Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencsére nem vagyok japán Villanyászatilag meg kéne vizsgálni azt a motort, lassan többet fogyaszt akksiból mint benzinből
Ugyanez 2 hónapja 13,9-14,1 közt mozgott.
Most max 10,9 volt.

Nem volt időm................bolondokháza miatt.

Túra helyett ezzel küzdök hétvégén.
de akkor miért indult pöccre amikor mutattad?
napozni nem tetted ki?
ezek a feszszabályzók áramot nem korlátoznak?
(...ha az aksi szar,és áramkorlátig beterhel akkor normális ez a fesz)
Egyenlőre KB 10 órás meló mellett egy akkusarun kivitelezett mérésre futotta az időmből.

De idáig eljutva ez döglött.

Hogy vitte magával a generátort azt még nem tudom.

ECU jó mert megy a motor.
3 fázisú a generátor? Megmérted a feljövő váltóáramot? Vigyázz mert megkúr...
Tudom... vicc volt... biztos a fesszab a szar és nem a generátor?
Bár 6V-os system estén is 7,5-7,7-nél szét kellene kapcsoljon...
12.
6V-os a rendszer?
Nya szóval srácok..............a 10,9-es töltés 4000-es fordulaton sok vagy kevés?


És tippeljetek ki gyártja a fesszabot?

Most nagyon rühellek mindent ami japán.
Jó a vákumos benzincsap, leellenőrizted?
Nem jöttél.
SV 650s 2000-es évjáratú motor bontódik.
70/6321-829
én használtam igy,nekem ok volt (turás használat,semmi pálya)
Az a baj, hogy így látatlanban nem tudva mit csináltál a karbival nem nagyon lehet jót mondani. Próbáld meg újra szétszedni és a manual-t böngészve összerakni. Sokat vagy keveset kap, így nem tudn i melyik bár a sokat valószínübb.
Akkor meg kell keresnem a szerelőt és majd én csinálok szint róla egy babát és adok neki.
Valamelyik környékbeli szerelő csinált egy motor alakú woodoo babát és azt szúrkálja, most pont a karbit találhatta el
Sziasztok,

múltkor volt az a karbi beázásos esetem mikor folyatta a benzint. Most összerakás után olyat csinál hogy alapjáraton fullad a motor, egy az egyben leáll. Pl ha finoman akarok gázt húzni vagy csak bedobom 1-esbe megáll.
Szerintetek mi lehet vele?
Fordulatszám kímélőt szeretnék.
Azért is kérdeztem,hogy 16/44 fogszámmal használt-e valaki 650-est,mert az lenne a következő áttétel.
Mert már a t@k@m tele van azzal,hogy állandóan 7.-et akarok kapcsolni.
Milyen áttétel kerül a helyére? Pörgősebb lesz, vagy fordszámkímélő?
az, hogy rá van írva sv650
Köszi a válaszokat, figyelemben tartom amikor megnézem a mocit :)
egyébként mi a külömbség a 650-es és az 1000-es hátsó idomja között?
16/44 fogas lánckerék szettel, használt már valaki SV650-t?
Köszi!
2. generációsok:
650N 15/45
650S 15/44