Szia
Nekem k4 650n van, ezen úgy kell, hogy a magasságot csak simán a felfogató csavarokkal két oldalt. Nálam a lámpatest egyik oldalán van egy kis állító csavar, amivel az oldal irányt lehet befolyásolni
Ma kicsit jobban megnéztem a lámpatest alatt van egy rugós csavar gondolom azzal lehet állítani, minél jobban össze van tekerve annál magasabbra vetít. Az állítócsavart tartó mintha el lenne görbülve és a csavar sem egyenes, olyan mint egy kifli, normális ez? Valaki nem tudná lefényképezni a sajátját?
Kerestem a manuálokban hogyan kell beállítani de persze semmi nincs benne...
. Szigetelt csillagpontú, háromfázisú, állandómágneses áramfejlesztő. A külföldi szakirodalom gyakran hívja magneto-nak.
A működésének a lényege az, hogy a forgó állandó mágneses lendkerék a sok kis tekercsben feszültséget indukál, ami alapjáraton, villamos terhelés nélkül (azaz ha nincs rákötve se szabályzó, se fogyasztó) 20-30 V-ot, 4-5000-es fordulatszámon pedig akár 100 V-ot is képes termelni. A fordulatszám függvényében elég széles határok között változik a kimeneti feszültsége, ezért kell feszültségszabályozón keresztül rákötni a motorra. Ha a töltés elégtelen, az akku gyakran lemerül, érdemes közelebbről meglesni.
Több test pontnál? Lehet tévedek, én úgy tudom 3 fázisú generátornál nincs test csak a diódasor katódoknál, a generátornál a vezetékek között kell lennie a villanynak. Meg nem tudom gerjesztett generátor-e, mert ha igen gerjesztés nélkül sem jön belőle semmi. Van kapcsolási rajzotok?
Ha rám hallgatsz nagykerekűt veszel... volt egy két robogóm tudom miről beszélek. 400-as robogó, 13-14 colos keréken, hosszú tengelytáv, szar utak, nem jó kombináció...
Nekem k4 650n van, ezen úgy kell, hogy a magasságot csak simán a felfogató csavarokkal két oldalt. Nálam a lámpatest egyik oldalán van egy kis állító csavar, amivel az oldal irányt lehet befolyásolni
Ma kicsit jobban megnéztem a lámpatest alatt van egy rugós csavar gondolom azzal lehet állítani, minél jobban össze van tekerve annál magasabbra vetít. Az állítócsavart tartó mintha el lenne görbülve és a csavar sem egyenes, olyan mint egy kifli, normális ez? Valaki nem tudná lefényképezni a sajátját?
Kerestem a manuálokban hogyan kell beállítani de persze semmi nincs benne...
Esetleg ismeri valaki EZT A MOTORT? egy barátom nézte ki magának, gondoltam megkérdezem, mi róla a vélemény így hirdetés alapján
Ez http://doktorchopper.blog.hu/2..." target="_blank">ez alapjan.
A működésének a lényege az, hogy a forgó állandó mágneses lendkerék a sok kis tekercsben feszültséget indukál, ami alapjáraton, villamos terhelés nélkül (azaz ha nincs rákötve se szabályzó, se fogyasztó) 20-30 V-ot, 4-5000-es fordulatszámon pedig akár 100 V-ot is képes termelni. A fordulatszám függvényében elég széles határok között változik a kimeneti feszültsége, ezért kell feszültségszabályozón keresztül rákötni a motorra. Ha a töltés elégtelen, az akku gyakran lemerül, érdemes közelebbről meglesni.
Fesszabot lehet mérni?
Bár idegesit a megégett szigetelés a magnál.