A gps erdekes.ha megszunik a tap leteszi magat alvoba.mikor ujra van aram magatol feleled es egy percen belul ujra megtalalja a muhodakat.
Csak elso inditasnal kuzd par percnel tobbet.
Es nem birja a fem tartot.
saját tapasztalat alapján a kettő között lenne az ideális megoldás, egy kis elektronika ami a motor leállítása után mondjuk 1 órával lekapcsolná az áramot. így tankolás vagy egyéb rövid megállásoknál megmaradna a töltés viszont nem tudod úgy felejteni éjszakára
Most, hogy feljött itt a téma, én a kocsiba gondolkozok egy ilyesmi dupla usb-s cuccban. (van szivargyújtós usb átalakítóm, aliexpressről 1$ -ért, de nem bízok benne annyira, hogy hosszútávon használjam , csak vész esetére van, ha nagyon kell tölteni.) Szóval mindenképp érdemes kapcsolót beiktatni? Biztosítékból milyet? (nagyon hülye vagyok az áramhoz, úgyhogy ha véletlen összeszedted magadnak, hogy miket veszel akkor elküldhetnéd nekem: mityokm@gmail.com köszönöm! )
A deszka jó megoldás, de ha véletlen van valaki aki segít az még jobb. Visszarakásnál is figyelni kell!
A lényeg, hogy mielőtt kihúzod a tengelyt "rögzítsd a kereket" (akár deszkával, akár kézzel, csak ne tudjon mozdulni miközben jön ki a tengely). Aztán ha kint a tengely, akkor óvatosan, a jeladót hozzászorítva a kerékhez, kiveszed a kereket. Előtte a jeladó kábelét lefogató füleket szedd le, úgy nagyobb a tér. A féknyereg maradhat. Visszarakásnál ugyanez csak visszafelé. Tehát beteszed a jeladót a kerékbe, ujjaddal odaszorítod, berakod az egészet a helyére. Itt lenne jó egy segítő, aki közben bedugja a tengelyt. Ha az bent van mind a két villaszárban akkor már el lehet engedni a kereket, nem fog kimozdulni a jeladó.
Csak azt nem tudod kivédeni, hogy ha előtted valaki szarul rakta össze, akkor darabokban fog kihullani az egész motyó, nálam is így volt. Látszott a jeladón, hogy nem most tört el, hanem már régen, csak azért működött, mert össze volt szorulva.
Az itthoni viszonyokat ismerve nem nagyon van ilyen sok kilóméteres.Esetleg ha behozott gép,de ha itthoni forgalomba helyezésű akkor igen ritka lehet az ilyen sokat futott példány.
Van ismerosom aki megnezi, es van ismerosom aki kivisz megnezem es ha jo hazahozzuk. Fuvar papirt vagy miez tudjnk irni mert szallitmanyozos cege van es rengeteg ismerose kint.
Nem hinnem hogy uj blokk kene.
Harom-negy kilo plusz az ut mondjuk otven-hatvan es a forgalombahelyezes.
Mondjuk ototvenbol itt van a neveden.
Kompressziot nem hinnem hogy merhetsz de meg ha kuka es elbontod akkor is nyersz rajta ketkilot minimum ha nem tobbet.
En mennek erte.
Ha nem tisztazatlan a statusza.
Es van egy 16000 km es panelem muszerfalba.
De pofara keprol is bizapomgerjesztobb mint az a csuszott kek.
http://www.subito.it/moto-e-sc...
Csak elso inditasnal kuzd par percnel tobbet.
Es nem birja a fem tartot.
A lényeg, hogy mielőtt kihúzod a tengelyt "rögzítsd a kereket" (akár deszkával, akár kézzel, csak ne tudjon mozdulni miközben jön ki a tengely). Aztán ha kint a tengely, akkor óvatosan, a jeladót hozzászorítva a kerékhez, kiveszed a kereket. Előtte a jeladó kábelét lefogató füleket szedd le, úgy nagyobb a tér. A féknyereg maradhat. Visszarakásnál ugyanez csak visszafelé. Tehát beteszed a jeladót a kerékbe, ujjaddal odaszorítod, berakod az egészet a helyére. Itt lenne jó egy segítő, aki közben bedugja a tengelyt. Ha az bent van mind a két villaszárban akkor már el lehet engedni a kereket, nem fog kimozdulni a jeladó.
Csak azt nem tudod kivédeni, hogy ha előtted valaki szarul rakta össze, akkor darabokban fog kihullani az egész motyó, nálam is így volt. Látszott a jeladón, hogy nem most tört el, hanem már régen, csak azért működött, mert össze volt szorulva.
Sokmindent lehet rajuk mondani de ajandekozni nem szoktak.
A 90000meg kitudja az itthoniakban mennyi van
Harom-negy kilo plusz az ut mondjuk otven-hatvan es a forgalombahelyezes.
Mondjuk ototvenbol itt van a neveden.
Kompressziot nem hinnem hogy merhetsz de meg ha kuka es elbontod akkor is nyersz rajta ketkilot minimum ha nem tobbet.
En mennek erte.
Ha nem tisztazatlan a statusza.
Es van egy 16000 km es panelem muszerfalba.