Monnyuk megköszörültem a régi külső gyűrűt.
Most faszán beleesik.
Csak kerítenem kell 3 centi körüli belső átmérőjű csövet az összekötő csövön lévő csapágyhoz.
Meg maga a csapágy se lenne rossz ha a kezemben lenne.
Cseszhetem.
Egykeró nem megy úgy.
Szal várakozó állásponton vok.
Jelenleg belepüfölöm ősemberesen és lesz valami vele a terv.
Már ha kezemben az új kúpgörgős csapágy.
Jeleztem a molos lánc állapotát képpel ilusztrálom egy Cala Gonone-bologna-Kistarcsa útvonal után autópályán.
Ehün.
Nagyon egyszerű, leteszel a motor motor mellé egy kis szalonnát, arra kimászik a régi csapágy. Az új csapágynak meg előtte egy hétig sonkát adagolsz hogy rászokjon. Majd amikor már függő akkor villanyakra teszel egy kis sonkát és bemászik
Jobban már nem baxhatom el.
Most faszán beleesik.
Csak kerítenem kell 3 centi körüli belső átmérőjű csövet az összekötő csövön lévő csapágyhoz.
Meg maga a csapágy se lenne rossz ha a kezemben lenne.
De ugyis kalapálni kell.
Megnézné nekem valaki, hogy a 2003 utáni N-eseknél a forgalmiban hány kg-ot írnak súlynak? Köszönöm! (neten százfélét lehet látni)
Láncot most lemostam aztán majd kiderül meddig bírja, Hazafelé már azért olyan 600at rajtamaradt
Egykeró nem megy úgy.
Szal várakozó állásponton vok.
Jelenleg belepüfölöm ősemberesen és lesz valami vele a terv.
Már ha kezemben az új kúpgörgős csapágy.
Jeleztem a molos lánc állapotát képpel ilusztrálom egy Cala Gonone-bologna-Kistarcsa útvonal után autópályán.
Ehün.
Mennyire eretnek otlet a csapagyat melegites-hutessel a helyere tenni?
Ez a pufoljuk be valahogy nem szimpi.
Vagy szar otlet?
de mindegy.