Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Nem rég vettem egy 1999-es sv 650 N-t. Az problémám vele, hogy nem megy az analóg kilóméteróra sem a digitális kilóméter számláló.Ezt a hibát mi orvosolja ? Egy jeladó csere megoldja a problémát ? Ha igen az mennyibe kerül és hol javasoljátok a megvásárlását? A segítségeteket előre is köszönöm!

Péter
Nincs még gyerek, de csak emiatt nem rakok be olyat, amúgy "remek" ötlet! ...még fúrni sem kellene.
Volt már a kezemben ilyen fémcucc.
Nem egy Amerika Kapitány pajzsának az anyaga hidd el.
a gyerek (kistesó) fémépítő játékában nincs helyettesítő darab?
Hát én ezt nem merem megcsinálni.
A gyárit lehajolva leméred a luktávot.Tolómérővel.
Kifúrsz egy 3 centix4 milis laposvasat.Kicseréled,használod a motort míg a cnc-s kész nem lesz az újakkal és annyi.
Ja, persze jó a gyári méret is, mert Tomyka86 kísérletei alapján adom majd meg a furatok köztö távolságot a rajzon.
Vissza a kutyacsontokhoz: esetleg van valakinek kiszerelve otthon? Mert akkor egy darabot szeretnék kölcsön kérni, míg a cnc-és leveszi ról a méreteket, aztán visszaadom. Csak az enyéből nem akarom kiszerelni, mert a gép, napi használatban van.

Budapest és környékére tudok elmenni érte.
Más: érdekel valakit egy tökéletes állapotú full aluminium váltókar? Annyi van vele, hogy használtam, de nincs sérülés rajta.
Köszönöm!
Akkor csináltatok egy 3cm-el hosszabbat, de ha létezik állítható, akkor lehet inkább beszerzek egy olyat sé magamra szabom.
Tudom...............ezisaz.De attól még lehet.
De hülyeség :)
Mindent fel lehet.
Lehet hülyeség de egy ilyet fel lehet rakni mocira?

http://dannycar.hu/termekek/SP...
Lejjebcsusztatni nem gond a teloszarakat a villahidakban.csak kevesebb lessz a rugozo ut.
a magasságát sohasem piszkáltam. nekem anno a komplett eleje volt belül kicserélve (nem progresszív rugó + szelepek + olaj) + a rugós tag K4 600 gixxer-re.
Az elejével nem akkora gáz............csak a sárvédő nehogy felüssön.
Lehet érdemes lenne az egész gépet leültetni (értem ezalatt: az elejét is). Sajna nem emlékszem, de mintha Gusztinak lett volna valahogy az eleje is összehúzva egy kicsit.
Bocsi későn néztem hogy ugyanijet ajánlottak már
Irj e-mailt és küldök egy AutoCAD-es fájlt én az alapján vágattam rendszám tartót és tökéletesen a helyére illet (én is csak kaptam)
Oszi-imi@freemail.hu

Led-es rendszám világításnak van hely rajta, meg a gyárinál vastagabb csavarú indexnek így az indexet alátéteztem
Helló!
Ha 4cm-ert akarsz ültetni akkor 4cm-el kell hosszabb. Én már kiméregettem ezt tavaly télen.
Az előző gazdája a motoromnak cserélte az alkatrészt. Állítása szerint 4 cm-t ültet. Hét vége felé meg tudom nézni a furattávokat.
A menettulajdonságokat tekintve nem érzek semmiféle hátrányát, de előtte nagymotorom nem is volt, ergo nincs mivel hasonlítani.
Hááát azt jobb ha magadnak méregeted,....fellógatod, kiveszed a csavart és addig játszol a magassággal amíg jónak nem érzed....és akkor megméred...amúgy Denil vett egy állítható kutyacsontot amivel oda állítod ahová akarod, nemrég egy haver XX-ébe is olyat tett és szinte a földi le lehet engedni vagy az égbe emelni...