaszta istenhátamögötti gyalogcsapáson át este tízre livornóban.
Visszafelé volt autópálya livornó-bologna-ferrara-triest-horvát határ és tűz horváttól haza.
Istencsapása.Ha lehet nem ismételném meg.
Nyugodtan leveheted nincs alatta semmi extra! Az olajat sem kell leengedni a motorból, ha ügyes vagy! A motort oldaltámaszra állítod és az oldaltámaszra döntve a motort a hátsó kereket megemeled és alátámasztod. De, ha bizonytalan vagy, akkor inkább olaj le!
Szia, nem is kicsit segítettél hanem nagyon. Ha a kolléga megválik a tömítéstől egy tartalék nem árt szereléskor, ki tudja milyen állapotban van az O gyűrű.
Szereléskor kell e valamire figyelni, vagy csak lecsavarozom azt jónapot? Nem fog semmi kihullani onnan?
Az műanyag fedél, ami egy idő után elvetemedik a csavarnyílások között! Javítható, kis hozzáértéssel! Le kell szerelni a deknit, a furatokból kivenni a fém teherviselő hüvelyeket, aztán egy üveglapra ezres vízpapírt fektetsz és addig csiszolod, amíg síkban nem lesz az egész felület. Egy gumi tömítés van alatta, amit meg is osztottak egy előző hozzászólásban, azt nem muszáj cserélni, ha régi megfelelő állapotban van. A teherviselő hüvelyeket visszarakás előtt ellenőrizni kell és nagy valoszínüséggel méretre vágni(köszörülni), nem lóghat ki a furatból!
A dekni állapotát ellenőrizheted üveglapra fektetve, a csavarfuratok között alá tudsz-e csúsztatni akár egy papírlapot. Amennyiben igen, akkor az már rossz, vetemedett és ereszti az olajat. Tömítés cserével nem javítható! Remélem segítettem.
Korzika általában inkább túrista célpont nem motoros a hozzáértők szerint.Szardénia meg inkább motoros.
A belső részek nekem a maga zord elmaradott keveset lakott módján jobban bejött mint a tengerpart zsúfoltsága.
De így egy körben elég sok időt kell rá hagyni mindkét szigetre mert azért 2500-3000 km-t elmolyoltunk csak a szigeten 1 hét alatt.Ha csak átrohansz rajta az elég zsibbasztó meg lóf...t nem kanyarogsz/látsz semmit.
Helló, köszi az infót, gondolom te is akartad már cserélni benne azért vetted meg. Nem szeretnél megválni ettől a tömítéstől? Ha igen mennyiért adod? Adatlapomon van email megbeszélhetnék a részleteket.
Szereléskor kell valamire figyelni vagy csak dekli lecsavar tömítés csere, majd visszacsavar?
Livorno-olbia.
Az SS125-ös fasza.Nekem az SS198 is bejött de az olyan jó-rossz minőségű felváltva.
az SS128-as sem rossz.SS292-is elég jó.
Olyan változatos mert kiépítették a világtól elzárt 10 évente egyszer mennek arra tipusú utakat is a hegyekben de látszik hogy útkarbantartó is Kb annyiszor hajt rá mert a tavalyi özönvíz miatt egyik kanyarban faca másikban ihányva egy halom homok.
Szerbia és Makedónia mennyire biztonságos ország ? :D