Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked most milyen áttétellel van a motor használva? Kicsit lemaradtam.

Nekem 14/45 van, de ha cserélni kell majd a láncot, akkor arra gondoltam, hogy 14/46-ot fogom alkalmazni. Sajnos tapasztaltom szerint a kis SV inkább lendületes motorozásra való, mint sem autópályás erőméregetésre. Ha módosítom az áttételt, akkor a 14/46 van a legközelebb a gyári értékhez és nem nem forog majd sokkal többet annál, mint amit most forog. Viszont még egy kicsit jobban fog ugrani.
nekem Sanyi cserélte, és akkor mondta, hogy elöl és hátul is módosítva volt... újként pedig FR-től vittem, ráadásul N-est (az S-es hátul eggyel hosszított, ha jól tudom).
nekem elöl volt egy foggal nagyobb,túrás használathoz merem ajánlani
mert azt tudtam, hogy hosszabb az az áttétel, de azt nem, hogy ennyivel... gondoltam, kicsit jobban fog ugrani. Hát nemcsak jobban ugrik, de pillanat alatt leforog... de a következő lánc-cseréig én már nem variálik. ezt is a csere miatt csináltam.
Értem. De akkor miért tetted vissza most a rövidebb gyári áttételt? / Egyébként más motorokhoz képest az SV-én eleve hosszabb már a gyári áttétel is tapasztalatom szerint, más motorokat próbálva észrevehető a különbség szerintem./
Ok, örülök :)
nem volt gyenge, kevesebbet fogyasztott, és a "vége" is jobb volt. Úgy értem, perszehogy ígyis-úgyis viszi mondjuk a 160-at... én 140-nel szeretek menni, és ezen a sebességen jelenleg kicsit magasnak érzem a fordulatot. Ez persze pszichés, hogy ilyenkor azt gondolom, hogy kínzom a motort. Pedig arra van tervezve, hogy forogjon, szóval nem árt neki, de én mégse szeretem. Naszóval, hosszú áttétellel a 140-et a számomra "kényelmesnek tűnő" fordulaton tudta tartani. Nem úgy, hogy még hetedikbe akarnék váltani :)
3-4-5 városban? de régen is volt
én ezzel csak 1-2-t használok O08]
A nem gyári áttétellel, milyen volt a motor? Nem volt gyenge alacsony fordulaton? Hogy alakult a fogyasztása, kevesebb lett?
Nemigen.Még sose volt szar a kuplungom.
Tudna valaki segíteni ezen kérdésben?
Nem vagyok sikálós de ami most összejött az gáz.
Pláne hogy a láncspray feljön a hátsó lámpáig.
A felni porral kevert láncspsraymaradványa ronda.
És ha már nagyszervíz van a szezon közepén egyszer le kéne mosni.

Lassan már nem látom hogy megy a lámpa a bogaraktól.
És hát a nyakcsapágycsere sem jó muri ha koszos minden körülötte.
Most kuss van a szeptemberi vizsgáig.
ha fekete felnis lenne az sv-m, én sem sikálgatnám. de az ezüst felnin a láncZSÍR azzal a sok porral, az nagyon ronda. Szóval így évente 1x, esetleg 2x le szoktam tisztogatni. kerekekre-lengőkarra+blokkra féktisztító+rongy, a több részen egy kis spricnis ablakpucoló és szilviapapír, ennyi.
Minek annyit sikálni a motort.. az enyém azt hiszem valamikor szeptemberben látott utoljára mosást... és az se volt alapos
70 Km/h.
és egyesben hetven, mi? :-)
3. hete első menet motorral,frissen mosva,ruha tisztítva...................naná hogy esik.
50%? semmi, ez csak úgy magamnak :))))))))

perszehogy nemígy mérik :)
Azt tudjátok hogy 1.ben is fel lehet menni 70 fölé?

Muszáj vagyok figyelmezni magam, elég volt egyszer kifizetni 130e -t....
Lakott területen én is max 4. így nem nagyon megyek 70 fölé.
Ez az 50% -os túllépés egyébként mi? Tudtommal nem így mérik.
milyen fegyelmezett vagy :)

nekem elvileg már benőtt a fejem lágya, de mindig elmegy a hatos... főleg most, hogy újra gyári N-es áttétel van rajta, nem a hosszított, amivel vettem a motort. Most olyannak érzem, mint egy krosszmotort, egymás után ugranak a fokozatok és...

aztán hoztam egy szabályt magamnak, hogy városban nem váltok négyesnél följebb, így még az 50%-os sebességtúllépésbe beleférek...

ezt az első 5 percben be tudom tartani általában. nyíltabb szakaszra érve már nem mindig sikerül.
7800 + posta, ha nem Tatabánya környéki vagy..
Cimbimnek van olyan multimétere aminek a vége vékony tűszerü. Azt szurtuk bele a jeladónál a kábelba, meg a csatlakozónál. így derült ki a szakadás... 3 szálból 2 el volt szakadva...
Sziasztok!
Ma azt vettem észre, hogy 6. sebességben kicsit mintha hangja lenne a fogaskerekeknek a váltóban. Nem sűrűn van hatosban a motor, sajnos nem sok alkalmam van külterületen mászkálni, városban meg 4, max 5 elég.
Kell aggódjak valamiért vagy "normális", hogy mivel riták van használva ezért kicsit hangos?
Esetleg annak lehet köze hozzá hogy kuplung nélkül váltok (csak felfelé)
A szervizkönyv szerint fékfolyadékkal kell elmosni, az keni is