Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okos vagy Zoli az a helyzet van
Ne kezd ezt a túl messze van dumát mint a magyar motorvásárlók akik nem akarnak motort venni mert kinyuvadok.
A pontos útvonalat csak most tudtam meg Régebb Firenzéig járt most már nem megy addig csak én ezt nem tudtam
Buksi! Az általad megadott útvonalhoz az amit Te linkeltél erősen a világ végéhez közelít
nem esik útba nekünk az a legnagyobb baj, Milánó, Velence. A4-es pálya
Nem tudok olaszul.
De pofara keprol is bizapomgerjesztobb mint az a csuszott kek.
borsone posteriore tehát adja hozzá
Ha az ulestaska is jon siman jobb.
Azért ez sem rossz, minden gyári motyót is ad hozzá
http://www.subito.it/moto-e-sc...
A gps erdekes.ha megszunik a tap leteszi magat alvoba.mikor ujra van aram magatol feleled es egy percen belul ujra megtalalja a muhodakat.
Csak elso inditasnal kuzd par percnel tobbet.
Es nem birja a fem tartot.
saját tapasztalat alapján a kettő között lenne az ideális megoldás, egy kis elektronika ami a motor leállítása után mondjuk 1 órával lekapcsolná az áramot. így tankolás vagy egyéb rövid megállásoknál megmaradna a töltés viszont nem tudod úgy felejteni éjszakára
Ezert kotom rra egy ezer forintos negylabas relere.
Most, hogy feljött itt a téma, én a kocsiba gondolkozok egy ilyesmi dupla usb-s cuccban. (van szivargyújtós usb átalakítóm, aliexpressről 1$ -ért, de nem bízok benne annyira, hogy hosszútávon használjam , csak vész esetére van, ha nagyon kell tölteni.) Szóval mindenképp érdemes kapcsolót beiktatni? Biztosítékból milyet? (nagyon hülye vagyok az áramhoz, úgyhogy ha véletlen összeszedted magadnak, hogy miket veszel akkor elküldhetnéd nekem: mityokm@gmail.com köszönöm! )
A deszka jó megoldás, de ha véletlen van valaki aki segít az még jobb. Visszarakásnál is figyelni kell!
A lényeg, hogy mielőtt kihúzod a tengelyt "rögzítsd a kereket" (akár deszkával, akár kézzel, csak ne tudjon mozdulni miközben jön ki a tengely). Aztán ha kint a tengely, akkor óvatosan, a jeladót hozzászorítva a kerékhez, kiveszed a kereket. Előtte a jeladó kábelét lefogató füleket szedd le, úgy nagyobb a tér. A féknyereg maradhat. Visszarakásnál ugyanez csak visszafelé. Tehát beteszed a jeladót a kerékbe, ujjaddal odaszorítod, berakod az egészet a helyére. Itt lenne jó egy segítő, aki közben bedugja a tengelyt. Ha az bent van mind a két villaszárban akkor már el lehet engedni a kereket, nem fog kimozdulni a jeladó.
Csak azt nem tudod kivédeni, hogy ha előtted valaki szarul rakta össze, akkor darabokban fog kihullani az egész motyó, nálam is így volt. Látszott a jeladón, hogy nem most tört el, hanem már régen, csak azért működött, mert össze volt szorulva.
Biztonsági okból, ha csak simán rá van kötve akkor is húzza am az akkut. Jobb lenne így hogy tudom mikor kap naftat.
Dehogy nincs és semmi bajuk ha nem kínozták őket.
Hogy mennyi van?...ugyanennyi csak megújulva óraügyileg...
1300 euró es patika?
Sokmindent lehet rajuk mondani de ajandekozni nem szoktak.
Az itthoni viszonyokat ismerve nem nagyon van ilyen sok kilóméteres.Esetleg ha behozott gép,de ha itthoni forgalomba helyezésű akkor igen ritka lehet az ilyen sokat futott példány.
Vagy nagyon olcso legyen es javitani kelljen vagy patika legyen
Mint mondtam meg ha doglott akkor is kiarulhatod nyereseggel.
Van ismerosom aki megnezi, es van ismerosom aki kivisz megnezem es ha jo hazahozzuk. Fuvar papirt vagy miez tudjnk irni mert szallitmanyozos cege van es rengeteg ismerose kint.

A 90000meg kitudja az itthoniakban mennyi van
Nem hinnem hogy uj blokk kene.
Harom-negy kilo plusz az ut mondjuk otven-hatvan es a forgalombahelyezes.
Mondjuk ototvenbol itt van a neveden.
Kompressziot nem hinnem hogy merhetsz de meg ha kuka es elbontod akkor is nyersz rajta ketkilot minimum ha nem tobbet.
En mennek erte.
Ha nem tisztazatlan a statusza.
Es van egy 16000 km es panelem muszerfalba.
90ezer km necces ? ha 1000ert elhozom es kap egy uj blokkot ha muszaj ugyis megeri
Miért bonyolítod meg ennyire?