Sracok!
Haverom szeretne venni v2-est de csak 38kw-ig van jogsija. Nincs meg az A korlatlan. Van bmilyen markaju (nem uj) 4-500cm3 kornyeki V2-es motor?
En csak az SV-t ismerem azt is azert mert nekem az van de neki ez sok lenne.
Koszi
Kicsit off, de ismeretségen belül szeretnénk kiadni ezt a lakást. Ha tudtok rá valakit, szóljatok. A fotókon egy remekbe szabott konyhabútor-felújítás is felfedezhető :-). Sokat szívott vele a Zoli, szóval aki ki akar vele tolni, az rendeljen csak meg hasonló melót ;-))) íme.
Jó régen volt de 6e az olajcsere......12e-nél légszűrő ellenőrzés és kifujkálás............18e nél csere a gyertya és szűrő..............én lerövidítettem 12k ra a cseréket 6 nál az olajat.
De gyertya maradhat benn 18e-ig semmit nem láttam gyanusat 12e-nél a szűrőt inkább évente vagy 10-nél cserélném mert koszos...........nagyon.
Köszi Sanyi!
Figyu, tudsz adni a egy privát elérhetőséget? Régebben beszéltük, hogy elvinném hozzád kompresszió mérésre, meg szelephézag ellenőrzésre. De volna pár kérdésem, amit nem akarok itt tárgyalni
Melyik motor manual-ját nézted?....ja, sejtem, a mérföldes beosztást néhzetted.... ...azok 12000km-es szervizek.....a 15-ös olaj meg valóban csak akkor kellhet ha állandóan melegben használod még ha szintetikus is mert ha előveszed hidegben nem annyira jó, de ha télen nem jársz vele akkor jó az is...
Én valami service manualól néztem ki a PERIODIC MAINTENANCE részből ezt a 7000km-ert a gyertyára. És ha már ekkora nagy a különbség, akkor az olajat mikor kellene cserélnem? Mert itt minden 7500 km-nél olaj csere és 14500 km-nél szűrő+olaj csere .
Ha kintrol hozod talan talalsz picit kisebb papirost.
Vagy keresel 25 kw os sv 650 et.
Ha egyik se jatszik marad a sorkettes gs 500.
Hasonló a v2 hoz.