Ha tényleg inyektor én nem szarkodnék ebay-en lehet kapni postával 40-ért komplett inyektort minen sallangal..............itthoni bontóban se lehet drágább..............inkább olcsóbb.
Jaja, ez is lehet! Szal tartom, hogy mindenképp egy diagnosztikát futassan le rajta. Vagy valami hozzáértő mérje ki a szenzorokat.
A szenzorokról az svmedia oldalán lévő letölthető service manualból tudható meg minden részlet. Még a kimérés, szerelés menete is!
Szia!
Hát én is egy véleményen vagyok Lallerrel, hogy az egyik henger túl sok benyát kap. A fekete füst általába annak a jele, hogy nagyon sok az elégetlen CH és korom keletkezik eszeveszett mennyiségben, ami ráadásul magasabb hőmérsékeltű kipufrendszerben utólag be is tud gyulladni és akád léngcsóvát is vághat a kipuff végén, de durranni biztos hogy durran,
Kék és fehér tömör füstnél aggódj, mert a kék elég nagy mértékű olajfogyasztásra utal (rossz szelepszár szimmeringek, hengerfej tömítések, stb) a fehér gőz bedig hűtővíz bekerülését jelzi a hengerbe.
Lehet injektort kell cserélni vagy ha még nincs nagyon elkopva a injektor tű fészke, akkor csak tűt. De az is lehet, hogy csak fennakadt a tű vagy a kompjúter rosszul vezérli. Mindenképpen vidd el valami jó motoroszerelőhöz, akinek van SV1000 programja és futasson rajta egy diagnosztikát. Ha itt minden jó, akkor jöhet a mechanikus nyúlkálás.
Ez a fránya TPS................mindig ez...............olyan államellenesnek tűnik...............hogy mindennel ezt gyanusítják...............nem alaptalanul mer a szemétnek a keze mindenben bennevan.
Amúgy nem lehet a szar gyerttyapipa miatti egyhengerezés?
Már régota nem mozdult.
Most valamiért 11e ről mnt le.
Mocira mennyit fizettek és hol? Én K&H-nál vagyok B5 vagy B6 nem tudom pontosan és 4900-at fizetek egy évre.
Ilyen mar reg nem volt.
Pedig minden evben ranezek.
A szenzorokról az svmedia oldalán lévő letölthető service manualból tudható meg minden részlet. Még a kimérés, szerelés menete is!
Hát én is egy véleményen vagyok Lallerrel, hogy az egyik henger túl sok benyát kap. A fekete füst általába annak a jele, hogy nagyon sok az elégetlen CH és korom keletkezik eszeveszett mennyiségben, ami ráadásul magasabb hőmérsékeltű kipufrendszerben utólag be is tud gyulladni és akád léngcsóvát is vághat a kipuff végén, de durranni biztos hogy durran,
Kék és fehér tömör füstnél aggódj, mert a kék elég nagy mértékű olajfogyasztásra utal (rossz szelepszár szimmeringek, hengerfej tömítések, stb) a fehér gőz bedig hűtővíz bekerülését jelzi a hengerbe.
Lehet injektort kell cserélni vagy ha még nincs nagyon elkopva a injektor tű fészke, akkor csak tűt. De az is lehet, hogy csak fennakadt a tű vagy a kompjúter rosszul vezérli. Mindenképpen vidd el valami jó motoroszerelőhöz, akinek van SV1000 programja és futasson rajta egy diagnosztikát. Ha itt minden jó, akkor jöhet a mechanikus nyúlkálás.
Amúgy nem lehet a szar gyerttyapipa miatti egyhengerezés?
Bal oldalon a patentet meghúzva lejön a takarófedél és kirángathatod a készletet.