Azota szetszedtem mindket betetet, szet kell majd ujra szednem es bezsirozni oket...nem mozog valami jol. Szerintem az lesz a baj, a betetek valamiert nagyon jol birjak, mindenhol meg 2-3 mm van legalabb. Valamiert most elmult ez a hatas, koszonom szepen a valaszotokat!
Szerintem mindenképpen cseréld le a betéteket, ha már amúgy is kell és ha ezután is ez a gond, akkor lehet hogy a tárcsába kerlt 8as.
Ez akár úgy is lehet, hogy a felhevülten kapott egy hirtelen hűlést, vagy csak túlhevült és eldeformálódott. Vagy a berohadt fékdugattyú tud még ilyet, amelyik nem megy vissza rendesen a helyére és emiatt a nyomóerő már nem egyenletesen oszlik el a tárcsán fékezéskor.
Hello, az elso fekem valamiert szakaszosan fog, ez egyik pillanatrol a masikra jott elo, a betetek nem a legujjabbak, lassan csereerettek, de meg nem hiszem hogy ez miatt lenne. Valami otlet? Mit ellenorizzek meg le?
Az igazság az hogy új vagyok itt a fórumon s bele estem egy hibába hogy nem olvastam vissza. Bocsi érte. A másik pedig hogy egy 251-es ETZ-ről fogok váltani, azért van pár különbség a két típus között.
Lehet majd lesz még pár kérdésem ha nem gond. Apropó olyan hogy kézikönyv vagy valami van ehhez a motorhoz? Le lehet tölteni hozzá valami olvasni valókat?
Üdv Mindenkinek! Egy kérdésem volna, hogy van egy 1999-es sv 650 N-em. Olyat csinál, hogy amikor elindítom szépen jár majd néha-néha "prüszköl" egyett-egyett? Ez mitől lehet valamint a kilóméteróra nem megy sem az analóg km/h sem az alatt levő digitális kilóméterszámláló mit kell cserélni orvosolni hogy menjen az óra ? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv:Péter
Betetet?
Ez akár úgy is lehet, hogy a felhevülten kapott egy hirtelen hűlést, vagy csak túlhevült és eldeformálódott. Vagy a berohadt fékdugattyú tud még ilyet, amelyik nem megy vissza rendesen a helyére és emiatt a nyomóerő már nem egyenletesen oszlik el a tárcsán fékezéskor.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Az igazság az hogy új vagyok itt a fórumon s bele estem egy hibába hogy nem olvastam vissza. Bocsi érte. A másik pedig hogy egy 251-es ETZ-ről fogok váltani, azért van pár különbség a két típus között.
Lehet majd lesz még pár kérdésem ha nem gond. Apropó olyan hogy kézikönyv vagy valami van ehhez a motorhoz? Le lehet tölteni hozzá valami olvasni valókat?
Köszi.