Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A ráolvadt csizmát viszi a nitro hígító, a többit meg szerintem csak polírozással.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az 1000-es kipufogóját mivel tudom a könyöknél és a doboknál "megszépíten"? Leszedni róla a ráolvadt csizmát ( ) meg a víz és kosz miatti mattulást, karcolásokat, ilyesmi.
Valami nagyon finom csiszolópapírra gondoltam, de ez csak tipp.
ilyen felni matricát keresek(előre is és hátra is), aki tud az ne tartsa magában :D előre is köszi
Mondjam hogy nem es minden szuperzold?
már megy a kifogás hogy fájt a derekad....
Kene bizony
kéne már neked meg a fájós derekadnak egy manager állás irodával, titkárnővel meg céges gixer 1000-el
Nem éreztem különbséget ezres és kisesvé közt kezelésre.

Bár behatárol hogy majd leszakadt a derekam.
ebben a cikben van egy állítás:
http://totalbike.hu/tesztek/sv1000/

"Kijavítottá
k a TL egyik gyenge pontjaként emlegetett kuplungszerkezetet is. A nyomatékhatárolt kuplungban lassításkor kisebb a kuplungtárcsákat terhelő nyomás, ezzel a hatsebességes váltóval finomabb a visszaváltás, és nem füstöl el olyan hamar a kopófelület. A kuplungkart könnyebb behúzni, mivel a hidraulika rendszert is áttervezték. "

Pont ezt a finomabb visszaváltást tudnám külömbség ként mondani az 1000-nél a 650-el szemben. Kissebb motorféket is érzek aminek a nyomatékbeli külömbség miatt nagyobbnak kéne lennie...

továbbá most hogy mondtad megnéztem a kuplung alkatrészeit, és az egyik alkatrész hiányzik a 650-esből "21610-02F20
CAM SET, CLUTCH" aminek a szerepére nem tudtam rájönni.

Csak szeretném megérteni, miért jobb az 1000-en a kuplung...
Szerkezeti megoldásokban apró különbségek vannak de alapvető működési elvekben semmi.
milyen különbségekre gondolsz?
Tehát akkor azt állítod, hogy méret és a bowden kivételével semmi külömbség?
Működni mind úgy működik mint a szabvány olajos többtárcsás kuplungok minden ilyen motorban.
Méret különbségek vannak és a 650-es bowdenes.
Sziasztok,

Valaki el tudná nekem magyarázni mi a külömbség a TL100, SV650-es és az SV1000-res kuplungja között? esetleg egy olyan link ahol elmagyarázzák külön külön a működési elvét, miért jobb/rosszabb. (Csak homályoszlatás céljából)

Köszönöm

Még megjön a kupec és ellentmond.
valahogy így hangzott ha jól emlékszem

Where is Attila?
His bike broke down.
BMW?

És tényleg.....
meg az Iselsbergerhof tulaja is
Tv2 herkules, na azt tenyleg ne nezd
Aztán nehogy nagyon beleéld magad a küzdős jelenetekbe, reggelre meg romokban a lakás
Na jó most megy a mátrix a viasaton.
De meg kell hagyni ezt profin teszem.

Amúgy igen sok japo motorostól szedem a félinfokat.

Ők aszonygyák szarok az európai mortorok.
Semmi extra, csak a szokásos összefüggéstelen zavaros beszéd, amikor meg konkrétan belekérdeztem dolgokba, akkor gyorsan témát váltott
Na halljuk!
Há nem állandóan elromlik................tasi is megmondta.