Szerintem ez nem akkora gond.....Úgy vettem észre elég kemény alapból.........Viktor szereti nagyon..............max összejöttök és megvizsgálod közelről.
Én PL ugyan állíthatós cuccot raktam be de hiába tekergettem az alapbeállítás igen fasza rajta még puhítanom is kellett.
Ha valakit érdekel:
-Denso (Japán) hűtő, ami nem folyik, de kicsit sérült/hajlott.
-suzuki féktárcsa 1db, mert a másik nagyon üt, de nem tudom melyik a rossz, emiatt adom mind kettőt.
-Van még egy hátsó segédvázam, ami szintén egy picit sérült (azaz picit ferde a kapaszkodónál)
azé' annyira nem volt szörnyű érzés, csak sokszor elgondolkodtam, hogy minek ez a rengeteg erő, ha 90%-ban nem használom és nem is tudok vele igazán élni. Valamint, abban a maradék 10%-ban is igazi állat hangulatban kell lenni ahhoz, hogy elhiggyem, hogy ez kell nekem
Persze azóta, ha meglenne még ma is, biztos sokkal profibb lennék és nem ezt írnám, de 3 év intenzív használat után a 8000 feletti tartoménytól rendesen lehetett tartani 2.-ba 8000-ren olyan 120 körül ment és 20%-os emelkedőn felfelé a jobbos íven, ha lepadlóztam, akkor olyan szépet lehetett driftelni, hogy öröm volt nézni a 10-15m-es csíkokat amiket húztam! Azt ne is mondjam, hogy 160 fölött megülhetetlen volt a csupasz bringa, pedig ment 260-at. Jah, és a Z1000 élmény ahol elkezdődött ott a tank meg horpadt (9-12l)
De nem "bántottam", akkor elment 6-ból is, de erre elég egy V2 650-es, amit még "bántok" is és úgy is csak 160-ig, mert onnantól a szintén csupasz bringáról lefúj a szél.
Én is, nem arról van szó. Csak ez az SV jó kis egyensúly a motorozás és pénzem közt Ha több pénzem lenne, akkor sem rohannék lecserélni egy 1000-res SV-re, mert annyira kis kezes, kiszámítható gép. Hamar ki lehet ismerni és könnyű szerelni is.
ilyen időben csak picit szivatót húzok, aztán mehet a START. világítás nélkül. én mindig lekapcsolom amikor hazaérek. melegíteni csak addig amég kinyitom a kaput meg a kesztyű-sisakot felveszem. ez kb 1-1,5 perc.
Megnéztem a hűtővizet, több mint -40°C, és zöld. Az alu hűtők miatt nem pirosnak kéne benne lennie?
Hideg indítás hogyan szoktátok csinálni? Szívató, gyújtás, indít? Lámpával vagy anélkül? Melegíteni meddig szoktátok?
Ha két személlyel mentek, a központi rugót hova állítjátok? Illetve egy személynél milyen beállítást használtok. Próbáltam állítani a gyári körmöskulccsal de meg se nagyon akart moccanni, ilyen nehéz állítani? Nekem most a 2. fokozatban van.
A tanki kitámasztót valaki letudná méretezni nekem? Sajna az nincs meg.
Egyenlőre ennyi de biztos lesznek még kérdéseim Köszi a válaszokat előre is.
Köszi! Most épp a következő dolgok vannak soron: kuplung, gáz bovdenek kenése. hűtővíz csere, első H4-es izzó csere. Meglátjuk hogy sikerülnek majd az angol manual-ból, főleg hogy nem nagyon megy az angol
Én PL ugyan állíthatós cuccot raktam be de hiába tekergettem az alapbeállítás igen fasza rajta még puhítanom is kellett.