Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Bassz ADVrideren találtam.
?
Sziasztok

Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy ilyen kipufogóm hogy ezt fellehet"ne" e tenni valahogyan az Sv650-re?
üdv
új vagyok itt és a motoros világban is.
kérésem, kérdésem az volna, egy sv 650-re(03) egy hátsó dobozt honnan lehet szerezni, felfogató szerkezettel együtt Debrecen környékén? és ugyan itt, olyan üzlet, ahol valami használt felszerelést lehetne venni? köszi
Ja és fain benzinszintjelzőnek is.
Gyakorlatilag egy 5 milis húzott acélszál KB 30 centi hosszú két alátéttel a két KB centire a két végén ráhegesztve.
Egyik fele a tankrögzítő menetes részébe dugod a vázban a másikat meg a tankrögzítőbe és ki is lett támasztva.
Nem túl bonyolult eszköz, a kör mérete akkora mint a villahíd középső csavarja, a hossza pedig amennyire meg akarod emelni a tankot és van rajta a végé egy kis ellapított rész ami nem engedi átesni a a támasztót a gumis távtartón ami a tank rögzítő csavarjánál van.
Sziasztok,

egy tanki kitámasztót tudna nekem valaki leméretezni hogy legyártsam magamnak?

Ha két személlyel mentek a központi rugót hova állítjátok? Nálatok is baromi nehéz állítani?

Köszi.
Amúgy egy alapos mosás után ilyen.
Majd átnézem ha ráérek.
Ennek örvendek.
A hidegindítás gond inkább valami más.....
Mondtad hogy kicsit leesett...........nem gond csak picit furi.
És nem láttam csavart.............bár akkora macera odajutni hogy nem is nézelődtem túlzottan.
Full hidegen annyira alacsony az első indulás hogy leáll és ujraindítva megy fel a hidegindító rendszer.
Ez tény, tényleg gázok a képek.....meg kell keresni a gumidugókat, mondjuk a karbis 650-nél nem könnyű megtalálna.
Ha nem volt állító csavar akkor a szinkron hatása volt, de megvallom nem emlékszem.
Ha már szinkron.........nekem alapjáratot hogy vetted le?
Számítógépen vagy a szinkron hatása?
Me a haynes valami triumph toolt ír emeléshez és ippen picit alacsony............ami csak hidegen érződig.
az oké hogy benne van de azokon a képeknek nem látni semmit mert fekete-fehér a kép meg persze szarminőségű
Mondta a haver amikor cseréltük (az olajat gyertyát,légszűrő,olajszűrőt) hogy feltehetőleg farsot szívért valahol az prüsszköl
Ennek lehet pár oka, de nem feltétlen a szinkron, inkább falsot szív vagy hasonló...át kéne nézni.
Ez mind benne van a manual-ban...amúgy 5 rugó körül csinálja meg bárki, megéri otthon?....és ha nézed legközelebb magadnak is megy.
és mire kell kötni a szinkronizációhoz szükséges csövet. Lehet hogy a karbi szinkron is segít rajta,nem?
a fordulatot veszi, gyertya csere is volt attól egy kicsit javult ami benne volt két gyertya az meg különböző hőértékű gyertya volt hátsóba CR8E elsőbe CR9E NGK. Akkor rosszabb volt.
alacsony fordulaton menetközbe is csinálja 4.-be 2000-3000-es fordulaton,de a fordulatszám emelésével nem csinálja! 11500 ig elforog akkor szabályoz le
Gondolom a fordulatot se veszi valami frankón?
Én nem tudom