de akkor miért indult pöccre amikor mutattad?
napozni nem tetted ki?
ezek a feszszabályzók áramot nem korlátoznak?
(...ha az aksi szar,és áramkorlátig beterhel akkor normális ez a fesz)
Az a baj, hogy így látatlanban nem tudva mit csináltál a karbival nem nagyon lehet jót mondani. Próbáld meg újra szétszedni és a manual-t böngészve összerakni. Sokat vagy keveset kap, így nem tudn i melyik bár a sokat valószínübb.
múltkor volt az a karbi beázásos esetem mikor folyatta a benzint. Most összerakás után olyat csinál hogy alapjáraton fullad a motor, egy az egyben leáll. Pl ha finoman akarok gázt húzni vagy csak bedobom 1-esbe megáll.
Szerintetek mi lehet vele?
Fordulatszám kímélőt szeretnék.
Azért is kérdeztem,hogy 16/44 fogszámmal használt-e valaki 650-est,mert az lenne a következő áttétel.
Mert már a t@k@m tele van azzal,hogy állandóan 7.-et akarok kapcsolni.
Most max 10,9 volt.
Nem volt időm................bolondokháza miatt.
Túra helyett ezzel küzdök hétvégén.
napozni nem tetted ki?
ezek a feszszabályzók áramot nem korlátoznak?
(...ha az aksi szar,és áramkorlátig beterhel akkor normális ez a fesz)
De idáig eljutva ez döglött.
Hogy vitte magával a generátort azt még nem tudom.
ECU jó mert megy a motor.
És tippeljetek ki gyártja a fesszabot?
Most nagyon rühellek mindent ami japán.
70/6321-829
múltkor volt az a karbi beázásos esetem mikor folyatta a benzint. Most összerakás után olyat csinál hogy alapjáraton fullad a motor, egy az egyben leáll. Pl ha finoman akarok gázt húzni vagy csak bedobom 1-esbe megáll.
Szerintetek mi lehet vele?
Azért is kérdeztem,hogy 16/44 fogszámmal használt-e valaki 650-est,mert az lenne a következő áttétel.
Mert már a t@k@m tele van azzal,hogy állandóan 7.-et akarok kapcsolni.
egyébként mi a külömbség a 650-es és az 1000-es hátsó idomja között?
650N 15/45
650S 15/44