Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

le kéne venned az egész fejidom és megkuksizni közelebbről szerintem
Szia, nekem még a lámpa alatt is van egy rugós csavar. De azzal nem sok mindent lehet állítani, olyan mintha görbe lenne.
Szia
Nekem k4 650n van, ezen úgy kell, hogy a magasságot csak simán a felfogató csavarokkal két oldalt. Nálam a lámpatest egyik oldalán van egy kis állító csavar, amivel az oldal irányt lehet befolyásolni
Erre senki?

Ma kicsit jobban megnéztem a lámpatest alatt van egy rugós csavar gondolom azzal lehet állítani, minél jobban össze van tekerve annál magasabbra vetít. Az állítócsavart tartó mintha el lenne görbülve és a csavar sem egyenes, olyan mint egy kifli, normális ez? Valaki nem tudná lefényképezni a sajátját?

Kerestem a manuálokban hogyan kell beállítani de persze semmi nincs benne...
Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki EZT A MOTORT? egy barátom nézte ki magának, gondoltam megkérdezem, mi róla a vélemény így hirdetés alapján
Fesszab nelkul mertem.
Ez http://doktorchopper.blog.hu/2..." target="_blank">ez alapjan.
Kell hogy legyen, max be van épitve a feszszabba
. Szigetelt csillagpontú, háromfázisú, állandómágneses áramfejlesztő. A külföldi szakirodalom gyakran hívja magneto-nak.
A működésének a lényege az, hogy a forgó állandó mágneses lendkerék a sok kis tekercsben feszültséget indukál, ami alapjáraton, villamos terhelés nélkül (azaz ha nincs rákötve se szabályzó, se fogyasztó) 20-30 V-ot, 4-5000-es fordulatszámon pedig akár 100 V-ot is képes termelni. A fordulatszám függvényében elég széles határok között változik a kimeneti feszültsége, ezért kell feszültségszabályozón keresztül rákötni a motorra. Ha a töltés elégtelen, az akku gyakran lemerül, érdemes közelebbről meglesni.
Motornal nincs diodasor.
Köszi, tavaly már mentem egy Tmax 500-al az nagyon tetszett azért is jött szóba ez a robogó téma
Több test pontnál? Lehet tévedek, én úgy tudom 3 fázisú generátornál nincs test csak a diódasor katódoknál, a generátornál a vezetékek között kell lennie a villanynak. Meg nem tudom gerjesztett generátor-e, mert ha igen gerjesztés nélkül sem jön belőle semmi. Van kapcsolási rajzotok?
Kárdezheted bátran is..............persze hogy váltó feszt mertunk..........több test pontnál is minden lábon.
Félve kérdezem, ugye AC-ben mértétek?
A szigetelés igen megkemányedett..........minden lábon nemhogy 70 de mág 2 voltot se mértunk.1,4-18v volt a max ás fordulatra nem változott.

Fesszabot lehet mérni?
Vagy olvadt-e?
Amúgy azt az égést a rossz fesszab is okozhatja vagy okozhatta anno, ezért mondom, hogy ki kéne mérni egyáltalán szakadt-e?
Ha rám hallgatsz nagykerekűt veszel... volt egy két robogóm tudom miről beszélek. 400-as robogó, 13-14 colos keréken, hosszú tengelytáv, szar utak, nem jó kombináció...
Az lesz.

Bár idegesit a megégett szigetelés a magnál.
Baszki... újratekercseltetném, de előtte megkérdezném aki ért is hozzá.
Köszi, valami ilyesmit sejtettem én is. 600-650 viszont már nagy lenne városba, meg félnék is az erejétől
Újat vennék, ha az gyári.
A bőregérbe én beneveznék bármikor.