Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
ELADÓ 650N-hez gyárival megegyező fogszámú JT-első és hátsó lánckerék,bontatlan csomagolásban,motoron még nem volt.
9000Ft.
Megvettem,de idővel rájöttem,hogy nekem ez a áttétel nem jön be.
Üdv!
650S-nek a gyári,első és hátsó lánckerék fogszámára lennék kíváncsi.
Valaki meg tudja mondani?
TL1000R fényezés kéne rá, SV1000R egyedi logóval
Köszönöm!
gyönyörű ez a szürke
Tudok fejjebb menni................benne vok a bizniccben.
Ááá, annyira olcsóé' nem kéne....
Szinte senki nem tudja.
Csak kérdem, én ugyan nagyon nem vágom a szgépet, de itt linkelni már szokott sikerülni. : link
160?
Na ja, de nem 140-ért....
Igen.
Tuti vanyeké volt.
Szia!

Esetleg tudom ajánlani ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-7854978
Szia!
Ha laikus vagy, akkor ezt ha elmész megnézni rádsózza. De ez nem jelenti azt, hogy nem éri az árát...
Az extrák árai tényleg röhelyek, de ezt jelezni kell, hogy tudja nem eszel meg ekkora faszkodást. Látszik hogy esve volt vele, de ezzel be foglalkozz, ha nem zavar. Alig látni, mellesleg ha a próbaúton minden fasza, akkor ez még jó vétel is lehet. A farokrész nagyon gányul van összekovácsolva. Legalább patentokat rakhattak volna bele, meg nem 650-esnek az hátsó idomjait kellett volna felszerelni. Amúgy az is lehet, hogy mivel dealer, így csak meg van kérve, hogy adja el, mert aki buktázott vele, az beszart és látni sem bírja a vasat.
A km tuti kamu, de szard le. Ki kell próbálni és ha megfelel, akkor vedd meg.
De ha nem vagy biztos abban, hogy jó vétel, akkor hagyd. Lesz másik, ami azonnal a szívedhez nő
úgy látszik kicsit félreérthetően írtam, a túra kormány nekem kényelmesebb :)
Ha megveszed sanyi szerintem lecsapna a kormanyra.
Mar ha neked jobb lenne a csutkas verzio.
Elég furcsán számol az ember az extrákkal. lsl kormány 140.000huf?Pilot sport gumik 110.000huf?
Ráadásul dealer. Próbálj meg gazdától motort venni.Ilyen hajlítások után nem tudom a motor milyen lehet.
sziasztok,
úgy tűnik sv1000s vásárlásra adom a fejem :) ki is néztem egyet mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s_extrakka
l-7960445
szerintetek bele lehet vágni konkrétan ebbe? mennyire kell számítani, hogy a blokkal van/lesz valami bibi? (előző motorommal eléggé megszívtam, főtengelyes lett)
elég laikus vagyok, nem értek az SV-khez, esetleg ha Ti láttok olyat ezen a motoron, ami el kellene hogy riasszon, légyszi írjátok meg.
a kormány gondolom át van építve, ha jól tudom az S verzió csak csutka kormánnyal volt, de ez még nem bizotos hogy probléma(?) nekem kényelmesebb is lenne. (hyosunggt650r után, azon 300 km után már fájt a nyakam)
egyébként mire kell figyelni sv1000 vásárláskor?
köszi
ádám
Én rengeteget megyek "utassal" de hál istennek meg se mukkam még akkorse ha felspaniferezem.
tegnap kipróbáltam, milyen utassal motorozni.

80kg hátra fel... :o)
Mutatsz kepet rola? Es persze ar is erdekelne..
...asszem nem sokkal 2000ft alatt szoktam postázni a hátsóemelöimet, utánvéttel,bár amit én gyártok az nehezebb mint a louis-os
tisztitsd ki a pipátol vizet elvezető furatot a hengerfejen,ellenőrizd a pipa szigeteleset.
Sziasztok!

A hétvégén elkapott egy szép nagy eső és beázott az első hengeren a pipa és a gyertya.Klassz volt egy hengerrel hazajönni....

Van valami használható megoldás a probléma elkerülésére legközelebb? Nem szeretnék még egyszer így járni...