Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az 1000-es kipufogóját mivel tudom a könyöknél és a doboknál "megszépíten"? Leszedni róla a ráolvadt csizmát ( ) meg a víz és kosz miatti mattulást, karcolásokat, ilyesmi.
Valami nagyon finom csiszolópapírra gondoltam, de ez csak tipp.
ebben a cikben van egy állítás:
http://totalbike.hu/tesztek/sv1000/
"Kijavítottá
k a TL egyik gyenge pontjaként emlegetett kuplungszerkezetet is. A nyomatékhatárolt kuplungban lassításkor kisebb a kuplungtárcsákat terhelő nyomás, ezzel a hatsebességes váltóval finomabb a visszaváltás, és nem füstöl el olyan hamar a kopófelület. A kuplungkart könnyebb behúzni, mivel a hidraulika rendszert is áttervezték. "
Pont ezt a finomabb visszaváltást tudnám külömbség ként mondani az 1000-nél a 650-el szemben. Kissebb motorféket is érzek aminek a nyomatékbeli külömbség miatt nagyobbnak kéne lennie...
továbbá most hogy mondtad megnéztem a kuplung alkatrészeit, és az egyik alkatrész hiányzik a 650-esből "21610-02F20
CAM SET, CLUTCH" aminek a szerepére nem tudtam rájönni.
Csak szeretném megérteni, miért jobb az 1000-en a kuplung...
Valaki el tudná nekem magyarázni mi a külömbség a TL100, SV650-es és az SV1000-res kuplungja között? esetleg egy olyan link ahol elmagyarázzák külön külön a működési elvét, miért jobb/rosszabb. (Csak homályoszlatás céljából)
Valami nagyon finom csiszolópapírra gondoltam, de ez csak tipp.
Bár behatárol hogy majd leszakadt a derekam.
http://totalbike.hu/tesztek/sv1000/
"Kijavítottá
k a TL egyik gyenge pontjaként emlegetett kuplungszerkezetet is. A nyomatékhatárolt kuplungban lassításkor kisebb a kuplungtárcsákat terhelő nyomás, ezzel a hatsebességes váltóval finomabb a visszaváltás, és nem füstöl el olyan hamar a kopófelület. A kuplungkart könnyebb behúzni, mivel a hidraulika rendszert is áttervezték. "
Pont ezt a finomabb visszaváltást tudnám külömbség ként mondani az 1000-nél a 650-el szemben. Kissebb motorféket is érzek aminek a nyomatékbeli külömbség miatt nagyobbnak kéne lennie...
továbbá most hogy mondtad megnéztem a kuplung alkatrészeit, és az egyik alkatrész hiányzik a 650-esből "21610-02F20
CAM SET, CLUTCH" aminek a szerepére nem tudtam rájönni.
Csak szeretném megérteni, miért jobb az 1000-en a kuplung...
Méret különbségek vannak és a 650-es bowdenes.
Valaki el tudná nekem magyarázni mi a külömbség a TL100, SV650-es és az SV1000-res kuplungja között? esetleg egy olyan link ahol elmagyarázzák külön külön a működési elvét, miért jobb/rosszabb. (Csak homályoszlatás céljából)
Köszönöm
Még megjön a kupec és ellentmond.
Where is Attila?
His bike broke down.
BMW?
Amúgy igen sok japo motorostól szedem a félinfokat.
Ők aszonygyák szarok az európai mortorok.