Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sokkal halkabban... talán nem is
Néha nálam is megy 1-2 csepp a felnire,de sosem kúszik semerre.
Igazából kevés olaj is elég ám a láncnak,elkúszik az mindenfelé.

Múlt héten fogtam egy vékony 3-4mm-es ecsetet és mosás után egyenként,szemenként,alul,fölül,körbe az o gyűrűket meg a görgőket is leolajoztam,most így pihen.......megjegyzem eddig ilyet még sosem csináltam.
......a rettegés foka.....
Ha behúzod a kuplung kart,akkor is adja azt a hangot?
Kuplung
szerintetek mi kopoghat itt? (kép) Jól körbefüleltem és innen jön valamiféle kopogó hang
Szerintem egyszeruen van aki leszarja hogy csopog.
Igazabol a felni is rohatul cseppes es onnan is sok kuszik fel a gumira meg a gumi oldala is.
Annyira le kell vennem a cseppmentesseghez az idot hogy felek annyi olaj mar nem eleg neki.
Azt ne mond hogy megijed tőled.
Engem kikerul a szel
Mar az is szep teljesitmeny,hogy a motoron tudsz maradni,nem kuszalja ossze a vegtagjaidat a szel!
Nem tudom miert nem jon ossze neked az olajzo,nem e tulzottan befele a kerek kozepehez kozelebb van a hatso lanckereked es esetleg azert szorja ossze?
Ja meg a plexi, apamen nagy holapat van ott is a hatamat tolja a szel, fz6s tura givi plexi 50nel mar nem lehet menni nyitott plexivel mert osszekocolja a szempillaimat es a hatamat tolja a szel...

Legyunk ferfiak es alljuk a szelet
Sokkal szebb a hangja,ha hengerenként van kivezetve.
Zolinak kb 3-4 ev mulva keszis lesz az olajzo azert valamire csak jo az az olaj mert most lemostam a spray-t volt 1-2 szem ami nem egyenesedett ki, olajjal jol beaztattam megforgattam s lass csodat gyonyoruen allnak a szemek es konyebben forog a kerek
En per pillanat az olajzon nem vagyok meggyozodve.
Meg beszorom a kislanckerekhez es teszek bele valami valtoolajat ha nem lessz cseppmantes megy a levesbe.
Olajzo kontra spre epizodokhoz viszonyitva a mexikoi sorozatirok ipari tanulo szinten vannak!
Egyértelműen.
Meg a doboz és láncolajzó kérdés.
Akkor ez olyan mint banditon a rugocsere szindroma,meg a plexi mizeria....
Ez ilyen SV népszokás.
A 650 tulajok 2 doboznak az ezres tulajok egydobosra alakítják a 650-eseknél kardinális kérdés a 180-as gumi.
Imádják az oldalidomot.
Így jobban hasonlít a gixxerre.
Mire jo az?Csak nehezebb lesz a motor tole.
2-est,800-ert...
Szerintem nem szólnak érte, ha benne van az E-jelzés, és a dobok hangja sem baromira hangos.
Engem inkább az érdekelne,hogy csinálod meg két kipufogósra?
1000-res leömlőjével?
Srácok, szerintetek hogyan lehet leműszakiztatni a 650-esemet, ha megcsinálom 2 kipuffogó dobosra? Szokták nézegeti a gép fényképét, amit elsőnek csináltak róla a forgalombahelyezésnél?
korábban keresett valaki oldalidomokat itt megtalálható, nem gyári de attól még lehet jó is : http://olx.hu/hirdetes/elado-e...
Ja es a torott szmelyigazolvanyomat is szepen osszefogta...a nem akart be engedni aztan nem akart kiengedni, a bosnyak meg se nezte, az elottunk levo finn manustol elvette az utlevelet majd mind a 7en atmehettunk es nezte a rendszamot milyen betu van rajta