Néha nálam is megy 1-2 csepp a felnire,de sosem kúszik semerre.
Igazából kevés olaj is elég ám a láncnak,elkúszik az mindenfelé.
Múlt héten fogtam egy vékony 3-4mm-es ecsetet és mosás után egyenként,szemenként,alul,fölül,körbe az o gyűrűket meg a görgőket is leolajoztam,most így pihen.......megjegyzem eddig ilyet még sosem csináltam.
Szerintem egyszeruen van aki leszarja hogy csopog.
Igazabol a felni is rohatul cseppes es onnan is sok kuszik fel a gumira meg a gumi oldala is.
Annyira le kell vennem a cseppmentesseghez az idot hogy felek annyi olaj mar nem eleg neki.
Ja meg a plexi, apamen nagy holapat van ott is a hatamat tolja a szel, fz6s tura givi plexi 50nel mar nem lehet menni nyitott plexivel mert osszekocolja a szempillaimat es a hatamat tolja a szel...
Zolinak kb 3-4 ev mulva keszis lesz az olajzo azert valamire csak jo az az olaj mert most lemostam a spray-t volt 1-2 szem ami nem egyenesedett ki, olajjal jol beaztattam megforgattam s lass csodat gyonyoruen allnak a szemek es konyebben forog a kerek
En per pillanat az olajzon nem vagyok meggyozodve.
Meg beszorom a kislanckerekhez es teszek bele valami valtoolajat ha nem lessz cseppmantes megy a levesbe.
Ez ilyen SV népszokás.
A 650 tulajok 2 doboznak az ezres tulajok egydobosra alakítják a 650-eseknél kardinális kérdés a 180-as gumi.
Imádják az oldalidomot.
Így jobban hasonlít a gixxerre.
Szerintem nem szólnak érte, ha benne van az E-jelzés, és a dobok hangja sem baromira hangos.
Engem inkább az érdekelne,hogy csinálod meg két kipufogósra?
1000-res leömlőjével?
Srácok, szerintetek hogyan lehet leműszakiztatni a 650-esemet, ha megcsinálom 2 kipuffogó dobosra? Szokták nézegeti a gép fényképét, amit elsőnek csináltak róla a forgalombahelyezésnél?
Ja es a torott szmelyigazolvanyomat is szepen osszefogta...a nem akart be engedni aztan nem akart kiengedni, a bosnyak meg se nezte, az elottunk levo finn manustol elvette az utlevelet majd mind a 7en atmehettunk es nezte a rendszamot milyen betu van rajta
Igazából kevés olaj is elég ám a láncnak,elkúszik az mindenfelé.
Múlt héten fogtam egy vékony 3-4mm-es ecsetet és mosás után egyenként,szemenként,alul,fölül,körbe az o gyűrűket meg a görgőket is leolajoztam,most így pihen.......megjegyzem eddig ilyet még sosem csináltam.
Igazabol a felni is rohatul cseppes es onnan is sok kuszik fel a gumira meg a gumi oldala is.
Annyira le kell vennem a cseppmentesseghez az idot hogy felek annyi olaj mar nem eleg neki.
Legyunk ferfiak es alljuk a szelet
Meg beszorom a kislanckerekhez es teszek bele valami valtoolajat ha nem lessz cseppmantes megy a levesbe.
Meg a doboz és láncolajzó kérdés.
A 650 tulajok 2 doboznak az ezres tulajok egydobosra alakítják a 650-eseknél kardinális kérdés a 180-as gumi.
Imádják az oldalidomot.
Így jobban hasonlít a gixxerre.
Engem inkább az érdekelne,hogy csinálod meg két kipufogósra?
1000-res leömlőjével?