Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszta motor formaja van
http://retronom.hu/node/26508

9voltossal ment, de az drága és ritka volt meg hamar lemerült!
Pont a hátulján elfért 2db LAPOS ELEM ami 9voltot adott. Szigszalaggal vot rájuk rögzítve!
Nemtudom miaz fiatal vagyok
Volt SOKOL rádiód?
Nevetek, mast nem lehet ktm forum arrol vitazik hogy letezik e a 950superduke vagy sem, most a banditasok kiegtem a sportmotoron. R6Osokhoz mindjart beirom hogy szarba motorjuk nem is inkabb valami nyugodt emberekhez pofatlankodok

Elemes na.
Laposelemes.
Muanyagmotor
Ezekszerint még nem jártál olyan helyen mint én.

Brutál mi van a szűrőben.Sanyi látta.............én nem akartam cserélni de aszondta vegyek egyet inkább.
Egy kicsit talán túlóztam a kilométerekkel de alapvetően 1 szezonban max 2x takarítom. Az elején meg a végén. A kettő között sokkal több mint 2-3000km telik el és láttad a kompressziómat. Semmi baja nem volt.
Szia,

érdekelne természetesen, csak nem tudtam reagálni, mert elfoglalt vagyok. Csak adj valami elérhetöséget.

Köszi
Mármint, hogy ilyen ritkán takarítod?....azért nem látszik koszosnak mert miután az olaj eltűnik róla az addig megfogott port berántja a motorba.... .....eddig kompresszióhiányt csak sportszűrős SV-nél mértem....
Ezt ugye nem mondtad komolyan?
Tudom,h sokak nem szeretik a sport légszűrőt de én pl ezzel vettem a motort és évente 1x takarítom le és megyek a motorral 1 szezon alatt 5-7000km-ert. Maga a szűrő is alig szokott mocskos lenni és semmi hátrányát nem láttam eddig a szűrőnek.
Ha rajtam múlna nem biztos,h ennyi pénzért megveszem de ha már megvan akkor kidobni nem akarom. Eddig hibátlan.
Nekem...
UPB-010 ismerős valakinek?
Nem fog drasztikusan csokkenni az elettartalma es nem is lesz olyan rosz mint ahogy elobb irtam viszont jobb sem lesz
SV-nél nem olyan macera, kb 10 perc egy csere és akkor nagyon kényelmes voltam. A mosogatás és szárítás az vicces dolog lehet, de ha harapósabb lenne a gép tőle, és nem csökkenne az élettartama drasztikusan, akkor nekem megérné. Csak ezt nem tudom és erre keresem a választ.
Hogy érted azt, hogy "nem hinném"?
Hogy nincs olyan szűrési képessége, még rendszeresen odafigyelve se?
Ez most komoly?!
Mondjuk én a "nyomom a gombot és megyek" nek jobban híve lennék.............ha nem állna nyakatlanul a garázsban.
De a légszűrőt kimondottan utálom baxtatni.
Tank le,légszűrőház le,
A benzincsövet kimondott ocsmány meló levenni.A ház csavarok meg szeretnek megszakadni.
Jobb az évente 1x.
Arrol nem is beszelve hogy nehezebben ibndul docogos az alapjarat stb stb
Nem hinném.
Olyan dzsuvás gyári szűrőket szedek ki és dobom ki 6-8e-renként hogy csak lesek.
Bár az enyém közvetlen kapja telibe a váznyakból.
Volt már darázs is egyben benne.
Egyébként milyen sűrűn cserélni a hagyományos szűrőt? Milyet érdemes rakni bele?
2-3 ezrenként elviselem. Szeretem a motorot macerálni. Viszont, a 2-3 ezrenként karbantartott sportszűrőnek a szűrési képessége megközelítőleg van-e olyan hatékony, mint a gyárilag előírt más típusú szűrőé?
Ha szeretsz 2-3e km enkent takaritani es olajozni vallasos szorgalommal akkor nincs gond.