Váltókar probléma nekem is rémlik a múltból, bár akkor némi aszfalt is közreműködött nálam...
Különben is, minek más bele, embernek van otthon imbusz, csavarhúzó, flex...
Köszi, hát ha lenne akkor összekötöttem volna. Gondoltam hogy kellene valami erőkart csinálni hozzá, de majd keresek egy csövet és meglapítom a végét.
Sajnos ilyen szerszámkészletet nem kaptam a géphez, csak 3-6-os imbuszt meg a körmös kulcsot. jó kis készleted van!
Egyszer egy kuton leesett az sv valtokarja.
Akkor kellett.
A teaivo banda nagyon bizik magaban me egy kinai 5 os inbuszkulcson meg a benzinszintjelzo palcan kivul semmi nincs benne.
Alapból kicsit nehézkes állítani. Viszont - ha jól emlékszem ezt én is megszívtam anno - nem tudom összedugtad-e a körmös kulcsot az itt a képen látható (felső sorban a 3.) kis bizbasszal. Megkönnyíti az állítást!
emelő 10k
új jobb oldali után gyártott és picit karcos bal oldali gyári tükör 6k/db
Különben is, minek más bele, embernek van otthon imbusz, csavarhúzó, flex...
Sajnos ilyen szerszámkészletet nem kaptam a géphez, csak 3-6-os imbuszt meg a körmös kulcsot. jó kis készleted van!
ebay -en minden van
Miért van az hogy ha indexelek,vagy vészvillogózok akkor a hátsó lámpa felső 3-3 led villog vagyis elhalványul mikor az index kigyullad?!
Akkor kellett.
A teaivo banda nagyon bizik magaban me egy kinai 5 os inbuszkulcson meg a benzinszintjelzo palcan kivul semmi nincs benne.
Műszaki előtt álok és úgy tudom hogy a Raptor dobokkal nem fogják átengedni, az lenne a kérdésem: TL1000 gyári kipufogója jó az SV1000 re?
Üdv.:Zsolt