Dehogy lesz! Jössz ide, megkeresel valamelyikünket és (sokunk nevébe nyilatkozhatom) kapsz segítséget. Mellesleg egy kis angolozás sosem árt. És a legjobb, ha kényszerülsz rá
Nekem a legnehezebb dolog, amit meg kellett szoknom a V2-ben, az a lassú tötymörgésnél és a komolyabb visszaváltásoknál a finom kulungolás. Nagyon meglepett mikor 8e fordulaton 3.-ba fisszaengedtem a gázt úgy, akár egy sor4-nél és cikázott a segge. Azóta megtanultam szépen kulungolni is
Húúú... Régen volt már. Szerintem mérd le a Suzi hosszát és amikor mész vásárolni, akkor ha jól emlékszem a csomagoláson rjata vannak a centik is, nem csak a S-M-L-XL, stb méret.
Viszont jó hír neked, hogy nézem az árakat és meglepően olcsók lettek. Én anno 2006-ban 20-25.000 körül vettem...
Pár nap alatt mentem vele 300-350 km-t kb, de egyre jobb kezdem megszeretni. A gondom csak az hogy nincs hozzá magyar könyvem leírásom így ha valami rossz vagy cserélni kell elég macerás lesz.
Nézőpont kérdése. A pár év szünet arra döbbentett rá, hogy a motorozás élménye az nem feltétlenül a rengeteg lőerőből fakad. Ez a kis 650-es a V2 hanggal nagyon adja nekem azt, amiért szeretek motron utazni és mind ezt megfizethető áron. A fenntarthatóságáról meg nem is beszélek...
Szóval, visszalépésnek csak és kizárólag erőben érzem, de annyira nem vagyok jó motoros, hogy 136 lóerőt maradéktalanul kimotorozzak közúton. Nagyon sajnáltam mikor kényszerűségből el kellett adnom és nagyon is hiányzott/hiányzik, de letisztultak bennem a dolgok és rájöttem arra, amit fentebb írtam. Az élményt ugyanúgy megadja a kis SV, csak 140-160-tól elfogy...
Amúgy tán nem is baj, hogy nem megy annyira, így azért kisebb az esélye a sebesség haszolásból adodó nem kívánt eseménynek
Egészen biztos, hogy nagyon fogod szeretni. Én Z1000-ről ültem át pár év kihagyás után és nagyon szeretem. Annyira, hogy ha tudnám se cserélném le még egy jó ideig.
Lehet, hogy félreértettél, de nem akarom eladni őket, csak kölcsön adnám a méretek levétele idejére. De postázni nem szeretném emiatt, ha nem haragszol, mert itt is hárman vagyunk rá és elég sűrűn használja valaki
Amúgy szép a géped! Esetleg annyit megpróbálhatok, hogy leveszem neked a méreteket, amint visszahozzák. Amúgy szintén házi készítésű az enyém is.
Sziasztok!
A ponyvás témához érdemben...
Nekem anno a nagyvasról vásárolt Oxford ponyvám volt a motoron, ami 3,5 év KÜLTÉRI használat után adtam át apámnak, aki brutális alkalmazási módszerével még 1,5 évet tudta nyúzni, aztán leolvasztotta a kipuffal és onnantól elkezdett szarrá menni. A forró kipufogót nem bírja ez sem, de az UV-ét igen és minden mást is. Télen, csak apám használta én nem, mert a motor akkor el volt rakva garázsba.
Ismerős szitu, én is így jártam azzal a szürke, talán Louis ponyvával... megridegült, széttöredezett és utána mintha ott se lett volna a motoron. Idén tavasszal vettem egy ilyet: DG701
Eddig jól teljesít!
Nekem a legnehezebb dolog, amit meg kellett szoknom a V2-ben, az a lassú tötymörgésnél és a komolyabb visszaváltásoknál a finom kulungolás. Nagyon meglepett mikor 8e fordulaton 3.-ba fisszaengedtem a gázt úgy, akár egy sor4-nél és cikázott a segge. Azóta megtanultam szépen kulungolni is
Az angol manual siman jo.
Mindent meg tudsz oldani belole.
Svmedian fenn van.
Viszont jó hír neked, hogy nézem az árakat és meglepően olcsók lettek. Én anno 2006-ban 20-25.000 körül vettem...
Szóval, visszalépésnek csak és kizárólag erőben érzem, de annyira nem vagyok jó motoros, hogy 136 lóerőt maradéktalanul kimotorozzak közúton. Nagyon sajnáltam mikor kényszerűségből el kellett adnom és nagyon is hiányzott/hiányzik, de letisztultak bennem a dolgok és rájöttem arra, amit fentebb írtam. Az élményt ugyanúgy megadja a kis SV, csak 140-160-tól elfogy...
Amúgy tán nem is baj, hogy nem megy annyira, így azért kisebb az esélye a sebesség haszolásból adodó nem kívánt eseménynek
Valszeg a Kelomotorosat fogom választani én is! Esetleg méretet tudsz mondani, hogy mi lenne alkalmas a gépre?
Még ismerkedek a vassal és a dolgokkal, főleg miután egy 251-es ETZ-ről ültem át.
Amúgy szép a géped! Esetleg annyit megpróbálhatok, hogy leveszem neked a méreteket, amint visszahozzák. Amúgy szintén házi készítésű az enyém is.
valaki nem tud véletlenül hátsó emelő állványhoz méreteket adni? Nincs véletlenül valakinek leméretezve? Gyártanék egyet magamnak.
Köszi.
Amúgy ehhez kellene, 4 napja van még csak meg:
A ponyvás témához érdemben...
Nekem anno a nagyvasról vásárolt Oxford ponyvám volt a motoron, ami 3,5 év KÜLTÉRI használat után adtam át apámnak, aki brutális alkalmazási módszerével még 1,5 évet tudta nyúzni, aztán leolvasztotta a kipuffal és onnantól elkezdett szarrá menni. A forró kipufogót nem bírja ez sem, de az UV-ét igen és minden mást is. Télen, csak apám használta én nem, mert a motor akkor el volt rakva garázsba.
Én csak ezt a márkát tudom ajánlani.
ha minden igaz nekem is vennem kell egyet...
Eddig jól teljesít!
SV650-hez nem tud valaki eladó ponyvát? Kültérre kellene, mert az enyém egy évet bírt cask ki... Köszi!
Az igaz, hogy elég supermoto-os a kis masinám, de nagyon tetszik.