Tudnátok nekem segíteni abban, hogy milyen furattávolsággal kell a kutyacsontokat elkészíttetni, azt szeretném, hogy az ülésmagasságom 3, max 4 cm-ert csökkenjen?
Ez tapasztalatotok szerint kihat e motor irányíthatóságára? Ha igen, mit eredményez?
Igen, fehérvári vagyok. 8-as út fehérvár kivezető, volt Pajor kúttal szemben. Kb 30kmh-s tempóval történt, de ha nincs rajtam protektor, akkor vasárnap legózták volna össze a térdem, meg a könyököm.
Sajnálattal hallom!
Ha jól emlékszem, fehérvári vagy Te is. A környéken, vagy a városban történt a dolog? Jó tudni, hol kell vigyázni.
Jobbulást a bokádnak is és remélem a motor is hamarosan "felépül".
Köszi!
Teljes protektorban voltam, így megúsztam boka zúzódással.
Első lámpa, kormány, jobb tükör, első, hátsó fékkar, kipufogó.
Aszfaloton kavicsra futottam...
A hétvégén volt egy kis afférom az aszfalttal, ezért szükségem lenne egy kormányra. (többek között...)
Motor típus: 1999 Suzuki SV650N
Előre is köszönöm a segítséget!
Értelek, az a baj, hogy látatlanban nagyon nehéz akármit mondani, de abban az esetben ha megsül a tengely 99%, hogy repedt. Ha nincs elszíneződés akkor lehet esély arra hogy nem , viszont erre is ellenpélda a 400-as , mert az is ránézésre egesz Szép volt, viszont egyiken volt egy 4mm hosszú repedés rádiuszban, masikon meg sok apró!
Lehet, de most már tényleg kíváncsi lennék legalább egy köszörült motor főtengelyre ami legalább 20-25000-et esetleg többet elmegy utána....és nem kötözködni vágyok hanem tényleg érdekel, viszont akkor ezek szerint gyakorlatilag ha hajtókaros lesz egy motor akkor reped is a főtengely?
Dainese Nyak/lapocka protektor eladó!