Én ugyan nem vagyok ennek nagy tudója, de talán lehet ez rossz gyújtástól. Esetleg a szelepek nem időben nyitnak/zárnak. De koszos benzintől is lehet ilyen. Nekem anno 400-as banditán volt ilyen, meg autónál. Olyan szutyok benzint tankoltam, hogy a szekrény mögötti pormacskák létszáma a szűrőből ídőről-időre kiszedetthez képest elenyésző. Mind a 2x a 13. kerületben a Béke út menti Shell kúton tankoltam, nem ajánlom azt a kutat.
Amúgy a szelephézagokat mikor ellenőriztetted?
Következő kérdésem az volna hogy amikor elindítom mindegy hogy hideg vagy meleg a motor néha-néha mintha prüszkölne "tüsszentene" ez mitől lehet? segítséget köszönöm
100 lónál erősebb naked gépem az 1000-es SV (ez gyengébb mint a Z, de azért ment 200 felett) és a Béka ami 184 ló volt és hát előfordult persze külföldön ahol lehetett, hogy gyorsabban mentünk.....nekem nem volt gondom.....igaz 100 körül voltam, ma már kicsit alatta...
Hát engem 180-tól már nagyon fújt a szél. 72 kiló voltam akkor...
160-nál még csak-csak kényelmesen ültem és haladtam, de ez fölött komoly erőfeszítés volt kényelmes pozícióba fennmaradni. A hasalást meg nem szeretem, mert szintén kényelmetlen, főleg egy nakedon. 200-nál már mindegy mit csináltam, ahol tudott, ott erőszakolt meg a huzat. Minden figyelmemmel és energiámmal azon voltam, hogy a motoron maradjak. Főleg a fejemet nem bírtam tartani...
Ha te ezt még nem tapasztaltad Z-én, akkor vagy olyan kemény és nehéz vagy mint a szikla, vagy még nem ültél rajta
Vagy, én vagyok buzigyerek (azóta felszedtem egy 10-est!)
Üdv SV-sek!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a 650-nes SV-be (2004-es) gyárilag van-e benzin szűrő,vagy ha nincs,valaki utólag szerelt már be?
Ha igen milyen fajta szűrőt?
jaja a kis sv-röl tökéletes továbblépés a shiver (ha a megbizhatóságot és fogyasztás nem nézzük)
A késlekedö gázreakciót megszüntették,teljesen. Sport módban már kezelhetetlenül agresszivan veszi a gázt.
Érzésre kisebb a súlya mint az ezres sv, brutál jó fék,jó futómű(csak hátul állitható az elöfeszités),betyár hang.
...és a dursoduro sem lehet rossz,ami ugyanez csak még kisebb tankkal és nagyobb rugóúttal van megáldva.
Volna még egy kérdésem! Karburátort hol lehet,kell szinkronizálni ? Esetleg ábrákkal illusztrált képet ha valaki tudna küldeni. Mert haverral néztük neki is V2-ese van de ő sem tudta, hogy hogyan mit kell. A segítséget előre is köszönöm
De az ezres miért nem jó?
Mentem Sanyiéval.
Amíg nem "bosszantod", az se "túl nagy", hanem kb olyan kezes mint a 650-es.
Hogy bajuszrángatásra mit mond, azt nem próbáltam, mert kölcsönmotorra vigyázok :).
sokat szidták a ride by wire oktondisága miatt. nem tudom, ez épeszű használat mellett is előjön-e, vagy csak motorosújságírók pályázásos állatkodása során.
Nem kéne hasonlítani esvé gyárit és shiver gyárit.
Ég és föld.
De kipróbálhatod az enyémet is.Még az állíthatatlan KBY cucc is jó volt............a hátsó nem de az a súly miatt...........gyanítom rugócserével maradhatott volna de olcsóbb volt a daytona motyó hozzá.
én a kis sv-anno kicseréltem elöl is hátul is és nagyon sokat javult. A gixxeremen cserélni nem kellett , de ez is el van tekerve (még anno Kispataki Viktor állította be nekem a pályaoktatáson) és azt kell mondjam jobban muzsikál így.
Amúgy a szelephézagokat mikor ellenőriztetted?