ha az a poén tárgya hogy szerinted nem bírná ki akkor akár fogadhatunk is, mert szerintem simán. Igazából a szíj az ami fogyó alkatrész egy sima motorhoz képest, de azt meg 20 ezrenként kell cserélni, abba bele kell férnie.
Sziasztok! Az első féktárcsám nem az igazi, nem estem el vele, mégis műszaki vizsgán fennakadt, és én is éreztem az utóbbi időben hogy túl kemény és hirtelen fog. Azt nem tudom hogy ugyebár elöl 2 tárcsa van, és ilyenkor mindkettőt kikell cserélni vagy csak az egyik rosszalkodik?
Köszönöm!
itt figyel a garázsban, várjuk a jobb időt. tegnap az immoval szórakoztam, lehet törölni, hozzáadni kulcsokat, nagyon profi cucc. gyárilag előre van kábelezve riasztónak szivargyújtó csatinak stb. szóval egyelőre tetszik. látszik hogy átgondolt minőségi cucc, bár a fokozatkijelzőmet nem tudom hova kötni
Szia Mindenkinek!
Nézegette e már valaki a kipufogó izzás témát?
A termosztát még csak nyitogatni kezdett,vízhőfok normál alatt és izzik a leömlő.Igaz GT 650,de rokonlelkek.
En a helyedben ezt a darazsgarazsos cuccot probalnam ki mert ahogy nezem csak le van mattulva a leomlo es nem az a rarakodott raegett kosz sar van rajta. Hatha bejon es akkor nem kell leszedni
Vettem egy rongykorongot es savallohoz valo pasztat. Meg egy tipp, hegeszteshez van egy kence, most megnem mondom a nevet, de mindent leszed a savallorol
Darazsgarazsban van egy szer amivel szepen le lehet tisztitani, vagy polirozas, en az enyemet (hornet) evente 1x atpolirozom es ragyog. Mennyivel konnyebb az sv-seknek hogy csal 2csovet kell polirozniuk
Na de ki is rúgta fel a már lebeszélt dolgot 2 nappal az indulás előtt?